آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

تحقیقات کلید واژه: چه ، چرا و چگونه.

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۴ ب.ظ

همه جستجوها با کلماتی که در نوار جستجو تایپ می شوند (یا گفتاری) شروع می شوند.

همه افرادی که از طریق موتور جستجو به سایت شما می آیند ...

به دلیل کلمات کلیدی که جستجو کردند در آنجا خواهند بود.

اگر شما می خواهید:

 

  • ترافیک هدفمند را به سایت خود افزایش دهید
  • فروش محصول خود را افزایش دهید
  • نسبت به علت خود آگاهی را بالا ببرید
  • لیست پستی خود را رشد دهید
  • از اینکه مردم بتوانند وب سایت خود را پیدا کنند ، از دیگر مزایای آن استفاده کنند

 

تحقیقات کلمات کلیدی استراتژیک به شما کمک می کند تا بفهمید کدام یک از این کلمات یا عبارت ها به شما در دستیابی به اهداف تجاری کمک می کند.

 

این کار با تحقیق در مورد آنچه مشتری شما جستجو می کند شروع می شود و چرا !

در هر طاقچه داده شده وجود دارد هزار بازدید کنندگان از کلمات کلیدی است که در حال جستجو.

 

همه این کلمات کلیدی در دسته های مختلف با نتایج بالقوه مختلف قرار می گیرند.

شما باید بدانید که کلمات کلیدی بیشترین سود را به کسب و کار شما می دهد.

داشتن تعداد زیادی از افراد در سایت شما یک تقویت نفس عالی است.

اما اگر این کار شغل شما را بهبود ندهد ، بی فایده است.

سرمایه گذاری در وقت و تلاش برای تحقیق در مورد کلید واژه می تواند تجارت شما را متحول کند.

تحقیقات کلمات کلیدی استراتژیک نقش بسیار مهمی در تولید هفت رقم درآمد از وبلاگ من داشته است. در هر ماه از طریق Google به بیش از 45000 نفر می رسم:

ترافیک ارگانیک

همه این افراد خریدار نیستند (اگر اکنون من اینترنت را برنده بودم).

اما آنها هدف قرار جستجوگران که اهداف چین با اهداف کسب و کار من.

اگر تحقیق کلمه کلیدی خود را به درستی دریافت کرده و محتوای ارزشمندی را ایجاد کنید ...

... من شک ندارم که می توانید نتایج مشابهی را ببینید (اگر بهتر نباشد ).

چه چیزی یاد می گیرم؟ نمایش ]

آیا باید محتوای خود را حول کلمات کلیدی یا مباحث بسازید؟

بهترین محتوا برای موتورهای جستجو موضوعی است و با کلمات کلیدی بهینه شده است.

برای توضیح منظورم ، بگذارید مثالی بزنم ...

من پول چگونه به در Fiverr آموزش یکی از ژنراتور بالای ترافیک برای سایت من است.

هر از چند گاهی نوسان دارد ، اما به طور مداوم هزاران نفر را به خود جلب می کند:

نتایج گوگل

می بینید که خود مقاله برای کلمه کلیدی بهینه شده است:

چگونه می توان در Fiverr درآمد کسب کرد "

کلمه کلیدی در مقاله کاملاً برجسته است-

مثال تحقیقات کلمات کلیدی fiverr

اما این محتوا فقط به دلیل کلمه کلیدی پر ترافیک برای رتبه بندی ساخته نشده است ، یا به دلیل اینکه روده من به من گفت درست است. این یک فرایند محاسبه شده تر بود.

من پذیرفتم که این پست مهمان به چند دلیل در سایت من منتشر شود:

 

  • این با تمرکز تجارت من ، که به خوانندگان من کمک می کند تا از طریق آموزش های با کیفیت ، از طریق اینترنت درآمد کسب کنند ، موافقت کرد .
  • این با ارزش های خوانندگان مورد نظر من مطابقت دارد ، که باعث افزایش درآمد آنها به صورت آنلاین می شود. این بدان معناست که افرادی که در جستجوی آن هستند ، مطابق سایر آموزش های من باشد.
  • این موضوعی بود که می توانست در عمق آن بنویسد ، و فقط یک کلمه 500 تا بدون ارزش 500 کلمه نیست که سطح آن را لرزاند.

 

پس از رسیدن به این معیارها ، این مقاله می تواند نگاهی دقیق تر به تحقیقات کلمات کلیدی بگذارد.

 

من به دنبال:

یک کلمه کلیدی ارزشمند >> با هدف صحیح >> که افراد را به سمت سایت من سوق می دهد.
 
و با گذشت زمان ، شروع به رتبه بندی نه تنها برای کلید واژه هدف ...

… بلکه طیف وسیعی از کلمات کلیدی مرتبط را نیز شامل می شود

نتایج رتبه بندی تحقیق در کلمات کلیدی

هنگام ایجاد محتوای خود ، من از شما می خواهم که ابتدا به موضوع فکر کنید ، سپس کلمات کلیدی دوم.

  1. موضوعی را که می خواهید در مورد آن بنویسید با اهداف تجاری و تجاری خود پیدا کنید.
  2. سپس آن را برای کلمات کلیدی با ارزش و قصد بالا بهینه کنید.

اما چگونه ارزش و هدف کلمات کلیدی را تعیین می کنید؟

چگونه می توان ارزش یک کلمه کلیدی را تعیین کرد

برای تعیین ارزش یک کلمه کلیدی ، شما باید اهداف تجاری خود را بشناسید.

با این کلمه کلیدی یا این بخش از محتوا ، تلاش می کنید چه چیزی را انجام دهید؟

شاید افرادی را بخواهید که: قیف فروش خود را وارد کنید ، کالای جدید خود را بخرید ، به لیست پستی خود بپیوندید یا به پادکست خود گوش دهید.

در مرحله اول باید این موضوع را بفهمید.

سپس می توانید به عقب کار کنید و ببینید که چگونه ممکن است شخصی جستجو کند.

بیایید بگوییم که شما یک بلاگ در مورد اصلاح دارید.

شما می خواهید افراد در خبرنامه هفتگی شما مشترک شوند تا بتوانند از طریق لینک های وابسته شما خریداری کنند و می توانید شروع به تبلیغ فضای موجود در لیست خود به تبلیغ کنندگان کنید.

کلمات کلیدی مانند:

 

  • بهترین کیت برای تراشیدن سفر
  • نحوه شکل دادن به یک بز
  • تیغ های ایمنی برتر برای مبتدیان
  • بهترین صابون اصلاح چیست؟

 

ایده آل خواهد بود .

 

چرا؟

زیرا این افراد به دنبال کمک و راهنمایی در مورد موضوع خاص هستند.

و تجارت شما می تواند کسی باشد که آن را به آنها می دهد.
 
اما در ابتدا باید مقدار کلمه کلیدی برای تجارت شخصی خود را تعیین کنید .

برای این کار در وب سایت خود ، چند سوال از خود بپرسید-

 

  • آیا این محتوا متناسب با سایت من است؟ آیا محتوایی که از این کلید واژه ایجاد می کنید با سایت شما مطابقت دارد؟ آیا با اهداف تجاری شما مطابقت دارد؟
  • آیا جستجوگران از خواندن این محتوا خوشحال می شوند؟ اگر کلمه کلیدی شما "بهترین کیت تراشیدن مسافرتی" است ، آیا محتوایی که ایجاد می کنید برای حل مشکل آنها به اندازه کافی خوب است؟
  • چه کسی دیگری برای این کلمه کلیدی رتبه بندی می کند؟ کلمه کلیدی خود را برای خود جستجو کنید و ببینید چه کسی قبلاً در آنجا رتبه بندی می کند. آیا می توانید از رقابت فعلی پیشی بگیرید ، یا این یک نبرد است که فقط نمی توانید برنده شوید

 

نحوه تعیین مقدار کلمه کلیدی

 

اگر احساس می کنید به یک "بله" راحت رسیده اید از این سوالات ...

شما می توانید شروع به نگاه کردن به استفاده از کلمه کلیدی کنید.

همچنین می توانید مایل اضافی برای آزمایش این کلمات کلیدی بروید.

یک آگهی Google Adwords را به مدت 24 ساعت قرار دهید تا به طور خودکار رتبه بندی شده و ببینید که چگونه عملکرد آن انجام می شود.

این اطلاعات را به شما می دهد:

 

  • چند نفر آن را می بینند (برداشت)
  • چند نفر روی آن کلیک می کنند (از طریق نرخ کلیک کنید)
  • چند نفر را تبدیل می کنند (هدف نهایی مورد نظر شما)

 

که می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این یک کلمه کلیدی است که می خواهید قبل از سرمایه گذاری بزرگ با آن کار کنید.

 

یا اگر می خواهید محتوا و کلمات کلیدی خود را تغییر دهید تا اهداف خود را بهتر متناسب کنید.

اگر در جمع آوری این اطلاعات به کمک نیاز دارید ، به الگوی تحقیق رایگان کلمات کلیدی من نگاهی بیندازید که کارهای زیادی را برای شما به طور خودکار انجام می دهد.

چگونه می توان هدف یک کلمه کلیدی را تعیین کرد

هدف از کلمات کلیدی اغلب می تواند با پیشوند یا پسوندهای متصل به اصطلاح اصلی مشخص شود.

دو نوع قصد وجود دارد که می خواهیم در اینجا به آنها توجه کنیم:

  1. تجاری: جستجوگر می خواهد بخرد
  2. اطلاعاتی: جستجوگر می خواهد یاد بگیرد

اصطلاحات جستجوی تجاری با کلمات مرتبط با خرید پیشوند یا پسوند دارند.

این کلمات کلیدی بیشتر از کلمات زیر (یا تغییر مشابه) شامل نمی شوند:

 

  • خرید
  • معامله
  • تخفیف
  • حمل دریایی

 

افرادی که مثل این جستجو می کنند آماده خرید هستند !!!

 

اگر مستقیماً محصولات را می فروشید ، کلمات کلیدی قصد تجاری بسیار مهم است!

جستجوگران کلمات کلیدی اطلاعاتی به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستند و متناسب با آن بیان می شوند.

می توانید انتظار داشته باشید که این نوع کلمات گنجانده شود:

 

  • چگونه
  • مرور
  • نشانه هایی از
  • چه موقع باید انجام شود
  • چرا

 

بسیار شبیه به ارزش ، این هدف باید مطابق با تجارت شما باشد.

 

شما برای دستیابی به چه چیزی تلاش می کنید و چگونه ارتباطی با فرد جستجوگر دارد؟

نحوه تعیین هدف از کلمه کلیدی

اگر میامی در میامی می فروشید - کلمات کلیدی تجاری به شما تبدیل می شود.

اگر وبلاگی در مورد نحوه خرید خانه جدید در فلوریدا در حال اجرا هستید 

کلمات کلیدی اطلاعاتی با مشتری ایده آل شما مناسب تر هستند.

درک کنید که به چه کسی می فروشید و به چه چیزی می خواهید برسید و سپس این دو بخش آخر این صفحه بسیار واضح تر می شوند.

اینجا را بارگیری کنید

به عنوان مثال در این وبلاگ من کلمات کلیدی اطلاعاتی را هدف قرار می دهم زیرا هدف من کمک به مردم برای رسیدن به اهداف خود است و این معمولاً با یک سؤال شروع می شود.

در مورد SEO تجارت الکترونیک ، من ترجیح می دهم کلمات کلیدی عمدتا معاملاتی را که توسط کلمات کلیدی اطلاعاتی نیز پشتیبانی می شوند را هدف قرار دهم تا به مردم در خرید تصمیم گیری کمک کنند.

هر تجارت متفاوت است.

2 نوع کلمه کلیدی که باید استفاده کنید

بسیاری از مختلف وجود دارد نوع کلمه کلیدی .

اما در بیشتر موارد تحقیقات کلمات کلیدی شما باید بر کلمات کلیدی اطلاعاتی و معامله ای متمرکز شود که در دسته های زیر قرار می گیرند-

شماره 1: کلید واژه های گسترده

کلمات کلیدی مطابقت گسترده معمولاً ترافیک مناسبی را ارائه می دهند و جستجوگر ایده خوبی از آنچه می خواهد دارد.

این کلمات کلیدی مانند-

  • کفش دویدن
  • کفش های بسکتبال
  • کفش هاتو پا کن
  • کتاب های جک ریچر
  • کتاب های خودآموز
  • کتاب های سفر

 

مشکل این شرایط این است که آنها برای تفسیر باز هستند و نرخ تبدیل پایین تر از پیشنهاد بعدی من را دارند.

 

ولی:

آنها معمولاً سطح بالایی از ترافیک را ارائه می دهند و بسته به طاقچه شما ، می توان رقابت در سطح را به راحتی انجام داد.

شماره 2: کلید واژه های دم بلند

کلمات کلیدی دم بلند حدود 70 درصد کل جستجوها را بر عهده دارند. آنها نوع کلمه کلیدی مورد علاقه من برای هدف قرار دادن هستند زیرا-

  • آنها حجم جستجوی کمتری دارند
  • آنها رقابت کمتری دارند
  • آنها بالاترین نرخ تبدیل را دارند

 

صبر کن!

 

حجم جستجوی کمتر بهتر است؟

آره! از آنجا که این کلمات کلیدی با نرخ بسیار بالاتر تبدیل می شوند ، معمولاً فروش بیشتری با ترافیک بسیار کمتری دارند.

نمونه هایی از کلمات کلیدی دم بلند عبارتند از:

  • که بهترین کفش های دویدن برای ماراتن ها هستند
  • کدام کفش بسکتبال به من کمک خواهد کرد که بالاتر بروم
  • نحوه کسب درآمد به عنوان طراح در Fiverr
  • بلیط کنسرت Aerosmith در میامی فلوریدا

 

من عاشق کلمات کلیدی دم بلند هستم زیرا آنها به آن نقطه شیرین بین رقابت ، ترافیک و تبدیل ضربه می زنند.

 

چگونه ایده های کلیدی کلیدی برای طوفان مغزی را بسازید

تعدادی ابزار وجود دارد که می توانید برای کمک به ایده های کلمات کلیدی طوفان مغزی به طور رایگان استفاده کنید.

فقط کافی است یک قلم و یک کاغذ را به خود بچسبانید و دنبال کنید.

از - شما می توانید صفحه گسترده هوشمند من را که باعث می شود تحقیقات کلمات کلیدی آسان شود بارگیری کنید .

روش Google

پنجره ناشناس Google را باز کنید .

شروع به تایپ کردن کلماتی کنید که وقتی به موضوع خود می پردازید به ذهن شما خطور می کند.

متوجه یک منوی کشویی خواهید شد که شما را برای جستجوهای پیشنهادی ترغیب می کند.

چیزی شبیه به این:

منوی کشویی گوگل

این یک روش جالب برای شروع یادگیری برخی از رایج ترین کلمات کلیدی سر و بدن است.

اگر یکی از آنها را جستجو کردید ، می توانید در قسمت جستجوهای مرتبط نیز در پایین جستجو کنید.

جعبه جستجوی مرتبط با گوگل

اینها برخی از کلمات کلیدی که معمولاً برای طاقچه جستجو می کنند جستجو می شود.

روش ویکی پدیا

به ویکی پدیا بروید و کلمه "سر" را برای طاقچه خود تایپ کنید (مانند: اصلاح). این امر شما را به صفحه اصلی دانشنامه اصلی آن موضوع می برد.

در آن صفحه منویی با لینک ها و موضوعات فرعی مرتبط با طاقچه شما وجود خواهد داشت-

کلمات کلیدی و ایده های ویکیپدا

به یکی از این موضوعات بروید و بخش کاملی از کلمات کلیدی را مشاهده خواهید کرد. اینها ترکیبی از کلمات کلیدی سر و بدن خواهد بود.

برای حفر عمیق تر می توانید از ابزاری مانند Google Keyword Planner یا این ابزار رایگان تحقیق در مورد کلید واژه استفاده کنید .

کلمات کلیدی را که قبلاً در آن رتبه بندی می کنید پیدا کنید

یک مکان عالی برای به دست آوردن ایده های کلمات کلیدی این است که به سایت شما قبلاً رتبه بندی می کند.

به سراغ ابزاری مانند SEMRush بروید و برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید .

هنگامی که URL وب سایت خود را وارد نوار جستجو در بالای صفحه کنید:

نوار جستجوی semrush

به "جستجو" ضربه بزنید و این به شما مختصری از سایت شما را نشان می دهد.

از جمله کلمات کلیدی وب سایت شما در حال حاضر رتبه بندی برای: