آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

LinkedIn چیست و چرا باید روی آن باشید؟

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۵۳ ب.ظ

لینکدین چیست؟

شاید شما کلمه " LinkedIn " را شنیدید که توسط همکارانتان در محل کار گفته شده است ، توسط همکلاسی های خود در مدرسه ذکر شده است یا توسط یکی از دوستانتان که در جستجوی شغل جدید هستند صحبت شده است. اما LinkedIn ، به هر حال چیست؟

 
 
 
 
 
 

به عبارت ساده تر ، LinkedIn یک شبکه اجتماعی برای متخصصان است. این مانند فیس بوک برای حرفه شما است.

 
 
 
 
 
 

با وجود یکی از محبوب ترین سیستم عامل های اجتماعی امروز ، بسیاری از مردم هنوز نمی دانند که LinkedIn قرار است از آن استفاده شود یا اینکه چگونه می توانند از حضور در آن استفاده کنند. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد آنچه که این پلت فرم بی نظیر ارائه کرده است می دانید.

 
شخصی در لباس شخصی که مشخصات پروفایل آلتون آلن را در LinkedIn مشاهده می کند

 

معرفی مختصر به LinkedIn

این که آیا شما یک مدیر بازاریابی در یک شرکت بزرگ هستید ، یک صاحب مشاغل که یک فروشگاه کوچک محلی را اداره می کنید یا حتی یک دانشجوی سال اول کالج است که بعد از فارغ التحصیلی به دنبال اولین شغل خود می باشید ، LinkedIn برای هر کس و هر کس که علاقه مند است زندگی حرفه ای خود را بیشتر انجام دهد به طور جدی با جستجوی فرصت های جدید برای رشد شغل خود و ارتباط با دیگر متخصصان.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

شما می توانید LinkedIn را به عنوان معادل فناوری پیشرفته برای رفتن به یک رویداد شبکه های سنتی که در آن می روید و به صورت حضوری با سایر متخصصان ملاقات کنید فکر کنید ، کمی در مورد کارهایی که می کنید صحبت کنید و کارت ویزیت را مبادله کنید. این مانند یک رویداد بزرگ شبکه مجازی است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

در LinkedIn ، با افزودن آنها به عنوان "اتصالات" شبیه به نحوه درخواست یک دوست در فیس بوک ، با مردم شبکه برقرار می کنید شما از طریق پیام خصوصی (یا اطلاعات تماس در دسترس) مکالمه می کنید و تمام تجربه و دستاوردهای حرفه ای خود را که در یک پروفایل منظم و منظم درج شده اید برای نشان دادن به کاربران دیگر دارید.

 

LinkedIn از لحاظ چیدمان و ارائه ویژگیهای گسترده به فیس بوک شباهت دارد. این ویژگی ها به دلیل اینکه از حرفه ای ها پشتیبانی می کنند تخصصی تر هستند ، اما به طور کلی اگر می دانید چگونه از فیس بوک یا هر شبکه اجتماعی مشابه دیگری استفاده کنید ، LinkedIn تا حدودی قابل مقایسه است.

 

 

ویژگی های اصلی LinkedIn

در اینجا برخی از ویژگی های اساسی که این شبکه تجاری ارائه می دهد و نحوه طراحی آنها برای استفاده حرفه ای ها ارائه شده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

صفحه اصلی:  هنگامی که به LinkedIn وارد شوید ، فید خانه منبع خبری شما است ، پستهای اخیر را از ارتباطات خود با سایر متخصصان و صفحات شرکت شما دنبال می کند. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نمایه: نمایه شما نام ، عکس ، مکان شما ، شغل و موارد دیگر را در بالا نشان می دهد. در زیر آن ، شما می توانید بخش های مختلف مختلف مانند خلاصه کوتاه ، تجربه کار ، آموزش و سایر بخش ها را به طور مشابه با نحوه ایجاد رزومه سنتی یا CV تنظیم کنید.

 

شبکه من: در اینجا لیستی از تمام حرفه ای هایی که اکنون در LinkedIn با آنها در ارتباط هستید ، پیدا خواهید کرد. اگر ماوس خود را از بالای این گزینه در منوی بالا معلق کنید ، می توانید تعدادی گزینه دیگر را نیز مشاهده کنید که به شما امکان می دهد مخاطبین اضافه کنید ، افرادی را پیدا کنید که ممکن است آنها را بشناسید و فارغ التحصیل شوید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاغل: انواع لیست مشاغل هر روز توسط کارفرمایان در LinkedIn ارسال می شود و LinkedIn بر اساس اطلاعات فعلی خود از جمله موقعیت مکانی شما و ترجیحات شغلی اختیاری که می توانید آنها را تکمیل کنید برای دریافت لیست های شغلی مناسب تر ، مشاغل خاص را به شما توصیه می کنند.

 

علایق: علاوه بر ارتباطات خود با متخصصان ، می توانید علایق خاصی را نیز در LinkedIn دنبال کنید. اینها شامل صفحات شرکت ، گروههایی با توجه به موقعیت مکانی یا علاقه ، بستر SlideShare LinkedIn برای انتشار نمایش به صورت اسلاید و بستر Lynda LinkedIn برای اهداف آموزشی است .

 

نوار جستجو:

 LinkedIn از ویژگی جستجوی قدرتمندی برخوردار است که به شما امکان می دهد نتایج خود را مطابق با چندین فیلد قابل تنظیم مختلف فیلتر کنید. در کنار نوار جستجو روی "Advanced" کلیک کنید تا متخصصان ، شرکتها ، مشاغل و سایر موارد خاص را پیدا کنید.

 

پیام ها:

 هنگامی که می خواهید مکالمه ای را با یک متخصص دیگر شروع کنید ، می توانید با ارسال پیام خصوصی از طریق LinkedIn این کار را انجام دهید. همچنین می توانید ضمیمه ها را اضافه کنید ، شامل عکس و موارد دیگر شوید.

 

اعلان ها: 

LinkedIn ، مانند سایر شبکه های اجتماعی ، دارای یک ویژگی اعلان است که به شما امکان می دهد هنگامی که توسط کسی تأیید شده اید ، دعوت شوید که به چیزی بپیوندید یا از آن برای استقبال از پستی که ممکن است به آن علاقه دارید ، استقبال کنید.

 

دعوت نامه های در انتظار:

 هنگامی که متخصصان دیگر از شما دعوت می کنند تا با آنها در LinkedIn ارتباط برقرار کنید ، دعوتی را دریافت خواهید کرد که مجبورید تصویب کنید.

 

اینها اصلی ترین ویژگیهایی است که در هنگام ورود به سایت LinkedIn و ثبت نام در یک حساب اصلی متوجه آنها می شوید ، اما می توانید با کاوش در سیستم عامل خود به برخی از جزئیات و گزینه های تخصصی تر شیرجه بزنید. حتی ممکن است بدانید که شما علاقه مند به استفاده از خدمات بازرگانی LinkedIn و / یا حساب های Premium Premium هستید که به کاربران امکان ارسال شغل ، استفاده از راه حل های استعدادیابی ، تبلیغات روی سکو و گسترش استراتژی فروش خود را می دهد تا فروش اجتماعی را در LinkedIn قرار دهد. .

 

 

آنچه می توانید از لینکدین برای آن استفاده کنید (به عنوان یک فرد)

اکنون می دانید LinkedIn چه چیزی را ارائه می دهد و چه نوع افرادی از آن استفاده می کنند ، اما احتمالاً ایده خاصی برای چگونگی شروع استفاده از آن به شما ارائه نمی دهد. در حقیقت ، بسیاری از کاربران یک حساب کاربری ایجاد می کنند و سپس آن را رها می کنند زیرا هیچ تصوری از نحوه استفاده از LinkedIn ندارند.

 

در اینجا نکاتی برای مبتدیان آورده شده است.

 

با همکاران قدیمی تماس بگیرید.

 شما می توانید از بخش My Network برای پیدا کردن همکاران ، معلمان ، افرادی که با آنها به مدرسه رفته اید و هر کس دیگری که فکر می کنید ارزش داشتن در شبکه حرفه ای شما را دارد ، استفاده کنید. برای همگام سازی مخاطبین خود با LinkedIn کافیست ایمیل خود را وارد یا وصل کنید .

 

از نمایه خود به عنوان رزومه خود استفاده کنید. 

نمایه LinkedIn شما اساساً یک رزومه کامل تر (و تعاملی) را نشان می دهد. هنگام درخواست مشاغل می توانید آن را به عنوان پیوندی در ایمیل یا نامه تحت پوشش خود درج کنید. برخی از وب سایتهایی که به شما امکان می دهند در شغلها درخواست کنید ، حتی به شما امکان می دهند تا به پروفایل LinkedIn خود وارد شوید تا تمام اطلاعاتتان را وارد کنید. اگر شما نیاز به ساختن یک رزومه در خارج از LinkedIn دارید ، برنامه هایی برای آن وجود دارد .

 صفحه ، لینکدین.

در مشاغل پیدا کنید و اعمال کنید

 به یاد داشته باشید که LinkedIn یکی از بهترین مکان ها برای جستجوی پست های شغلی بصورت آنلاین است. همیشه در مورد مشاغل مورد نظر شما از LinkedIn توصیه هایی دریافت خواهید کرد ، اما همیشه می توانید از نوار جستجو برای جستجوی موقعیت های خاص استفاده کنید.

 

با متخصصان جدید پیدا کرده و ارتباط برقرار کنید.

 این بسیار خوب است که با همکاران قدیمی تماس برقرار کنید و با همه افراد در محل کار فعلی خود که ممکن است در LinkedIn نیز حضور داشته باشید تماس برقرار کنید ، اما نکته بهتر این است که شما این فرصت را دارید که متخصصان جدیدی را بصورت محلی یا بین المللی کشف کنید که ممکن است بتوانند کمک کنند. با تلاشهای حرفه ای خود 

 

در گروه های مربوطه شرکت کنید

  یک راه عالی برای دیدار با متخصصان جدید برای برقراری ارتباط ، پیوستن به گروه ها بر اساس علایق یا حرفه فعلی شما و شروع به مشارکت است. اعضای دیگر گروه ممکن است آنچه را که می بینند دوست دارند و می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند.

 

وبلاگ در مورد آنچه می دانید 

 بستر انتشار بسیار خاص LinkedIn به کاربران اجازه می دهد تا پست های وبلاگ را منتشر کنند و فرصتی برای خواندن مطالب خود توسط هزاران نفر کسب کنند. پست های منتشر شده همچنین در پروفایل شما نمایان می شوند ، که باعث افزایش اعتبار شما در زمینه های مرتبط با تجربه حرفه ای شما می شود.

 

 

به روزرسانی به یک حساب حق بیمه پیوند شده

بسیاری از افراد می توانند با یک حساب کاربری LinkedIn رایگان ، کار درستی انجام دهند ، اما اگر در استفاده از LinkedIn و همه پیشرفته ترین ویژگی های آن جدی هستید ، ممکن است بخواهید به یکی از چهار حساب برتر موجود دسترسی داشته باشید. در هنگام کاوش در مورد این سیستم عامل ، متوجه خواهید شد که موارد خاصی مانند عملکردهای جستجوی پیشرفته مختلف در دسترس کاربران آزاد نیست.

LinkedIn در حال حاضر دارای برنامه های ممتازی برای کاربرانی است که می خواهند کار رویایی خود را زمین بگیرند ، شبکه خود را رشد داده و پرورش دهند ، فرصت های فروش را باز کنند و استعداد خود را پیدا یا استخدام کنند. شما می توانید هر طرح حق بیمه را به مدت یک ماه بطور رایگان امتحان کنید ، پس از آن بسته به برنامه ای که انتخاب می کنید (به علاوه مالیات) هزینه ماهانه به شما پرداخت می شود.

 
  • LinkedIn Premium Career: 29.99 $ در ماه. برای افراد حرفه ای که به دنبال استخدام و پیشرفت حرفه خود هستند.
  • Linkedin Premium Business: 59.99 دلار در ماه. برای مشاغلی که به دنبال رشد و ایجاد شبکه هستند.
  • LinkedIn Premium Sales: 79.99 $ در ماه. برای افراد حرفه ای و مشاغلی که به دنبال اهداف هدفمند هستند.
  • LinkedIn Premium استخدام: 119.99 دلار در ماه. برای افراد حرفه ای و مشاغلی که به دنبال جذب و استخدام کارمند هستند.
  • منبع : امیر محمد خجسته