آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

اگر تا به حال خانه را با عجله بیرون رانده اید و رانده شده اید ، فقط برای فراموش کردن اینکه درب گاراژ را بسته اید یا نه ، یا فقط در غروب به بیرون نگاه می کنید ، فقط برای اینکه متوجه شوید که درب را برای ساعت ها بدون نظارت رها کرده اید ، پس یک هوشمند درب بازکن گاراژ یک وسیله ضروری است که می تواند به ارتقاء Smart Home شما اضافه شود . درب بازکن هوشمند یکی از اصلی ترین نیاز های خانه هوشمند است که میتوانید با استفاده از آن آسایش را برای خود فراهم کنید.

حتی اگر من با دستگاه های خانه هوشمند تجربه داشته ام ، وقتی برای اولین بار در مورد ایده باز کردن درب گاراژ هوشمند شنیدم ، می پذیرم که فوراً به این ایده فروخته نشده ام. من تصور وحشتناکی از دستگاه روباتیک داشتم که در حال رانندگی از طریق دستگاه رباتیک من می شد و به وسیله من بسته می شد ، یا از فرمان من سرپیچی نمی کردم و مرا قفل می کردم. اینکه ترسهای من کاملاً بی اساس بود ، و کاربردهای عملی درب بازکن درب گاراژ Wi-Fi باعث می شود زندگی به طور قابل توجهی ایمن تر شود.

در اینجا رندون ما از اینکه یک درب بازکن درب گاراژ هوشمند چیست ، انتخاب های ما برای بهترین درب بازکن درب های گاراژ هوشمند و نحوه نصب درب بازکن درب هوشمند گاراژ است ، در اینجا آورده شده است ، بنابراین می توانید با این ساده و متخصص در ساختن خانه هوشمند خود باشید. دستگاهی که امنیت و کنترل را اضافه می کند.

قیمت ها و در دسترس بودن محصولات مورد بحث در زمان انتشار دقیق بوده ، اما در معرض تغییر هستند.

درب گاراژ هوشمند چیست؟

درهای درب گاراژ هوشمند با اتصال Wi-Fi به شبکه خانگی و اتصال سلولی کار می کنند و امکان دسترسی و نظارت از راه دور را فراهم می کنند.

کنترل کننده درب و گاراژ هوشمند گاراژ هوشمند یک دستگاه الکترونیکی است که با سیستم های مکانیکی و برقی درب گاراژ ارتباط دارد ، که به کاربران امکان می دهد از طریق برنامه تلفن هوشمند در یک شبکه Wi-Fi کنترل باز و بسته شدن را کنترل کنند.

درهای گاراژ درب هوشمند گاراژ نیز معمولاً دارای ویژگی های داخلی هستند که بر وضعیت درب نظارت می کنند و در صورت باز یا بسته شدن درب ، اعلان های تلفن همراه را به کاربر می فرستند. در صورتی که درب بیش از حد طولانی باز شود یا ویژگی های بسته شدن خودکار ، برخی از آنها دارای اعلان های یادآوری هستند. در کنار امکان استفاده کاربران از کنترل از راه دور ، اکثر کنترل کننده های درب گاراژ Wi-Fi از یک لیست استفاده استفاده می کنند ، بنابراین رویدادهای باز و بسته برای بررسی در هر زمان ثبت می شود.

مهمترین مزیت برای بسیاری از افراد که به دنبال راه حل برای گشودن درب گاراژشان هوشمند هستند ، استفاده از دستیار صوتی مانند Amazon Alexa (در دستگاه های Amazon Echo یا Fire) یا دستیار Google (در دستگاه های Google Home) است ، جایی که دستورات صوتی می توانند باز شوند یا درب های گاراژ را ببندید

 

نحوه ساخت درب بازکن درب هوشمند

برای DIYers های پرماجرا و ماجراجو ، روش هایی برای ساختن درب بازکن درب گاراژ هوشمند DIY وجود دارد که می تواند برای باز و بسته کردن درب از راه دور استفاده شود. با این حال ، برای کسانی از ما که می خواهیم همه زنگ ها و سوت هایی که این شرکت ها به درون رابط پرتاب می کنند و سادگی طراحی پلاگین n-play ، دو نوع درب درب گاراژ هوشمند وجود دارد.

کنترل کننده های افزودنی

اکثر درب های گاراژ هوشمند موجود امروز از کنترلرهای الحاقی یا کیت های حسگر تشکیل شده اند. از مارک به مارک تجاری تغییراتی وجود دارد ، اما فرضیه کلی همین است. آنها برای کنترل سیم را به قسمت موتور وصل می کنند و از نوعی دستگاه اندازه گیری - لیزر ، سنسور بلوتوث یا سنسور باز / بسته سیم استفاده می کنند - برای ردیابی و ضبط موقعیت درب.

با وجود کنترلرهای الحاقی آنها ارزانتر از تعویض کل واحد موتور هستند ، آنها به نصب بسیار کمتری نیاز دارند و امروزه گزینه های بیشتری نیز وجود دارد. اینها از نظر تجاری و مدل سازگاری متغیری دارند ، اما بیشتر آنها با استفاده گسترده از موتورهای موجود در بازار و جابجایی آن با سیستم فعلی قابل استفاده هستند.

تعویض واحدهای موتوری

از طرف دیگر ، گزینه دیگر این است که با جایگزینی کامل واحد موتوری پیش بروید. این گزینه موتور درب اتوماتیک گاراژ را حذف می کند ، و یک نمونه جدید را نصب می کند که تمام سازگاری Wi-Fi را در یک واحد کامل گنجانده است.

در حالی که این موتورهای کامل درب گاراژ هوشمند گران تر و نصب آن دشوارتر است ، اما راه حل هایی را برای کسانی که جایگزین یک واحد موتوری شکسته شده هستند ، و همچنین برای کسانی که به دنبال لباس یک ساختمان جدید هستند ، ارائه می دهند.

سیستم های کامل حرکتی درب های گاراژ هوشمند می توانند درایو کمربند ، زنجیره درایو یا عملکرد درایو پیچ باشند. این مهم است زیرا روش جدید درایو موتور باید مطابق با نوع یا سخت افزار اضافی موجود باشد ، در غیر این صورت اجزای مکانیکی مسیر نیز باید تعویض شوند.

 

بهترین درب بازکن درب گاراژ هوشمند برای سال 2019 کدامند؟

 

جنی علاءالدین اتصال

هنگامی که سیستم درب گاراژ هوشمند Genie Aladdin Connect در خانه یکپارچه می شود ، کاربران از آنچه اتفاق می افتد آگاهی کامل دارند.  با حضور در IFTTT و ادغام کنترل کننده صدا در بهار 2019 ، مدعی یکی از بهترین کنترلرهای هوشمند گاراژ خواهد بود.

درهای گاراژ هوشمند Genie Aladdin Connect یکی از بهترین ها می باشد زیرا این قابلیت را دارد که به طور هم زمان تا سه درب گاراژ جداگانه کنترل کند. همچنین در این مدل از سنسور بلوتوثی که برای درب مانیتور موقعیت یابی در درب گاراژ پیچ شده است ، استفاده می شود ، بنابراین قرار نیست از بین برود و اتصال آن از بین نرود.

با Aladdin Connect ، کاربران همچنین می توانند پارامترهایی را برای فعالیت درها تنظیم کنند که منجر به اقدامات محرک شود. به عنوان مثال ، اگر درب بیش از مدت زمان دلخواه باز شود ، حالت در دسترس است که به طور خودکار درب را می بندد. از طرف دیگر ، یک حالت بازه زمانی وجود دارد که علاوه بر داشتن کار از راه دور ، می تواند در یک برنامه زمانی خاص ، درب را در یک برنامه زمانی خاص باز یا بسته کند ، و اعلان ها را برای وقایع باز و نزدیک فشار دهد. با وسعت کنترلی که این دستگاه Wi-Fi ارائه می دهد ، هر موقعیتی را که در آن می توان به طور ناخواسته درب را باز کرد یا به آن دسترسی داشت بدون اینکه صاحب آن بداند دسترسی پیدا می کند.

علاءالدین اتصال Genie با آمازون الکسا ، دستیار Google و IFTTT و انواع دیگر مارک های درب باز گاراژ ادغام می شود. بررسی اجمالی کامل جنی علاالدین اتصال را در اینجا بخوانید.

 

Genie Aladdin Connect- 74،99 دلار بخرید

 

گاراژ Nexx

درب بازکن گاراژ هوشمند Nexx می تواند برای اتوماسیون آسان هنگام کار در خانه ، به آمازون الکسا و کنترلر صوتی Google Assistant متصل شود و از طریق هشدار موبایل به روزرسانی هایی را برای فعالیت ارسال کند.

از لحاظ کاربردی ، Neax Garage دارای بسیاری از مشخصات مشابه Genie Aladdin Connect است. همچنین هشدارهایی برای باز و بسته شدن درب ها ، و همچنین یادآوری هشدار از طریق فشار برای درهای باز باز می شود. یک تفاوت در روش کنترل موقعیت درب است که Nexx از طریق یک سنسور سیمی باز / بسته سیمی که از واحد کنترل تا موقعیت در درب گاراژ امتداد دارد استفاده می کند.

گاراژ Nexx با آمازون الکسا ، دستیار Google و IFTTT سازگار است ، و به فعالیت هفت روزه فعالیت باز یا بسته می دهد. نمای کلی گاراژ Nexx را در اینجا بخوانید.

 

گاراژ Nexx- 99.99 دلار بخرید

 

گاراژ

درب بازکن گاراژ هوشمند Garadget به کاربران امکان می دهد تا از راه دور درب خود را کنترل کنند ، و هنگام باز یا بسته شدن درب ، اعلامیه های برنامه را دریافت کنند.

Garadget در Indiegogo تأمین مالی شد و مشابه مدلهای فوق با طیف کاملی از Amazon Alexa ، دستیار Google و IFTTT سازگار است. علاوه بر این ، این درب گاراژ هوشمند همچنین با HomeKit ، SmartThings و چند پروتکل کوچکتر دیگر کار می کند. عملکردهای جدید باز / بسته و به روز رسانی های استاندارد با مدل Garadget گنجانده شده است ، اما طراحی که توسط آن کار می کند با سایر افراد موجود در این لیست متفاوت است.

روش Garadget برای تعیین اینکه درب گاراژ بسته است یا خیر ، به لیزر تکیه می کند ، از یک کنترلر هوشمند شلیک شده است. این لیزر یک بازتابنده چسب را خاموش می کند که کاربران به داخل درب می چسبند و در صورت عدم برقراری تماس ، درب باز می شود. یکی دیگر از عوامل منحصر به فرد Garadget زاویه منبع باز است ، جایی که آنها SDK را در اختیار کاربران پیشرفته قرار می دهند تا از API برای شخصی سازی توابع گاراژ هوشمند خود استفاده کنند. به دور از لیگ من نیست ، اما برای کسانی که تمایل تمشک پی ، آردوینو یا سایر تابلوهای توسعه را می توان مورد استفاده قرار داد در سیستم های اتوماسیون سفارشی تر با درب گاراژ استفاده کنید. بررسی کامل Garadget ما را در اینجا بخوانید.

 

خرید گاراژ - 89،00 دلار

 

Chamberlain / Liftmaster myQ

با استفاده از درب درب گاراژ هوشمند Chamberlain / Liftmaster myQ ، کاربران می توانند از راه دور به گاراژ خود دسترسی پیدا کنند.

Chamberlain و Liftmaster هر دو تحت یک چتر شرکتی یکسان هستند و پلت فرم myQ آنها از راه دور استاندارد کنترل از راه دور باز / بسته را به کاربران ارائه می دهد و اعلان ها را برای رویدادها فشار می دهد. برنامه myQ همچنین به کاربران امکان می دهد تا برنامه های روزانه را تنظیم کنند و اعلان های خود را بر اساس اقدامات و اولویت ها تنظیم کنند. 

myQ از منظر طراحی جالب است زیرا شامل یک چراغ LED است که می تواند در برنامه خود نیز فعال شود. مدل myQ تنها درب گاراژ هوشمند در لیست است که شامل Key توسط ادغام آمازون نیز می باشد ، به موجب آن می توان بسته های آمازون را برای محافظت در گاراژ تحویل داد. این به خودی خود گفتگوهای دیگری را باز می کند ، اما گزینه ای برای کسانی که به آن نیاز دارند در دسترس است.

شایان ذکر است که این کنترلر با مارک های دیگر موتورهای درب گاراژ کار می کند ، حتی اگر این مارک موتور خود را بسازد (دقیقاً مانند Genie). اکنون ، محدودیت هایی در مورد توانایی myQ برای برقراری ارتباط با کنترل کننده های صدا وجود دارد. در حالی که Apple HomeKit یکپارچه سازی مستقیم است ، آمازون الکسا فقط از طریق راه حل IFTTT پشتیبان امکان پذیر است. همچنین ، IFTTT و Google Assistant به بیش از نسخه نمایشی 30 روزه یا 10 دلار در سال در صورت سالانه نیاز به یک دلار در ماه مشترک دارند.

myQ Chamberlain / Liftmaster را خریداری کنید - $ 75.86

 

گاراژ

درهای گاراژ هوشمند گاراژو از طریق IFTTT و آمازون الکسا ، کنترل عملکرد درب گاراژ را به کاربران ارائه می دهد.

درب بازکن هوشمند گاراژو چند سالی است که وجود دارد ، و همچنین از طریق Wi-Fi برای کنترل باز و بسته شدن سه درب گاراژ به همراه اطلاع رسانی کاربران از فعالیت از طریق فشار اطلاع استفاده می کند. برخلاف سایر درب های گاراژ هوشمند ، Garageio دارای داشبورد مبتنی بر وب است که به کاربران امکان مشاهده فعالیت بدون تلفن هوشمند را می دهد.

Stringify ، Amazon Echo و IFTTT همه با این کنترلر سازگار هستند و SmartThings سامسونگ نیز در این افق قرار دارد. این سیستم از سنسور موقعیت درب بی سیم برای نظارت بر وضعیت بازشویی استفاده می کند و با قیمت 129 دلار در مدل قیمتهای موجود در طرف قیمت مناسب طیف قرار دارد.

 

GoGogate2

GoGogate2 مجموعه کاملی از سازگاری کنترلر صوتی را با کاربران Amazon Alexa ، Google Assistant ، IFTTT و Apple HomeKit به کاربران ارائه می دهد. جایی که GoGogate نسبت به درب بازوی درب گاراژ هوشمند قبلاً مسیری متفاوت را طی می کند ، در تطبیق پذیری محصول است ، زیرا می توان از هر دو اتوماتیک درب های گاراژ و دروازه های موتوری استفاده کرد ، تا حداکثر سه درب یا دروازه بر روی یک کنترلر وجود داشته باشد. علاوه بر این ، GoGogate2 می تواند با محبوب ترین دوربین های IP جفت شود یا از خود برای ارائه ضبط فیلم از باز و بسته استفاده کند. امکان اتصال دوربین هوشمند به کنترلر درب گاراژ بسیار مفید است ، به خصوص هنگام باز کردن یا بستن درب از راه دور ، راحتی بیشتری را به شما می بخشد که چشم در صحنه دارد.

برخی از کیت های GoGogate2 دارای دوربین داخلی یا خارجی هستند و یا کاربران می توانند از دوربین خود استفاده کنند. اما ، اگر از دوربین دیگری استفاده کنید ، سهم 30 دلار / سه ساله وجود دارد که باید خریداری شود. هنگامی که دوربین ها به حالت تعلیق درآمده اند ، افراد می توانند سابقه ورود به سیستم را مشاهده کنند ، فیلم را مشاهده کنند و دسترسی از Apple Watch یا رایانه شخصی و همچنین برنامه تلفن هوشمند را کنترل کنند.

Senclo Fi

درب بازکن گاراژ هوشمند Senclo Fi تنها دسته ای است که دارای یک کنترل پنل جداگانه است که در عوض دکمه دیواری سنتی از پنل LCD لمسی استفاده می کند. در حالی که همه عملکردها را می توان از طریق برنامه ، الکسا یا دستیار Google کنترل کرد ، آنها همچنین می توانند به صورت دستی از طریق کنترل پنل اجرا شوند.

علاوه بر این ، سیستم می تواند وارد حالت قفل شود ، در نتیجه درب گاراژ به جز با کد پین باز نمی شود. واحد Senclo Fi می تواند گزارش فعالیت را از برنامه یا صفحه به همراه اطلاعات استاندارد تاریخ ، زمان و آب و هوا نمایش دهد. این درب بازکن شامل کنترل ژئوفنکینگ خارج از دروازه است ، به طوری که درب گاراژ هنگام شناسایی وسیله نقلیه به طور خودکار بسته می شود ، و همچنین در هنگام رانندگی کاربران تا درب باز می شود ، که بسیار زیبا است. حالت تعطیلات نیز در این ویژگی ها گنجانده شده است ، که هرگونه کنترل درب را در مدت زمان مشخصی غیرفعال می کند.

 

درب بازکن درب گاراژ Home8

Home8 شکاف خود را در انواع مختلف کیت استارت Smart Home داشته است و این یکی شامل کنترلر درب گاراژ ، روتر شبکه و همچنین دوربین Wi-Fi 720p است. مدل Home8 از روتر شبکه به عنوان قطب اصلی برای هر دستگاه Home8 که شخصی بتواند آن باشد ، استفاده می کند و دارای فایروال های دوگانه است که به همراه رمزگذاری در فضای ذخیره سازی ابری ، همراه با زنگ 100 دسی بل ساخته شده است.

از ویژگی های سیستم Home8 می توان به ضبط 24/7 اشاره کرد که دارای پرچم هایی برای مدت زمان فعالیت به همراه اعلان های مربوط به فشار موبایل برای رویدادهای غیر طبیعی است. بهره برداری از راه دور برای باز و بسته کردن درب درب گاراژ نیز موجود است ، اما در حال حاضر هیچ یک از دستیار صوتی یا IFTTT در دسترس نیست.  

 

درب گاراژ Home8 Garage - 230 دلار را خریداری کنید

 

کیت درب بازکن و گاراژ درب Asante Garage

شکاف آسانته در درب بازوی درب گاراژ هوشمند همچنین دارای یک جزء دوربین است که یک دوربین Wi-Fi 480p نیز در این کیت موجود است. این دوربین مانند سایر دوربین های هوشمند که دارای کنترلرهای گاراژ در حال اجرا هستند دارای قابلیت IR (مادون قرمز) است. همچنین در جعبه یک گسترش دهنده برد بی سیم ، برای کمک به انتقال ویدیو در شبکه اصلی Wi-Fi برای مشاهده از راه دور است.

اکنون Asante باید دوربین را به کنترل کننده درب واقعی گاراژ متصل کند ، بنابراین می تواند مکان هایی را که می توان در آن قرار داد محدود کند. این دوربین امکان شناسایی یا ضبط حرکت فیلم را نمی دهد ، اما برنامه با باز کردن یا بسته شدن درب و همچنین کار با از راه دور اعلان های فشار را امکان پذیر می کند. حداکثر دو درب از طریق کنترلر Asante قابل استفاده است ، اما هیچ ادغام با IFTTT ، Alexa یا دستیار Google وجود ندارد.

 

کیت درب بازکن و گاراژ درب Asante Garage - 256 دلار خریداری کنید

 

نحوه نصب درب بازکن درب هوشمند

نصب درب بازوی گاراژ هوشمند بسیار ساده است و هیچ مهارت قبلی را ندارد.  در چند مرحله می توانید خانه هوشمندی داشته باشید که گاراژ را با دسترسی از راه دور پوشش می دهد و از سیاهههای مربوط استفاده می کند.

چه یک کنترلر الحاقی را انتخاب کنید و چه یک واحد متحرک کامل جایگزین برای درب اتوماتیک درب گاراژ هوشمند خود را انتخاب کنید ، سطح دشواری در روند نصب بسیار متفاوت خواهد بود. به خاطر سادگی ، اینگونه کنترلر افزونه را نصب می کنید.

  1. کنترلر درب گاراژ هوشمند را به یک پریز برق در نزدیکی موتور درب گاراژ وصل کنید و سیمها را از کنترلر به پایانه ها وصل کنید
  2. برنامه را از فروشگاه Google Play یا فروشگاه App بارگیری کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.
  3. دستگاه را به شبکه Wi-Fi وصل کنید
  4. بازتابنده ، ماژول بلوتوث یا سنسورهای باز / بسته (از مدل خاصی که استفاده می کند) را روی درب گاراژ سوار کنید.
  5. سیستم را آزمایش کنید ، تنظیمات برگزیده را در برنامه تنظیم کنید و تمام شود.

 

آیا درهای باز درب های گاراژ هوشمند ایمن هستند؟

با IoT و دستگاه های متصل به اینترنت ، همواره نگرانی های امنیتی ذاتی مربوط به هک کردن وجود دارد. در حالی که این یک نگرانی معتبر است - و مسئله ای که باید در بالاترین اولویت برای همه قرار داشته باشد - سارق خانه ها به مراتب بیشتر از طریق هک کردن با شلوغی متداول است.

درهای گشودنی درب گاراژ در واقع بی خطر است و هدف اصلی برای انتخاب یکی افزایش آگاهی از وضعیت گاراژ است. با این وجود ، فقط وصل شدن کنترلرهای هوشمند به شبکه Wi-Fi ، باعث می شود در بعضی موارد آنها نسبت به رفتارهای مخرب آسیب پذیر باشند ، بنابراین ، مانند هر دستگاه Smart Home که اعمال امنیتی مناسب با رمزهای عبور و شبکه های بسته را انجام می دهد ، به افزایش امنیت سیستم کمک می کند. .

یک عمل که باید دنبال شود این است که همیشه رمزعبور منحصر به فرد را برای هر دستگاه هوشمند تنظیم کنید ، زیرا آنها اغلب با کلمه عبورهای جهانی توزیع می شوند که می توانند برای دستیابی به هر یک از دستگاه های آنها ، و بنابراین هر شبکه ای که به آنها متصل هستند ، توزیع شوند.

 

درب های گاراژ هوشمند که با Amazon Alexa کار می کنند

Amazon Echo یک دستگاه جمع و جور است که می تواند نورپردازی ، آبپاش ، قفل و موارد دیگر را به صورت خودکار بسازد.

ملکه دستیاران صوتی ، آمازون الکسا با بیش از 50،000 مهارت مختلف در کتابخانه خود این مجموعه را به عنوان محبوب ترین گروه هدایت می کند. البته محبوب ترین آنها چندین درب گاراژ هوشمند است که با Amazon Alexa کار می کنند. Genie Aladdin Connect ، Senclo Fi ، Garageio و Garadget همگی با دستگاههای دارای امکان الکسا کاملاً کار می کنند. MyQ Chamberlain / Liftmaster از نظر فنی می تواند از Amazon Alexa استفاده کند ، اما فقط از طریق ادغام با IFTTT و نه صریح از طریق Skills Alexa.

 

درب های گاراژ هوشمند که با دستیار Google کار می کنند

Google Home یک کنترلر صوتی است که به عنوان مرکز فروش خانه هوشمند استفاده می شود.

در حالی که گزینه های اکوسیستم الکسا تقریباً هر گزینه ای را در بر می گیرد ، درهای گاراژ هوشمند گاراژ که با Google Assistant کار می کنند ، به طرز حیرت انگیزی بسیار کم است. Senclo Fi ، Garadget ، Genie Aladdin Connect و Chamberlain / Liftmaster myQ با دستگاه های Google Home سازگار هستند. اکنون ، برای کسانی که از سیستم عامل صوتی دستیار Google Assistant استفاده می کنند و یک myQ Chamberlain / Liftmaster را در نظر می گیرند ، بدانید که برای استفاده از کنترل صوتی ، باید 1 دلار در ماه برای هزینه ادغام پرداخت کنید.

 

درب های گاراژ هوشمند که با IFTTT کار می کنند

در حالی که آمازون الکسا و دستیار گوگل مطمئناً محبوب ترین ادغام برای کنترل اتوماسیون خانگی هستند ، من از IFTTT (اگر این ، پس از آن) خیلی علاقه مندم. IFTTT یک نرم افزار رایگان است که دستگاه های مختلفی را به آن پیوند می دهد ، مهم نیست که این پروتکل ها واقعاً روی آن کار می کنند ، چه Zigbee ، Z-Wave یا Wi-Fi معمولی قدیمی است. از طریق این ارتباط ، IFTTT اقدامات دستگاه را به صورت صحنه یا "اپلت" به یکدیگر وصل می کند ، به طوری که محرک های فردی می توانند یک سری فرآیندهای خودکار را تنظیم کنند.

درهای گاراژ هوشمند GenQ Aladdin Connect ، Garageio، Garadget، Nexx، و Chamberlain / Liftmaster myQ گاراژ هوشمند اکنون با IFTTT کار می کنند. البته لازم به ذکر است که تنظیم myQ Chamberlain / Liftmaster همچنین هزینه استفاده از IFTTT را با استفاده از Google Assistant یک دلار در هر ماه هزینه می کند. از آنجا که برخی از کنترل کننده های خودکار گاراژ دارای جئوسنشن داخلی نیستند ، امکان استفاده کاربران از فناوری IoT این دستگاه ها به تنهایی در توان کامل آن نیست. بدون IFTTT ، کاربران می خواهند در صورت تمایل به بالا بردن یا پایین آمدن درب گاراژ (بدون از راه دور فیزیکی) ، در برنامه گوشی های هوشمند خود دکمه را بکشند. اما با IFTTT ، این اقدام می تواند به همراه چند نفر دیگر به صورت خودکار انجام شود.

به عنوان مثال ، اگر کاربران دارای یک کنترلر گاراژ هوشمند سازگار با IFTTT و یک دستگاه سازگار با IFTTT باشند که دارای موقعیت جغرافیایی است (مانند ترموستات Nest) ، می توان یک اقدام سفارشی ایجاد کرد تا درب گاراژ برای باز یا بسته شدن در هنگام تشخیص جغرافیایی Nest گوشی هوشمند را باز کند. مورد نظر در فاصله مناسب قرار دارد. این امکانات با IFTTT بسیار گسترده و گسترده است و مطمئناً شاهد افزایش این محبوبیت خواهیم بود.

 

نحوه ساخت یک گاراژ هوشمند

در حالی که اکثر افراد با اولویت بالاتری در زنجیره غذایی Home Automation موافق امنیت و کارآیی محله های زندگی هستند ، بدون شک ساخت یک گاراژ هوشمند می تواند ارزش زیادی برای خانه به عنوان یک کل ارائه دهد. آنچه شما برای ساختن یک گاراژ هوشمند نیاز دارید ، واقعاً به نوع (به خانه متصل است یا جدا شده) بستگی دارد ، اگر دارای پنجره یا درب باشد و چه تعداد ، چه نوع سرویس در داخل موجود است و چند بار از آن استفاده می شود.

      1.  درب بازکن درب گاراژ هوشمند

یکی از مؤلفه های مهم برای هر گاراژ هوشمند کنترل کننده البته است. پس از اجرای این قطعه ، سایر عناصر باید دنبال شوند. با این وجود ، اگر یک گاراژ جداگانه با فضای کمی برای هر چیزی به جز وسیله نقلیه یا انبار دارید ، این ممکن است تمام موارد لازم برای امنیت و امنیت فضای شما باشد.

      2.  دوربین های هوشمند

بسته به اینکه کدام کنترلر درب گاراژ Wi-Fi را انتخاب کرده باشید ، ممکن است یک دوربین در آن مجموعه باشد. اگر اینگونه نباشد و فضای گاراژ شما در حال حاضر شامل یک دوربین هوشمند نباشد که نقاط دسترسی را در بر می گیرد ، توصیه می کنم یکی از آنها را اضافه کنید. بعضی از گاراژها دارای پنجره یا درهای جانبی هستند که می تواند نقاط ضعف برای کلاهبرداران به دنبال ورود به خانه باشد.

اغلب خانواده ها درهای بیرونی خانه را قفل می کنند ، اما با یک گاراژ متصل ، درب خانه گاهی اوقات ناامن می شود. چه اتفاقی باشد ، زیرا درب بیرونی و گاراژ قفل شده امنیت "کافی" را به وجود می آورد ، یا فقط از روی عادت ، این فرصت را برای سارقین فراهم می کند که سوراخ های دفاعی را هدف قرار دهند و ورود به بقیه خانه را بدست آورند.

برخورداری از دوربین های هوشمند یا در داخل گاراژ در قسمت ورودی و یا در خارج از مناطق وسیع تر قرار دارد ، راهی مناسب برای اطمینان از حفظ امنیت و گرفتن هرگونه فعالیت مظنون است. برخی از دوربین های هوشمند در فضای باز می توانند چند منظوره باشند ، مانند چراغهای روشنایی یا وسایل روشنایی هوشمند ، که بیشترین استفاده را از این فضا می کنند. به طور طبیعی ، همه دوربین های هوشمند امکان مشاهده از راه دور و گزینه های مختلف دیگر از فیلمبرداری با تشخیص حرکت گرفته تا اعلان های فشار فوری ، دید در شب و بعضی اوقات مناطق شناسایی حرکت حرکتی را برای امنیت مناسب فراهم می کنند.

      3.  سنسورهای پنجره هوشمند / درب

در صورت وجود پنجره ها یا درهای خارجی ، لازم است در نظر بگیرید که برای انتخاب برخی از سنسورهای هوشمند ، گاراژ را از دسترسی ناخواسته از طریق نقاط ورودی ثانویه محافظت کنید. در صورت عدم استفاده از سیستم هشدار کامل ، سنسورهای تک در و پنجره ساده می توانند مزایای مشابهی را بدون هزینه ارائه دهند.

متداول ترین انواع سنسورهای پنجره های هوشمند آنهایی هستند که شکستگی شیشه را تشخیص می دهند ، که یک اعلان فشار فوری ارسال می کنند تا کاربران می توانند بدانند که اموال آنها آسیب دیده است. در حالی که این ها به طور خاص برای ویندوز ها طراحی شده اند ، از حسگرهای باز / بسته می توان برای هر نوع پنجره ، در و یا کابینت برای هشدار از هنگام جدا شدن دو سنسور مخاطب از یکدیگر استفاده کرد. این امر به چشم می خورد تا به پورتالهای دسترسی ثانویه در گاراژ یا حتی در کل خانه توجه داشته باشید. 

       4.  آشکارسازهای شیر آب / نشت هوشمند

یکی از موارد شایع خسارت به منازل ناشی از سرقت نیست بلکه در واقع جاری شدن سیل به دلیل لوله های پشت سر هم یا اتصالات معیوب است. برای کسانی که آبگرمکن یا آب اصلی آنها در داخل گاراژ قرار دارد ، سنسورهای نشت آب هوشمند روشی بسیار مؤثر برای به حداقل رساندن هرگونه آسیب احتمالی است. آشکارسازهای نشت هوشمند با استفاده از اتصالات فلزی (اغلب طلایی) کار می کنند که با کف هر سطح روی آنها قرار می گیرد تماس می گیرند. این ایده خوبی است که آنها را در مناطقی قرار دهید که غالباً خطای لوله یا نشت دارند: زیر سینک ها ، بخاری های آب ، اتصالات بین لوله کشی های مختلف ، ماشین لباسشویی و غیره. هنگامی که آب روی اتصالات فلزی کمی مشاهده شد ، هشدارهای فوری به دستگاه تلفن همراه ارسال می شود ، بنابراین کاربران می توانند مکان موجود در خانه را که دچار خسارت شده است ، راهنمایی کنند.

با افزایش امنیت و کنترل بیشتر ، این آشکارسازهای نشت آب ماهواره ای می توانند به کنترل کننده های شیر آب هوشمند متصل شوند تا در واقع صدمه را در مسیرهای خود متوقف کنند. این دستگاه ها نه تنها کاربران را قادر می سازند که از راه دور یا از طریق برنامه از طریق منبع اصلی آب خاموش یا روشن شوند ، بلکه می توانند با حسگرهای نشت نیز جفت شوند تا هنگام شناسایی نشت ، به طور خودکار جریان اصلی آب را خاموش کنند. برای هرکسی که تاکنون دچار سیل خسارت شده باشد ، می دانید که درد و گرانی زیادی که بر آن وارد می شود وجود دارد ، و این دستگاه ها برای جلوگیری از هر دو حالت ، یک پیشگیرانه می دهند. 

       5.  کنترل کننده آبپاش هوشمند

اتوماسیون سیستم های آبیاری حیاط یکی از ساده ترین روش های افزونه ای برای صرفه جویی در مصرف انرژی و کنترل بیشتر بر خانه هوشمند است. در هسته اصلی آنها ، کنترلرهای آبپاش هوشمند دارای تنظیمات برنامه متغیر هستند که به کاربران امکان می دهد زمان اجرا ، مصرف آب را بر اساس نوع گیاه ، نوع خاک و منطقه از طریق برنامه شخصی سازی کنند. این کنترلرهای هوشمند می توانند برنامه های آبیاری را بر اساس آب و هوا به طور خودکار تطبیق دهند ، از حداکثر کارایی برای نگهداری چمنزار یا باغچه بدون آبگرفتگی اطمینان حاصل می کنند. در حالی که بسیاری از گزینه های کنترل کننده آبپاش هوشمند برای استفاده در فضای باز مناسب هستند ، به احتمال زیاد اکثر خانه ها کنترلرهای خود را در گاراژ سوار می کنند و این سطح جدیدی از فناوری متصل به اکوسیستم Smart Home را اضافه می کند.

 

درب های گاراژ هوشمند برتر

در ابتدا ساخت یک خانه هوشمند می تواند دلهره آور باشد ، اما شروع با یک به روزرسانی ساده مانند درب بازکن درب هوشمند می تواند یک راه عالی برای افزودن اتصال Wi-Fi به یک وسیله اغلب فراموش شده برای امنیت و کنترل اضافی باشد.

برخلاف سایر مناطق از فضای خانه هوشمند ، بازار گشودنی درب گاراژ هوشمند از اشباع نسبتا کمی برخوردار است. غالباً اگر گزینه ها دارای ویژگی ها یا ویژگی های محدودی باشند ، می تواند به ضرر باشد ، اما فکر می کنم در این شرایط چیز خوبی است. هیچ کوه قریب به اتفاق از محصولات غربال شده برای تعیین بهترین موارد ، لیست برترین درب های گاراژ هوشمند همه چیز در اینجا است ، به هیچ ترتیب خاص: Genie Aladdin Connect ، Nexx Garage ، Garadget ، Chamberlain / Liftmaster myQ ، Garageio ، GoGogate ، Senclo Fi و درب بازکن درب Garage Home8 .

وقتی صحبت از فناوری Smart Home می شود ، همیشه پیشرفت های جدیدی وجود دارد که بازی را تغییر می دهد ، اما توسعه درب های گاراژ هوشمند کاملاً در یک عمودی جدید قرار گرفته است. واضح است که در مورد امنیت منزل ، کنترل از راه دور درب گاراژ و داشتن سیستم های اتوماتیک برای ارتباط چندین دستگاه با هم ، مزایای بسیار زیادی وجود دارد. نسل بعدی وسایل منزل متصل به احتمال زیاد فراتر از آنچه که اکنون از آن آگاه هستیم می رود ، اما افزودن کنترل Wi-Fi به درب گاراژ ، امنیت ، دسترسی و کنترل بیشتری را نسبت به گذشته به کاربران می دهد.