آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

پادکست چیست؟

پادکست چیست با تمرکز بر روی آواتار مخاطبان خود ، به خود اجازه می دهید محتوای متنوع تری ایجاد کنید و کنترل دقیق تری بر جهت و نمایش نمایش پادکست در گوگل خود داشته باشید. این برداشت دقیق بیشتر از تلاش برای در نظر گرفتن هزار دیدگاه ، در جذب مخاطب شما موثر خواهد بود. به عنوان مثال ، بگویید که می خواهید پادکست مربوط به کتاب های طنز را شروع کنید ، پادکست چیست این یک موضوع گسترده است که مخاطبان گسترده و عادی را به خود جلب می کند. با این حال ، اگر بخواهید روی یک اثر چاپی خاص ، یک برنامه طنز خاص یا یک شخصیت خاص تمرکز کنید که فکر می کنید آواتار مخاطب شما می خواهد درباره آن بشنود ، مخاطبان شما می توانند راحت تر آنچه را که شما ارائه می دهید و چرا ممکن است از شنیدن آنها لذت ببرند ، تشخیص دهند. اگر قبلاً با هر فضا یا موضوعی که در نظر دارید بسیار آشنا نیستید ، مدتی را صرف کمی تحقیق آنلاین و شناختن محتوای موجود و جوامع کنید. شما می توانید ببینید که چه موضوعات زیادی مطرح می شوند ، علائق علاقه شما چیست ، حتی "زبانی" که آنها صحبت می کنند و راه هایی را که آنها برای تعامل آنلاین ترجیح می دهند. همه اینها به پادکست چیست شما کمک می کند تا محتوای خود را انتخاب کنید ، اما به خصوص ارتباطات خود را انجام دهید. اگر نگران هستید که کسی قبلاً موضوعی را که شما علاقه مند به شروع پادکست برای آن هستید ، پوشش داده است ، به این فکر کنید که برداشت منحصر به فرد شما برای مخاطبان چیست.

انواع پادکست های فارسی

پادکست چیست شاید شما زاویه ای را پوشش دهید که تعداد کمی از افراد دیگر آن را پوشش داده اند ، یا آن را با قالبی متفاوت از سایر پادکسترها ارائه می دهید. برداشت گرانول می تواند به شما کمک کند تا در میان مردم متمایز شوید و بدانید که چه کسی را هدف قرار داده اید. همچنین ممکن است به شما امکان تبلیغ متقابل را با سایر افرادی که مخاطبان مشابه ، اما رویکردها یا طیف های کمی متفاوت دارند ، ارائه دهید. آیا برای شروع پادکست خود به مخاطب نیاز دارید؟   در هنگام ایجاد نمایش خود در ذهن داشتن آواتار مخاطبان خود مهم است ، اما برای شروع پادکست نیازی به رد پای رسانه های اجتماعی بزرگ ندارید. حضور آنلاین شما هر چقدر هم باشد ، ما منابع بیشتری در مورد چگونگی افزایش مخاطب شما قبل از راه اندازی پادکست شما داریم که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. زمین آسانسور پادکست شما چیست؟ در وبینار Podbean 101 ما این نکته را مطرح می کنیم که به شرکت کنندگان بگوییم مهمترین قسمت پادکست آنها عنوان ، شرح ، دسته های پادکست و آرم است. ما آرم و توضیحات شما را پایین می آوریم ، اما بیایید.

بهترین پادکست فارسی

بر روی عنوان و توضیحات شما تمرکز کنیم. عنوان و توضیحات پادکست شما همان چیزی است که شنوندگان هنگام مرور پادکست در Apple Podcast ، Spotify ، Podbean و سایر دایرکتوری ها به آن نگاه می کنند. در واقع ، اکثریت قریب به اتفاق شنوندگان می گویند که توصیف پادکست می تواند تصمیم آنها برای هماهنگی را بگیرد. در SAVE THE CAT نوشته بلیک اسنایدر ، او توضیح می دهد که زمین آسانسور یک خط ، یا یک خط ، شرح ورود به سیستم یا یک جمله است که 4 جزئیات مهم درباره یک پروژه را ارائه می دهد: قلاب: معمولاً پیچشی است که توجه را به خود جلب می کند تصویر ذهنی جذاب: ایده خوبی از محل در حال اجرا فیلمنامه است مخاطب: پادکست چیست مخاطب مورد نظر کیست عنوان: اصلی  ترین م that'sلفه ای که قرار است مقدمه را توصیف کند خواه اسکریپت پادکست شما نباشد ، می توانید این م componentsلفه ها را بگیرید و با استفاده از آنها توصیف یک جمله ای خوب از پادکست خود بنویسید. از آنجا می توانید آن را در زمین و شرح پادکست خود بسازید. با Podbean ، شما 1000 شخصیت برای توصیف پادکست خود و 200 شخصیت برای عنوان خود دارید. این فضای کافی برای ایجاد توصیف پادکست شما است که شنونده را فریب می دهد ، مخاطب مورد نظر را به او اطلاع می دهد و به او می گوید چگونه می تواند گوش دهد. در مصاحبه اخیر ما با امی ویتنی ، وی گام مهمی را که باید در توصیف شما برداشته شود بررسی می کند: سئو. با نگاهی به شرح پادکست های سبک خود می توانید عباراتی را که مربوط به پادکست شما هستند نیز انتخاب کنید.

آموزش ساخت پادکست فارسی

با این کار ، پاسخ های SERP پادکست خود را تقویت می کنید (SERP به معنای صفحات نتایج موتور جستجو است) تا بتوانید پادکست خود را با استفاده از کلمات کلیدی خاص و عبارات جستجو نسبت به پادکست های دیگر در مورد موضوع مشابه کشف و اولویت بندی کنید . نامگذاری پادکست خود ما دروغ نخواهیم گفت: در یادگیری نحوه شروع پادکست و بیرون راندن نام خود از زمین ، یک نام اغلب می تواند سخت ترین قسمت باشد. این اسمی است که همه می خواهند بگویند. شما در هنگام صحبت درباره محتوای خود هزار بار آن را بیان خواهید کرد. این قرار است روی جلد پادکست شما ، URL Podbean شما باشد و شاید کارت ویزیت و کالاهایی که در رویدادها به شما اهدا می شود. نام شما باید وظیفه مضاعفی داشته باشد که هم توصیف محتوای شما باشد و هم قلاب فریبنده شنوندگان بالقوه و فعلی شما باشد. این یکی از اولین چیزهایی است که شنوندگان از نمایش شما می بینند ، بنابراین می تواند کار زیادی در جذب مخاطبان شما انجام دهد. برای برخی از دایرکتوری ها و برنامه های پادکست ، مانند Apple Podcasts ، آنها فقط از عنوان و نویسنده شما استفاده می کنند برچسب ها در جستجوهایشان (و برای برخی ، فقط عناوین). بنابراین عنوان شما واقعاً مکان کلیدی شما برای استفاده از برخی کلمات کلیدی خوب و بدون اغراق است. اگرچه در مورد نامگذاری پادکست خود هیچ قانونی وجود ندارد.

مواد لازم برای ساخت پادکست فارسی

،پادکست چیست  اما در مورد چگونگی نامگذاری نکردن پادکست خود باید چند نکته را بخاطر بسپارید . هشتگ ها و کلمات کلیدی: در تمایل به ارائه مطالب خود در مقابل هرچه بیشتر مردم ، ممکن است تمایل به استفاده از هشتگ و کلمات کلیدی را داشته باشید. گرچه این خوب است ، اما مشکل در ساختن عنوان شما چیزی غیر از هشتگ ها و کلمات کلیدی است که فکر می کنید افراد به دنبال آن هستند. iTunes / Apple Podcasts ممکن است پادکست شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کند یا RSS خود را از طریق هرزنامه از دایرکتوری رد کند. این برای توصیف شما نیز صدق می کند. استفاده از نام شما: مگر اینکه در حال حاضر محبوبیت زیادی در نام شما داشته باشید ، باید در برابر اصرار استفاده از نام خود مقاومت کنید. تماس با پادکست خود "نمایش آلن جانسون" به مخاطبان شما از نام شما آگاهی می دهد ، اما موارد دیگر. (البته برخی موارد استثنا نیز در این مورد وجود دارد - اگر نامی در این زمینه هستید و می خواهید شنوندگان شما بدانند ، می توانید عنوان خود را به راحتی با دکتر آلن جانسون چیزی مانند "(موضوع)" قرار دهید. داوری.) کپی کردن نمایش دیگر: ما در مورد مهندسی معکوس توضیحات پادکست شما صحبت کردیم ، اما این نباید با نام پادکست شما سازگار باشد. نام بردن از نمایش خود به نام نمایش دیگر مشکل ساز است و می تواند شنوندگان را گیج کند و حتی در صورت مارک تجاری نمایش دیگر ممکن است باعث مشکلات حقوقی شود. اگر نمایش شما مربوط به نمایش قبلی باشد ممکن است متفاوت باشد (به عنوان مثال تجربه JOE ROGAN EXPERIENCE که یک نمایش تجزیه و تحلیل تجربه جو روگان است ، یا شب بخیر شب زنده داری یک نمایش خلاصه برای Welcome to Nightvale است) ، اما در غیر این صورت تمام تلاش خود را برای حفظ نام پادکست چیست شما اصلی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۴
کریم بنز اونا