آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

بازاریابی دیجیتال دارای طاقچه ای در صنعت خود است که در آن صلاحیت های لازم فراتر از استراتژی های اساسی بازاریابی و مهارت های خلاقانه است.

اگر قصد ورود به صنعت بازاریابی دیجیتال را دارید ، درک مهارت های مورد نیاز و کار بازاریاب های دیجیتال مکان خوبی برای شروع است دیجیتال مارکتر.

 

بازاریاب دیجیتال تعریف شده است

به طور کلی ، یک بازاریاب دیجیتال وظیفه استفاده از کانال های دیجیتالی را برای تولید سرب و ایجاد آگاهی از برند دارد. کانال های دیجیتال شامل موارد زیر هستند:

  • وب سایتهای شرکت
  • رسانه های اجتماعی
  • رتبه بندی موتورهای جستجو
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات نمایش آنلاین
  • وبلاگ های شرکتی

فراتر از این ، بازاریاب دیجیتال نیز باید از تجزیه و تحلیل های قابل اندازه گیری برای شناسایی نقاط ضعف استفاده کند و راه هایی برای بهبود عملکرد در این کانال ها پیدا کند. در این نقش ، شما می توانید مسئولیت کلیه جنبه های استراتژی دیجیتالی یک شرکت باشید یا فقط بر روی یکی متمرکز شوید.

شرکت های کوچکتر تمایل دارند که یک متخصص یا مدیر کل داشته باشند در حالی که شرکت ها می توانند مسئولیت ها را در کل تیم یا حتی در چندین بخش مختلف گسترش دهند.

این (متخصص عمومی) وظیفه رانندگی مصرف کنندگان مربوطه را با هدف بهبود شناخت برند [و] اعتماد و درنهایت قصد خرید هدایت می کند - جاستین ایمیگ ، مدیر بازاریابی و نوآوری ، بازاریابی وب استعداد.
پیشنهاد 2

بسیاری از جنبه های بازاریابی دیجیتال

مشاغل برتر بازاریابی دیجیتال در سال 2018

در بازاریابی دیجیتال ، می توانید یک تجارت تمام عیار باشید یا روی یک یا دو مهارت متمرکز شوید تا شما را جدا کند. به عنوان مثال ، یک فرد خلاق قوی است که کد نویسی را نیز درک می کند یا یک فرد تکنسینی است که می تواند چقدر از نظر محتوا برای رسانه های اجتماعی اهمیت دارد .

این زمینه ای است که تجربه یا کارآموزی خوبی در آن صحبت می شود. جاستین امیگ ادامه می دهد: " گواهینامه ها درجه جدیدی هستند." گواهینامه های آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید به اعتبار خود بیفزایید ، نه اینکه به ذکر حضور در اینترنت و صفحات رسانه های اجتماعی با تعداد زیادی دنبال کننده بپردازید. اگر می خواهید در بازاریابی دیجیتال شغلی داشته باشید ، بهترین راه برای جلب توجه خود است.

مهارت و مهارت های کلی برای یک بازاریاب دیجیتال شامل موارد زیر است:

  • ویدئو : جلب توجه آنلاین افراد دشوار است. آمار نشان می دهد که ویدیو در حالی که در Google بالاتر است رتبه تعامل را افزایش می دهد. لازم نیست که شما یک تهیه کننده فیلم شوید بلکه در عوض ، روی اصول اولیه ایجاد یک فیلم متمرکز شوید. با درک نحوه نوشتن اسکریپت ، استفاده از سیستم عامل ها و برنامه ها برای ایجاد فیلم ، و اینکه چه چیزی در فیلم ها کار می کند ، هنگام درخواست شغل بازاریابی دیجیتال ، به جذابیت شما افزوده خواهد شد.
  • SEO و SEM : جستجوهای آنلاین تبلیغات دیجیتالی را هدایت می کنند. برای کار در این زمینه باید بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی موتور جستجو (SEM) را درک کنید. در اینجا لازم نیست نگران مسائل فنی پشتیبان باشید. این بیشتر در مورد درک اهمیت سئو و بهترین شیوه های استفاده شده در صنعت است. این 101 مورد از هرگونه کمپین بازاریابی دیجیتال یا ابتکار مدیریت محتوا است. درک چگونگی تأثیر SEO و SEM بر تلاشهای آنلاین شما ، به شما امکان می دهد بدون اینکه به نظر برسید که در یک تجارت اشتباه هستید با سایر تیم های دیجیتال کار کنید.
  • Content Marketin g : محتوا همان چیزی است که برای جذب و درگیر کردن مشتریان استفاده می شود چه یک وب سایت ، ویدیو ، رسانه های اجتماعی یا وبلاگ نویسی. این امر همچنین می تواند هر چیزی را که مردم می توانند به صورت آنلاین از قبیل عکسهای سفید ، مطالعات موردی ، کتابچه های نحوه دسترسی و موارد دیگر دسترسی داشته باشند ، مستلزم دسترسی داشته باشد. دانستن جنبه های محتوا ، چگونگی ایجاد آن ، چگونگی اثربخشی و بهترین استفاده از آن ، ثروت اطلاعات مورد نیاز تقریباً در مورد هر نقش بازاریابی دیجیتال را فراهم می کند. شما باید بدانید که چگونه به بهترین وجه استفاده از مطالب برای کمک به مشاغل در رسیدن به اهداف خود از جمله رسانه های اجتماعی است. بسته به اینکه در صنعت بازاریابی دیجیتال به دنبال چه سطح کاری هستید ، باید استراتژی و تحلیل محتوا را نیز درک کنید.
  • داده و تجزیه و تحلیل : Google Analytics برای بسیاری از جنبه های بازاریابی دیجیتال از اهمیت اساسی برخوردار است. شما می توانید گزارش ها را پیگیری کنید ، اما آنچه مهمتر است نحوه استفاده از اطلاعاتی است که می یابید. نظارت بر مبارزات انتخاباتی و استفاده از یافته های مبتنی بر رفتار مصرف کننده ، به شما امکان می دهد راه حل های بهتری داشته باشید که باعث افزایش تبدیل ها و ایجاد ترافیک می شود. جمع آوری و استفاده از داده ها نیز ضروری است زیرا داده های جمع آوری شده توسط مشاغل امروزی مانند معدن طلا است که برای جمع آوری و حفظ مشتریان جدید باید از روش های ابتکاری استفاده شود.
  • طرز تفکر : تجربه کاربر کلید موفقیت در بازاریابی دیجیتال است. تفکر در طراحی بسیار مهم است زیرا به شرکت ها می آموزد که چگونه مشتریان را به بهترین شکل ممکن جذب کنند ، اما فراتر از آن ، اطمینان حاصل می کند که تجربیات آنلاین آنها ساده و موثر است. این می تواند شامل استفاده از سایت های خرید آنلاین ، دسترسی به اطلاعات و موارد دیگری باشد که شرکت شما ممکن است از جمله برنامه های سفارشی به مشتریان ارائه دهد.

شما باید یاد بگیرید که فراتر از ایده های ارائه شده به شما باشد و بتواند درمورد موضوعات بالقوه ای که ممکن است باعث شود ، به جلو نگاه کنید. شما باید بتوانید بر اساس این غرایز پیشرفت هایی را پیشنهاد کنید و از ایده های خود اطمینان حاصل کنید.

  • دانش فنی : فناوری نیروی محرکه در دنیای دیجیتال است ، بنابراین شما باید درک کنید که جدیدترین فناوری چیست و چگونه از آن استفاده می شود. شما باید سریع با تغییرات در صنعت سازگار شوید و بدانید که چه اتفاقی می افتد تا برنامه های بازاریابی دیجیتال شما به روز شود. استفاده از فناوری برای شما آسان است و شما نمی توانید با تغییر مرعوب شوید. مهم نیست از کجا می خواهید در حرفه خود شروع کنید (یا به پایان برسید) ، برخی دانش در مورد سیستم های کدگذاری وب و مدیریت محتوا (CMS) ضروری است.
  • مشارکت را بفهمید: بیش از هر زمان دیگری به درک چگونگی بهترین راه برای جذب مشتری نیاز خواهید داشت. شما به قدرت های بزرگ ترغیب نیاز دارید تا بتوانید کمپین های خلاقانه ای را ایجاد کنید که به رشد تجارت کمک می کند. شما باید درک کنید که مصرف کننده امروز چه چیزی را برای تعهد و تبدیل به خرید انجام می دهد.

کافی نیست فقط مردم را به دنبال صفحات رسانه های اجتماعی خود ببرید. شما همچنین باید از درون خود را ترغیب کنید. تیم شما ، همکاران و رهبران شما باید این اطمینان را داشته باشند که جایی که می خواهید پول بگذارید کار درستی است. دانستن همه جوانب از سئو گرفته تا محتوا و جدیدترین فناوری برای پاسخ به مردم ، بهترین راه برای نگه داشتن افراد با برنامه های شما است.

پیشنهاد 1

موقعیتهای مشترک بازاریابی دیجیتال

اگر می خواهید ویژگی های خاص تری داشته باشید و انواع موقعیت های موجود در بازاریابی دیجیتال را کشف کنید ، مسیرهای شغلی بسیاری وجود دارد که می توانید انتخاب کنید از جمله:

  • مدیر سئو دیجیتال مارکتر: در این موقعیت ، شما از مهارت های خود به عنوان یک متخصص سئو برای کمک به هدایت محتوا و بهبود محتوای یک شرکت استفاده خواهید کرد. از ورودی شما استفاده می شود تا سازندگان محتوا را با هدف و بینش ارزشمندی از استراتژی مورد نیاز برای ارتقاء عملکرد در Google و همچنین رسانه های اجتماعی هدف قرار دهند.
  • متخصص بازاریابی محتوا : در این نقش ، شما ایجاد کننده محتوا خواهید بود که با برنامه و اغلب استراتژی برای ارائه اطمینان از افزایش ترافیک و همچنین رتبه های گوگل ، ایجاد می کنید. شما طرحی را برای استفاده از ویدئو گرفته تا بلاگ نویسی و رسانه های اجتماعی ایجاد می کنید. ممکن است برای بهبود اثربخشی مطالب خود به یک مدیر سئو گزارش دهید یا در بخش بازاریابی با استفاده از کلمات کلیدی تیم SEO کار کنید.
  • مدیر رسانه های اجتماعی : یک مدیر رسانه های اجتماعی برای ایجاد برنامه ای مؤثر برای ارسال و نظارت و یا در برخی موارد ایجاد پست ها ، روی رسانه های اجتماعی تمرکز دارد. باز هم ، یک متقاطع همیشه امکان پذیر است که در این صورت ممکن است با بخشی از یک استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال با یک متخصص بازاریابی محتوا ، افراد سئو و سایر بازاریابان دیجیتال کار کنید.
  • هماهنگ کننده اتوماسیون بازاریابی : این موقعیت با تأثیرات و نتایج یک کارزار بازاریابی سروکار دارد. همچنین موقعیتی متمرکز بر فناوری است که در آن می توانید بهترین نرم افزار را پیدا کنید تا به کشف رفتارهای مهم مشتری بپردازید. شما می توانید هنگام پیگیری عملکرد کمپین در اندازه گیری و آمار شرکت کنید.
  • مدیر بازاریابی دیجیتال دیجیتال مارکتر: در این موقعیت ، شما باید بر تدوین استراتژی کلی محتوا و همچنین کمپین های بازاریابی نظارت داشته باشید. شغل شما شامل ارتقاء سطح آگاهی از برند در هنگام ترافیک با هدف دستیابی به مشتریان جدید می باشد. شما اغلب مسئولیت پیگیری فن آوری جدید را برای بهینه سازی تلاش های دیجیتال مارکتینگ خود خواهید داشت. برای پیگیری نتایج کمپین های شما ، تجزیه و تحلیل اقدامات بازاریابی شما نیز لازم خواهد بود.

رهبری در بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتالی تغییر مداوم را می بیند و به فکر آینده نگر نیاز دارد. شما باید یک پیشگام باشید و مدام قهرمان آخرین تغییرات صنعت باشید. شما همچنین باید روحیه همکاری داشته باشید و مایل به همکاری با سایر بخش ها باشید.

قدردانی از مارک تجاری نیز ضروری است زیرا مجبور خواهید بود حضور آنلاین داشته باشید که نشان دهنده برند باشد. ذهن تحلیلی مفید است زیرا شما باید به جستجوی داده ها بپردازید و یاد بگیرید چگونه می توانید اطلاعات مربوطه را که استراتژی شما را قوی نگه می دارد ، استخراج کنید. به طور خلاصه ، باید در اعتقادات خود محاکمه و درست عمل کنید که بازاریابی دیجیتال حاکم بر عالی است ، به روز باشید تا از نظرات خود حمایت کنید ، بلکه با دیگران هم خوب کار کنید ، بنابراین مردم می خواهند به دیدن ایده های شما کمک کنند.

رهبری بازاریابی دیجیتال شما را ملزم می کند تا دیگران را تحت تأثیر قرار دهید و نتایج را از طریق همکاری هدایت کنید. شما باید بتوانید با همکاران و مخاطبین در تمام سطوح سازمان همکاری کنید تا پیشنهادات قانع کننده ای را ایجاد کرده و رشد را افزایش دهید - Sandra Rand ، مدیر بازاریابی در OrionCKB

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید امروز بروشور را بارگیری کنید!

 

نمبع دیجیتال مارکترhttps://faneseo.com/digital-marketing/digital-marketing-consultant/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۰۲
کریم بنز اونا