آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

دیجیتال مارکتر در رسانه های دیجیتال و سیستم عامل برای ترویج محصولات و خدمات است. [1] [2] توسعه آن در دهه 1990 و 2000 ، شیوه استفاده برندها و مشاغل از فناوری برای بازاریابی را تغییر داد. از آنجا که سیستم عامل های دیجیتال به طور فزاینده ای دیجیتال مارکتر در برنامه های بازاریابی و زندگی روزمره گنجانیده می شدند ، [3] و با افزایش روز افزون مردم به جای مراجعه به مغازه های فیزیکی ، از وسایل دیجیتال استفاده می کنند ، [4] [5]کمپین های بازاریابی دیجیتال تبدیل شده اند شایع، با ترکیب بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها)، بازاریابی موتور جستجو (SEM)، بازاریابی محتوا ، بازاریابی تاثیر گذار ، اتوماسیون محتوا، بازاریابی مبارزات انتخاباتی، داده محور بازاریابی، تجارت الکترونیک بازاریابی، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بهینه سازی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی مستقیم از طریق پست الکترونیکی ، تبلیغات نمایش ، کتابهای الکترونیکی و دیسک های نوریو بازی ها امری عادی شده اند. بازاریابی دیجیتال به کانالهای غیر اینترنت گسترش می یابد که رسانه های دیجیتالی مانند تلویزیون ، تلفن های همراه ( اس ام اس و MMS ) ، پاسخ به تماس و زنگ های موبایل را در اختیار شما قرار می دهند. [6] گسترش کانالهای غیر اینترنت بازاریابی دیجیتال را از بازاریابی آنلاین متمایز می کند . [7] فهرست 1    تاریخ 2    روش جدید بازاریابی غیرخطی 3    آگاهی از برند 4    روش های آنلاین برای ایجاد آگاهی از برند استفاده می شود 4.1    بهینه سازی موتور جستجو (SEO) 4.2    بازاریابی موتور جستجو (SEM) 4.3    بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی 4.4   دیجیتال مارکتر بازاریابی محتوا 5    تحولات و استراتژی ها 6    اشکال ناکارآمد بازاریابی دیجیتال 6.1    اولویت بندی کلیکها 6.2    تعادل جستجو و نمایش 6.3    کانالها 6.3.1    مزایای بازاریابی رسانه های اجتماعی 6.4    خود تنظیم 7    استراتژی 7.1    برنامه ریزی 7.2    مراحل برنامه ریزی 7.2.1    1) فرصت 7.2.2    2) استراتژی 7.2.3    3) عمل 7.3    درک بازار 8   دیجیتال مارکتر  تقسیم اقتصاد 9    همچنین ببینید 10    منابع 11    خواندن بیشتر تاریخ توسعه بازاریابی دیجیتال از توسعه فناوری جداست. یکی از نکات مهم در آغاز سال 1971 بود که ری تاملینسون اولین ایمیل را ارسال کرد و فن آوری وی بستر را تنظیم کرد تا به مردم اجازه ارسال و دریافت فایل ها از طریق دستگاه های مختلف را بدهد. [8] با این حال ، دوره قابل شناسایی تر شروع مارکتینگ دیجیتال سال 1990 است زیرا در اینجا موتور جستجوی Archie به عنوان شاخصی برای سایتهای FTP ایجاد شد. در دهه 1980 ، ظرفیت ذخیره سازی رایانه به اندازه کافی بزرگ بود تا حجم عظیمی از اطلاعات مشتری را ذخیره کند. شرکت ها به جای کارگزار لیست محدود ، انتخاب روش های آنلاین مانند بازاریابی بانک اطلاعاتی را آغاز کردند .[9] این نوع بانکهای اطلاعاتی به شرکتها اجازه می دهند تا اطلاعات مشتریان را بطور مؤثر ردیابی کنند ، بنابراین رابطه بین خریدار و فروشنده را تغییر می دهد. با این حال ، روند دستی کارآمد نبود. در دهه 1990 برای اولین بار اصطلاح دیجیتال مارکتینگ ابداع شد. [10] با اولین بار در معماری سرور / مشتری و محبوبیت رایانه های شخصی ، برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به یک عامل مهم در فناوری بازاریابی تبدیل شدند. [11] رقابت شدید فروشندگان را مجبور کرد تا خدمات بیشتری را در نرم افزار خود وارد کنند ، به عنوان مثال برنامه های بازاریابی ، فروش و خدمات. پس از به دنیا آمدن اینترنت ، بازاریابان همچنین قادر به داشتن داده های عظیم مشتری آنلاین توسط نرم افزار eCRM بودند . شرکت ها می توانند داده های نیازهای مشتری را به روز کنند و اولویت های تجربه خود را بدست آورند. این امر باعث شد اولین تبلیغ تبلیغاتی قابل کلیک در سال 1994 به صورت زنده پخش شودکمپین "می خواهید" توسط AT&T و طی چهار ماه اول آن به صورت زنده انجام می شود ، 44٪ از کل افرادی که آن را مشاهده کرده اند روی تبلیغ کلیک کرده اند. [12] [13] در دهه 2000 و با افزایش تعداد کاربران اینترنت و تولد آیفون ، مشتریان به جای مشاوره با یک فروشنده ، ابتدا به جستجوی محصولات و تصمیم گیری در مورد نیازهای خود آنلاین پرداختند و این مسئله مشکل جدیدی را برای بخش بازاریابی یک شرکت ایجاد کرد. [14] علاوه بر این ، یک بررسی در سال 2000 در انگلستان نشان داد که بیشتر خرده فروشان آدرس دامنه خود را ثبت نکرده اند. [15] این مشکلات بازاریابان را ترغیب کرد تا روشهای جدیدی برای ادغام فناوری دیجیتال در توسعه بازار پیدا کنند. در سال 2007 ، اتوماسیون بازاریابی به عنوان پاسخی به اوضاع رو به رشد در حال توسعه بازاریابی توسعه داده شد. اتوماسیون بازاریابی روندی است که توسط آن نرم افزار برای اتوماسیون فرآیندهای بازاریابی متداول استفاده می شود. [16] اتوماسیون بازاریابی به شرکتها کمک کرد تا مشتریان را تقسیم کنند ، کمپین های بازاریابی چند کاناله را راه اندازی کنند و اطلاعات شخصی را برای مشتریان فراهم کنند. [16] با این حال ، سرعت سازگاری آن با دستگاه های مصرف کننده به اندازه کافی سریع نبود. بازاریابی دیجیتال در دهه های 2000 و 2010 پیچیده تر شد ، هنگامی که [17] [18] گسترش وسایل موجود در دسترسی به رسانه های دیجیتال منجر به رشد ناگهانی شد. [19] آمارهای تولید شده در سال 2012 و 2013 نشان داد که بازاریابی دیجیتال هنوز در حال رشد است. [20] [21] با توسعه رسانه های اجتماعی در دهه 2000 ، مانند LinkedIn ، فیس بوک ، یوتیوب و توییتر ، مصرف کنندگان وابسته به الکترونیک دیجیتال در زندگی روزمره بودند. بنابراین ، آنها انتظار داشتند یک تجربه کاربری یکپارچه در کانالهای مختلف برای جستجوی اطلاعات محصول داشته باشند. تغییر رفتار مشتریتنوع فناوری بازاریابی را بهبود بخشید. [22] بازاریابی دیجیتال همچنین به "بازاریابی آنلاین" ، "بازاریابی اینترنتی" یا "بازاریابی وب" گفته می شود. اصطلاح بازاریابی دیجیتال با گذشت زمان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بازاریابی آنلاین در ایالات متحده هنوز یک اصطلاح رایج است. در ایتالیا ، بازاریابی دیجیتال به عنوان بازاریابی وب گفته می شود . بازاریابی دیجیتالی در سراسر جهان به ویژه پس از سال 2013 به رایج ترین اصطلاح تبدیل شده است. [23] رشد رسانه های دیجیتالی 4.5 تریلیون تبلیغات آنلاین است که سالانه با رسانه های دیجیتال صرف 48 درصد رشد در سال 2010 می شوند. [24] بخش فزاینده تبلیغات ناشی از مشاغلی است که از تبلیغات آنلاین رفتاری (OBA) استفاده می کنند تا بتوانند تبلیغات را برای کاربران اینترنتی بسازند ، اما OBA نگرانی از حریم شخصی مصرف کننده و محافظت از داده ها را ایجاد می کند . [19] روش جدید بازاریابی غیرخطی بازاریابی غیرخطی ، نوعی بازاریابی تعاملی ، یک رویکرد بازاریابی طولانی مدت است که به کسب و کارهایی می پردازد که اطلاعات مربوط به فعالیت های آنلاین یک کاربر اینترنتی را جمع می کنند و تلاش می کنند در مناطق مختلف قابل مشاهده باشند. دیجیتال مارکتر [25] [26] برخلاف تکنیک های سنتی بازاریابی ، که شامل پیام رسانی مستقیم و یک طرفه برای مصرف کنندگان (از طریق تبلیغات چاپی ، تلویزیونی و رادیویی) است ، استراتژی های بازاریابی دیجیتال غیرخطی با هدف دستیابی به مشتریان آینده نگر از طریق چندین کانال آنلاین متمرکز می شوند. [27] این تغییر همراه با دانش بیشتر مصرف کننده و تقاضا برای ارائه محصولات پیشرفته تر مصرف کننده ، بسیاری از مشاغل را مجبور به تجدید نظر در استراتژی راه حل های تبلیغاتی خود نموده و تکنیک های بازاریابی omnichannel ، غیرخطی را برای حفظ در معرض کافی ، تعامل و دستیابی به مارک تجاری اتخاذ کرده یا از آن استفاده می کند. [28] استراتژی های بازاریابی غیر خطی شامل تلاش برای تطبیق تبلیغات با سیستم عامل های مختلف ، [29] و متناسب کردن تبلیغات با خریداران مختلف است تا یک مخاطب بزرگ منسجم. [26] تاکتیک ها ممکن است شامل موارد زیر باشد: بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بازاریابی ویدیویی بازاریابی ایمیلی وبلاگ نویسی بازاریابی وب سایت جستجوی پرداخت شده / تبلیغات متنی برخی از مطالعات نشان می دهد که پاسخهای مصرف کننده به رویکردهای سنتی بازاریابی برای مشاغل کمتر قابل پیش بینی است. [30] براساس یک مطالعه سال 2018 ، تقریبا 90٪ از مصرف کنندگان آنلاین در ایالات متحده قبل از مراجعه به فروشگاه یا خرید اقدام به تحقیق در مورد محصولات و مارک های آنلاین کرده اند. [31] شاخص وب جهانی تخمین زده است که در سال 2018 ، اندکی بیش از 50٪ از مصرف کنندگان محصولات خود را در رسانه های اجتماعی تحقیق کرده اند. [32] مشاغل غالباً به افرادی که محصولات خود را با نور مثبت در رسانه های اجتماعی به تصویر می کشند ، اعتماد دارند و ممکن است استراتژی بازاریابی خود را برای هدف قرار دادن افراد با دنباله های بزرگ رسانه های اجتماعی تطبیق دهند تا بتوانند چنین نظریاتی را تولید کنند. [33]با این روش ، مشاغل می توانند از مصرف کنندگان برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده کنند و هزینه شرکت را کاهش دهند. [34] آگاهی از برند یکی از اهداف اصلی بازاریابی دیجیتال مدرن ، افزایش آگاهی از برند است ، میزان آشنایی مشتریان و عموم مردم از یک برند خاص. افزایش آگاهی از برند در بازاریابی دیجیتال و به طور کلی بازاریابی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا این امر به دلیل تأثیر آن بر ادراک برند و تصمیم گیری در مصرف کننده است. مطابق مقاله 2015 ، "تأثیر برند بر رفتار مصرف کننده": "آگاهی از برند ، به عنوان یکی از ابعاد اساسی حقوق صاحبان برند ، غالباً به عنوان پیش نیاز تصمیم خریداران در نظر گرفته می شود ، زیرا این عامل اصلی برای ورود یک برند در مجموعه در نظر گرفتن است. آگاهی از برند همچنین به دلیل آشنایی با نام تجاری و ویژگی های آن می تواند بر ارزیابی ریسک درک شده از مصرف کنندگان و اعتماد به نفس آنها در تصمیم خرید تأثیر بگذارد. " [35] روندهای اخیر نشان می دهد که مشاغل و بازاریاب های دیجیتال در اولویت آگاهی از برند قرار دارند و بیشتر تلاشهای دیجیتال مارکتینگ خود را بر روی به رسمیت شناختن نام تجاری و فراخوان از برند متمرکز می کنند. این امر توسط یک مطالعه مؤسسه بازاریابی محتوا در سال 2019 ، اثبات شد که نشان داد 81 درصد بازاریاب های دیجیتالی در یک سال گذشته بر روی تقویت شناخت برند کار کرده اند. [36] یک بررسی دیگر از موسسه بازاریابی محتوا نشان داد 89٪ از بازاریابان B2B اکنون معتقدند که افزایش آگاهی از برند مهمتر از تلاشهای جهت افزایش فروش است. [37] به دلیل دلایل افزایش آگاهی از برند ، تمرکز استراتژی بازاریابی دیجیتال است: رشد خرید آنلاین. در تحقیقی که توسط Statista پروژه 230،500،000 مردم در ایالات متحده را به اینترنت به فروشگاه استفاده کنید، مقایسه و خرید محصولات سال 2021 از 209،600،000 در سال 2016. [38] تحقیقات از شرکت نرم افزار کسب و کار را Salesforce پیدا شده است 87٪ از افراد جستجو برای شروع محصولات و مارک های موجود در کانال های دیجیتال در سال 2018. [39] نقش تعامل دیجیتال در رفتار مشتری. تخمین زده می شود که 70٪ کل خریدهای خرده فروشی در ایالات متحده تا حدودی تحت تأثیر تعامل با یک برند آنلاین قرار بگیرند. [40] تأثیر فزاینده و نقش آگاهی از برند در تصمیم گیری مصرف کننده آنلاین: 82٪ از خریداران آنلاین که در جستجوی خدمات هستند ، برندی را که از آنها می دانند ترجیح می دهند. [41] استفاده ، راحتی و نفوذ رسانه های اجتماعی. در گزارش اخیر Hootsuite تخمین بیش از 3.4 میلیارد کاربر فعال در رسانه های اجتماعی، افزایش 9٪ از سال 2018. [42] 2019 بررسی شده توسط مانیفست کشورهایی که 74 درصد از کاربران رسانه های اجتماعی دنبال مارک های در سایت های اجتماعی، و 96٪ افرادی که مشاغل را دنبال می کنند نیز در سیستم عامل های اجتماعی با آن مارک ها درگیر می شوند. [43] با توجه به شرکت Deloitte، از هر سه مصرف کنندگان ایالات متحده توسط رسانه های اجتماعی را تحت تاثیر قرار هنگام خرید یک محصول، در حالی که 47٪ از نسل وای عامل تعامل خود را با یک نام تجاری در اجتماعی زمانی که ساخت یک خرید. [44] روش های آنلاین برای ایجاد آگاهی از برند استفاده می شود استراتژی های بازاریابی دیجیتال ممکن است شامل استفاده از یک یا چند کانال و تکنیک آنلاین (omnichannel) برای افزایش آگاهی از برند در بین مصرف کنندگان باشد. [45] ایجاد آگاهی از نام تجاری ممکن است شامل روش ها و ابزارهایی مانند: بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو ممکن است برای بهبود دید وب سایت های تجاری و محتوای مرتبط با مارک برای نمایش داده های جستجوی متداول مربوط به صنعت استفاده شود. [46] گفته می شود که اهمیت SEO برای افزایش آگاهی از برند ، با افزایش روز افزون نتایج جستجو و ویژگی های جستجو مانند قطعه های برجسته ، پانل های دانش و سئو محلی در رفتار مشتری ارتباط دارد. [47] بازاریابی موتور جستجو (SEM) SEM که به عنوان تبلیغات PPC نیز شناخته می شود ، شامل خرید فضای تبلیغاتی در موقعیت های برجسته و قابل مشاهده در بالای صفحه و وب سایت های نتایج جستجو است. نشان داده شده است که تبلیغات جستجو تأثیر مثبتی در شناخت برند ، آگاهی و تبدیل دارند. [48] 33٪ جستجوگرانی که روی تبلیغات پولی کلیک می کنند این کار را انجام می دهند زیرا مستقیماً به جستجوی خاص جستجوی خود پاسخ می دهند. [49] بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی 70٪ بازاریابان افزایش آگاهی از برند را به عنوان هدف شماره یک خود برای بازاریابی بر روی سیستم عاملهای رسانه های اجتماعی ذکر می کنند. فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و یوتیوب به عنوان برترین سیستم عامل هایی که در حال حاضر توسط تیم های بازاریابی رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند ذکر شده است. [50] بازاریابی محتوا 56٪ از بازاریابان معتقدند محتوای شخصی سازی شده - وبلاگها با محوریت برند ، مقالات ، به روزرسانی های اجتماعی ، فیلم ها ، صفحات فرود - باعث بهبود فراخوان و تعامل برند می شوند. [51] مطابق گفته Mentionlytics ، یک استراتژی محتوای فعال و مداوم که شامل عناصر ایجاد محتوای تعاملی ، ارسال اجتماعی و وبلاگ نویسی مهمان است می تواند 88٪ آگاهی و وفاداری به برند را بهبود بخشد. [52] تحولات و استراتژی ها یکی از مهمترین تغییراتی که در بازاریابی سنتی رخ داده است "ظهور بازاریابی دیجیتال" (Patrutiu Baltes ، Loredana ، 2015) ، این منجر به تجدید استراتژی های بازاریابی شد تا بتواند با این تغییر عمده در بازاریابی سنتی سازگار شود (پاتروتیو بالتس ، لوردانا ، 2015). از آنجا که بازاریابی دیجیتال وابسته به فناوری است که در حال پیشرفت و در حال تغییر است ، ویژگی های مشابهی را باید از پیشرفت ها و استراتژی های بازاریابی دیجیتال انتظار داشت. این بخش تلاشی برای تعیین صلاحیت یا تفکیک نکات برجسته قابل توجه موجود و از زمان مطبوعات مورد استفاده قرار می گیرد. [ کی؟ ] تقسیم بندی : برای هدف قرار دادن بازارهای خاص در بخش های تجاری به مشاغل و تجارت تا مصرف کننده ، تمرکز بیشتری روی تقسیم بندی در بازاریابی دیجیتالی شده است. بازاریابی Influencer : گره های مهم در جوامع مرتبط شناسایی می شوند ، که به عنوان تأثیرگذار شناخته می شوند. این در حال تبدیل شدن به یک مفهوم مهم در هدفمندی دیجیتال است. [53] اینفلوئنسرها به برندها این امکان را می دهند تا از رسانه های اجتماعی و مخاطبان زیادی که در بسیاری از این سیستم عامل ها موجود است استفاده کنند. [53] می توان از طریق تبلیغات پولی ، مانند تبلیغات فیس بوک یا Google Adwords یا از طریق نرم افزار پیشرفته sCRM (مدیریت ارتباط با مشتری) ، مانند SAP C4C ، Microsoft Dynamics ، Sage CRM و Salesforce CRM ، به تأثیرگذار دسترسی پیدا کرد. در حال حاضر بسیاری از دانشگاه ها ، در سطح کارشناسی ارشد ، روی استراتژی های تعامل برای تأثیرگذار متمرکز شده اند. به طور خلاصه ، بازاریابی دیجیتال Pull توسط مشتریانی صورت می گیرد که به طور فعال به دنبال محتوای بازاریابی هستند در حالی که بازاریابی دیجیتال فشار هنگامی اتفاق می افتد که بازاریاب ها پیام ارسال کنند ، بدون اینکه آن محتوا به طور فعال توسط گیرندگان جستجو شود. تبلیغات رفتاری آنلاین روش جمع آوری اطلاعات مربوط به فعالیت آنلاین کاربر در طول زمان است ، "در یک دستگاه خاص و در وب سایت های مختلف و غیرمرتبط ، به منظور ارائه تبلیغات متناسب با علایق و ترجیحات آن کاربر. [54] [55] چنین تبلیغات طبق رفتار و الگوی کاربر سفارشی می شوند. محیط همکاری : می توان یک محیط مشترک بین سازمان ، ارائه دهنده خدمات فناوری و آژانس های دیجیتال ایجاد کرد تا تلاش ، اشتراک منابع ، قابلیت استفاده مجدد و ارتباطات بهینه شود. [56] علاوه بر این ، سازمان ها از مشتریان خود دعوت می کنند تا در درک بهتر نحوه ارائه خدمات به آنها کمک کنند. این منبع داده به محتوای تولید شده توسط کاربر گفته می شود. بخش اعظم این کار از طریق وب سایتهای شرکت به دست می آید که سازمان از مردم دعوت می کند ایده هایی را که توسط دیگر کاربران سایت ارزیابی می شوند به اشتراک بگذارند. محبوب ترین ایده ها به نوعی ارزیابی و اجرا می شوند. استفاده از این روش برای دستیابی به داده ها و تولید محصولات جدید می تواند باعث تقویت روابط سازمان ها با مشتری و همچنین ایده های تخم ریزی شود که در غیر این صورت مورد غفلت واقع می شود. UGC تبلیغات کم هزینه است زیرا مستقیماً از طرف مصرف کنندگان است و می تواند هزینه های تبلیغاتی را برای سازمان ذخیره کند. تبلیغات مبتنی بر داده: کاربران در هر اقدامی که در مسیر سفر مشتری انجام می دهند داده های زیادی تولید می کنند و مارک ها اکنون می توانند از این داده ها برای فعال کردن مخاطب شناخته شده خود با خرید رسانه های برنامه نویسی محور داده استفاده کنند. بدون افشای حریم خصوصی مشتریان ، داده های کاربران می توانند از کانالهای دیجیتال جمع آوری شوند (به عنوان مثال: هنگامی که مشتری از وب سایت بازدید می کند ، نامه الکترونیکی را می خواند ، یا با برنامه تلفن همراه مارک راه اندازی و تعامل می کند) ، مارک ها همچنین می توانند داده ها را از تعامل مشتری واقعی جهان جمع کنند. ، مانند بازدید از فروشگاه های آجر و ملات ، و از مجموعه داده های CRM و موتورهای فروش. همچنین به عنوان بازاریابی مبتنی بر افراد یا رسانه های آدرس پذیر شناخته می شود ، تبلیغات مبتنی بر داده ها به برندها این امکان را می دهد تا مشتریان وفادار خود را در مخاطبان خود پیدا کنند و در زمان واقعی یک ارتباط شخصی بسیار بیشتر ، بسیار مرتبط با هر مشتری ارائه دهند.[57] نکته مهم امروز هنگام تصمیم گیری در مورد یک استراتژی این است که ابزارهای دیجیتالی چشم انداز تبلیغاتی را دموکراتیک کرده اند. بازاریابی: بازاریابی نقش عمده ای در بازاریابی دیجیتال دارد. این تاکتیک به بازاریاب ها اجازه می دهد تا تبلیغات هدفمند را مقابل یک دسته علاقه یا مخاطب مشخصی منتشر کنند ، که معمولاً جستجوگرها در وب نامیده می شوند ، آنها یا محصولات یا خدمات خاصی را جستجو کرده اند یا برای برخی منظور از وب سایت بازدید کرده اند. تبلیغات بازی : تبلیغات بازی تبلیغاتی است که در رایانه یا بازی های ویدیویی وجود دارد. یکی از متداول ترین نمونه تبلیغات در بازی ، بیلبوردهای تبلیغاتی است که در بازی های ورزشی ظاهر می شود. تبلیغات درون بازی ممکن است به عنوان محصولاتی با نام تجاری مانند اسلحه ، ماشین یا لباس هایی که به عنوان نماد وضعیت بازی وجود دارند ، ظاهر شوند. عصر جدید دیجیتال مارک ها را قادر ساخته است تا به طور انتخابی مشتریان خود را هدف قرار دهند که احتمالاً علاقه مند به برند خود یا بر اساس علایق قبلی خود هستند. هم اکنون مشاغل می توانند از رسانه های اجتماعی برای انتخاب محدوده سنی ، مکان ، جنسیت و علایمی که دوست دارند پست هدفمندشان توسط آنها انتخاب شود ، استفاده کنند. علاوه بر این ، بر اساس تاریخچه جستجوی اخیر مشتری ، می توان آنها را در اینترنت دنبال کرد ، بنابراین می توانند از مارک های تجاری ، محصولات و خدمات مشابه مشاهده کنند ، [58] این به کسب و کارها اجازه می دهد تا مشتریان خاصی را که می دانند و احساس می کنند بیشتر از آنها سود ببرند. محصول یا خدمات آنها ، چیزی که تا عصر دیجیتال قابلیت های محدودی داشت. اشکال ناکارآمد بازاریابی دیجیتال طبق شاخص سرفصل بازاریابی جهانی ، فعالیت بازاریابی دیجیتال در سراسر جهان رو به رشد است. یک مطالعه منتشر شده در سپتامبر 2018 ، نشان داد که هزینه های جهانی در مورد تاکتیک های بازاریابی دیجیتال به 100 میلیارد دلار نزدیک است. [59] رسانه دیجیتال به سرعت در حال رشد است. در حالی که بودجه بازاریابی در حال گسترش است ، رسانه های سنتی رو به کاهش است (اقتصاد جهانی ، 2015). [60] رسانه دیجیتال به مارکس کمک می کند تا به مصرف کنندگان برسد تا با محصول یا خدمات خود به روشی شخصی درگیر شوند. پنج حوزه ، که به عنوان شیوه های فعلی صنعت که اغلب ناکارآمد هستند بیان شده است ، اولویت بندی کلیکها ، متعادل کردن جستجو و نمایش ، درک موبایل ، هدف قرار دادن ، مشاهده ، ایمنی برند و ترافیک نامعتبر و اندازه گیری سطح متقابل است (Whiteside، 2016). [61] چرا این شیوه ها بی اثر است و برخی از راه های موثر در ایجاد این جنبه ها در مورد نکات زیر بحث شده است. اولویت بندی کلیکها اولویت بندی کلیکها به تبلیغات کلیک نمایش داده می شود ، اگرچه با داشتن "ساده ، سریع و ارزان" برای تبلیغات نمایش در سال 2016 ، تنها در ایالات متحده 0.10 درصد سود دارد. این بدان معناست که یک در هزار تبلیغات کلیک مرتبط است بنابراین اثر کمی دارد. این نشان می دهد که شرکت های بازاریابی فقط نباید از تبلیغات کلیک برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات نمایش استفاده کنند (وایتساید ، 2016). [61] تعادل جستجو و نمایش متعادل کردن جستجو و نمایش برای تبلیغات نمایشگر دیجیتال دارای اهمیت است. بازاریابان تمایل دارند آخرین جستجو را جستجو کنند و همه اثربخشی را به این امر نسبت دهند. این به نوبه خود ، از سایر تلاشهای بازاریابی ، که باعث ایجاد ارزش برند در ذهن مصرف کنندگان می شود ، بی توجهی می کند. ComScore از طریق ترسیم داده ها به صورت آنلاین ، تولید شده توسط بیش از صد خرده فروش چند کاناله که بازاریابی صفحه نمایش دیجیتال نقاط قوت را در مقایسه یا قرار گرفتن در کنار یا جستجوی پستی نشان می دهد (Whiteside ، 2016). [61]به همین دلیل توصیه می شود وقتی شخصی روی یک تبلیغ تبلیغاتی کلیک کند ، شرکت صفحه صفحه فرود را باز می کند ، نه صفحه اصلی خود را. یک صفحه فرود به طور معمول چیزی را برای جلب مشتری در جستجوی فراتر از این صفحه دارد. مواردی مانند پیشنهادات رایگان که مصرف کننده از طریق ارائه اطلاعات تماس شرکت می تواند بدست آورد تا بتواند از استراتژی های ارتباطات عقب نشینی استفاده کند (Square2Marketing، 2012). [62]معمولاً بازاریابان شاهد افزایش فروش در بین افرادی هستند که در معرض آگهی جستجو هستند. اما واقعیت این که افراد بیشتری را که می توانید با یک برنامه نمایش در مقایسه با یک کمپین جستجو به آنها برسید ، در نظر بگیرید. اگر این نمایشگر در هم افزایی با کمپین های جستجو در نظر گرفته شود ، خرده فروشان چند کاناله دسترسی بیشتری دارند. به طور کلی ، هر دو جنبه جستجو و نمایش به عنوان ارزش افزوده می شوند زیرا کمپین های نمایش باعث آگاهی از این برند می شوند ، به طوری که احتمالاً افراد بیشتری هنگام اجرای کمپین جستجو روی این تبلیغات دیجیتالی کلیک می کنند (Whiteside، 2016). [61] درک موبایل: شناخت دستگاه های تلفن همراه جنبه قابل توجهی در بازاریابی دیجیتال دارد زیرا تلفن های هوشمند و تبلت ها مسئولیت 64 درصد از زمان مصرف کنندگان آمریکایی در اینترنت هستند (Whiteside، 2016). [61] برنامه ها فرصتی بزرگ و همچنین چالشی را برای بازاریابان فراهم می کنند زیرا اولا برنامه نیاز به بارگیری دارد و ثانیاً شخص باید واقعاً از آن استفاده کند. این ممکن است دشوار باشد زیرا "نیمی از زمان صرف شده برای برنامه های تلفن های هوشمند روی افراد مجردی که بیشترین استفاده را دارند انجام می شود و تقریباً 85٪ از زمان خود را در چهار برنامه دارای رتبه برتر" (Whiteside، 2016). [61]تبلیغات تلفن همراه می تواند در دستیابی به انواع اهداف تجاری کمک کند و به دلیل در دست گرفتن کل صفحه مؤثر است و احتمالاً صدا یا وضعیت بسیار مورد توجه قرار می گیرد. اگرچه پیام نباید دیده شود یا به عنوان مزاحم تلقی شود (وایتساید ، 2016). [61] معایب رسانه های دیجیتال مورد استفاده در دستگاه های تلفن همراه همچنین شامل قابلیت های خلاقانه محدود و در دسترس است. اگرچه جنبه های مثبت زیادی از جمله استفاده کنندگان از حق انتخاب اطلاعات محصول وجود دارد ، اما رسانه های دیجیتالی یک بستر پیام انعطاف پذیر ایجاد می کنند و امکان فروش مستقیم وجود دارد (Belch & Belch، 2012). [63] اندازه گیری سطح متقابل: تعداد کانال های بازاریابی همچنان در حال گسترش است ، زیرا شیوه های اندازه گیری در پیچیدگی در حال رشد هستند. برای یکپارچه سازی اندازه گیری مخاطبان و برنامه ریزی رسانه ها ، باید از یک نمایش متقاطع استفاده شود. محققان بازار باید درک کنند که کانال Omni چگونه بر رفتار مصرف کننده تأثیر می گذارد ، اگرچه وقتی تبلیغات روی دستگاه مصرف کننده است ، این اندازه گیری نمی شود. جنبه های قابل توجه برای اندازه گیری سطح متقاطع شامل نفس کشیدن و درک اینکه شما با یک بستر دیگر به یک سطح افزایشی رسیده اید ، به جای ارائه برداشت های بیشتر در برابر افرادی که قبلاً به آنها رسیده اید (Whiteside ، 2016). [61]به عنوان مثال ، "ESPN و comScore با همکاری پروژه Project Blueprint در کشف برنامه پخش اسپرت ، به لطف تبلیغات دیجیتالی ، 21٪ افزایش دستاورد روزانه را به دست آوردند" (Whiteside ، 2016). [61] صنعت تلویزیون و رادیو رسانه های الکترونیکی هستند که با تبلیغات دیجیتالی و سایر تبلیغات تکنولوژیکی رقابت می کنند. با این حال ، تبلیغات تلویزیونی به دلیل توانایی عبور از سکوی با فناوری دیجیتال ، مستقیماً با تبلیغات دیجیتال آنلاین رقابت نمی کند. رادیو همچنین در محتوای جریان آنلاین از طریق سیستم عاملهای متقاطع قدرت بدست می آورد. تلویزیون و رادیو همچنان در اقصی سیستم عامل های مختلف ، مخاطب را ترغیب و تأثیر می گذارند (Fill، Hughes، & De Franceso، 2013). [64] هدف گذاری ، مشاهده ، ایمنی نام تجاری و ترافیک نامعتبر: هدف گذاری ، مشاهده ، ایمنی نام تجاری و ترافیک نامعتبر همه مواردی هستند که بازاریابان برای کمک به تبلیغات تبلیغاتی دیجیتال استفاده می کنند. کوکی ها نوعی تبلیغات دیجیتالی هستند که ابزارهای ردیابی در دستگاههای رومیزی را ردیابی می کنند. مشکل ایجاد می کند ، با کاستی هایی از جمله حذف توسط مرورگرهای وب ، عدم امکان مرتب سازی بین چند کاربر یک دستگاه ، تخمین نادرست برای بازدیدکنندگان بی نظیر ، رسیدن به بیش از حد ، فرکانس درک ، مشکلات مربوط به سرورهای تبلیغاتی ، که نمی توانند تفاوت بین کوکی ها را حذف کنند و چه زمانی مصرف کنندگان قبلاً در معرض آگهی قرار نگرفته اند. به دلیل عدم دقت در کوکی ها ، آمار جمعیتی در بازار هدف کم و متفاوت است (وایتساید ، 2016). [61]یکی دیگر از عناصر ، که در بازاریابی دیجیتال تحت تأثیر قرار می گیرد ، «مشاهده» است یا اینکه این تبلیغ در واقع توسط مصرف کننده دیده شده است. بسیاری از تبلیغات توسط یک مصرف کننده مشاهده نمی شود و ممکن است هرگز به بخش جمعیتی مناسب نرسند. ایمنی برند موضوع دیگری است که آیا این تبلیغ در زمینه غیر اخلاقی بودن یا داشتن محتوای توهین آمیز تولید شده است یا خیر. تشخیص تقلب در هنگام تبلیغ در معرض چالش دیگری است که بازاریابان با آن روبرو هستند. این امر مربوط به ترافیک نامعتبر است زیرا سایت های پریمیوم در کشف ترافیک تقلب مؤثرتر هستند ، اگرچه سایت های غیر حق بیمه بیشتر مشکل دارند (Whiteside، 2016). [61] کانالها کانال های دیجیتال مارکتینگ سیستم هایی مبتنی بر اینترنت هستند که می توانند از طریق شبکه های دیجیتال ارزش محصول را از تولیدکننده به ترمینال مصرف کننده ایجاد کنند ، تسریع کنند و انتقال دهند. [65] [66] بازاریابی دیجیتال توسط چندین کانال بازاریابی دیجیتال تسهیل می شود ، زیرا هدف اصلی یک تبلیغ این است که کانال هایی پیدا کند که منجر به حداکثر ارتباط دو طرفه و یک ROI کلی بهتر برای برند شود. چندین کانال بازاریابی دیجیتال وجود دارد که به طور خاص وجود دارد. [67] بازاریابی وابسته- تصور می شود که بازاریابی وابسته به عنوان ابزاری امن ، قابل اعتماد و آسان از طریق بستر آنلاین به حساب نمی آید. این به دلیل عدم اطمینان از نظر شرکت های وابسته است که می تواند تعداد تقاضای مشتریان جدید را تولید کند. در نتیجه این خطر و وابستگان بد ، این برند را از نظر کمیسیون ادعایی که صادقانه حاصل نمی شود مستعد بهره برداری می کند. ابزارهای حقوقی ممکن است در برابر این امر حمایت هایی را ارائه دهند ، اما در بازپرداخت خسارات و سرمایه گذاری محدودیت هایی وجود دارد. با وجود این ، بازاریابی وابسته به مارک تجاری این امکان را می دهد تا به سمت ناشران کوچکتر و وب سایتهایی که دارای ترافیک کمتری هستند بازاریابی کند. برندهایی که استفاده از این بازاریابی را انتخاب می کنند غالباً باید از چنین ریسک هایی در امان باشند و به دنبال ارتباط با شرکت های وابسته باشند که در آن قوانینی بین طرفین در نظر گرفته شده برای اطمینان و به حداقل رساندن خطر درگیر شده است.[68] نمایش تبلیغات - همانطور که از این اصطلاح پیداست ، تبلیغات نمایشگر آنلاین با نمایش پیام های تبلیغاتی یا ایده هایی برای مصرف کننده در اینترنت سروکار دارد. این شامل طیف گسترده ای از تبلیغات مانند وبلاگ های تبلیغاتی ، شبکه ها ، تبلیغات بینابینی ، داده های متنی ، تبلیغات در موتورهای جستجو ، تبلیغات طبقه بندی شده یا پویا و غیره می باشد. این روش می تواند تنظیم مخاطبان خاص را از انواع مختلف محلی برای مشاهده یک تبلیغات خاص هدف قرار دهد ، تغییرات را می توان به عنوان مؤثرترین عنصر این روش یافت. بازاریابی ایمیلی- بازاریابی ایمیل در مقایسه با سایر اشکال بازاریابی دیجیتال ارزان قیمت تلقی می شود؛ همچنین روشی برای ارتباط سریع پیام یا پیام ارزشی آنها به مشتریان موجود یا بالقوه است. با این وجود این کانال ارتباطی ممکن است توسط گیرندگان تلقی شود که مخصوصاً برای مشتریان جدید یا بالقوه آزار دهنده و تحریک کننده باشد ، بنابراین موفقیت بازاریابی از طریق پست الکترونیکی به زبان و جذابیت بصری اعمال شده متکی است. از نظر جذابیت بصری ، نشانه هایی مبنی بر استفاده از گرافیک / تصویری مربوط به پیام مورد نظر برای ارسال ارسال وجود دارد ، اما در عین حال از گرافیک بصری کمتری که با ایمیل های اولیه استفاده می شود ، مؤثرتر هستند و به نوبه خود موثرتر هستند و احساس نسبتاً شخصی را ایجاد می کنند. پست الکترونیک. از نظر زبان ، سبک اصلی ترین عامل تعیین میزان جذابیت ایمیل است. استفاده از لحن گاه به گاه ، یک احساس گرمتر و ملایم و دعوت کننده به ایمیل را در مقایسه با سبک رسمی ایجاد می کند. برای ترکیب؛ پیشنهاد می شود برای به حداکثر رساندن اثربخشی؛ استفاده از هیچ گرافیکی / تصویری در کنار زبان گاه به گاه. در مقابل ، استفاده از جذابیت بصری و یک سبک رسمی ، کمترین روش محسوب نمی شود.[69] بازاریابی موتور جستجو - بازاریابی موتور جستجو (SEM) نوعی بازاریابی اینترنتی است که شامل ارتقاء وب سایت ها با افزایش دید آنها در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) در درجه اول از طریق تبلیغات پولی می شود. SEM ممکن است شامل بهینه سازی موتور جستجو باشد ، که محتوای وب سایت و معماری سایت را تنظیم یا بازنویسی می کند تا به رتبه های بالاتری در صفحات نتایج موتور جستجو برسد تا لیست های پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را افزایش دهد. بازاریابی رسانه اجتماعی - اصطلاح "بازاریابی دیجیتال" دارای چندین جنبه بازاریابی است زیرا از کانالهای مختلفی که در این میان استفاده می شود پشتیبانی می کند. هنگامی که ما از کانالهای رسانه های اجتماعی (فیس بوک ، توییتر ، پینترست ، اینستاگرام ، Google+ و ...) برای بازاریابی یک محصول یا خدمات استفاده می کنیم ، استراتژی به نام بازاریابی رسانه اجتماعی (Social Media Marketing) نامیده می شود. این روشی است که در آن استراتژی هایی برای ترسیم ترافیک برای وب سایت یا جلب توجه خریداران از طریق وب با استفاده از سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی ساخته و اجرا می شود. سرویس شبکه های اجتماعی - سرویس شبکه های اجتماعی یک بستر آنلاین است که افراد از آنها برای ایجاد شبکه های اجتماعی یا روابط اجتماعی با افراد دیگر که علاقه شخصی ، شغلی ، فعالیت ها ، سوابق و یا روابط واقعی زندگی مشترک دارند استفاده می کنند. تبلیغات درون بازی - تبلیغات درون بازی به معنای "گنجاندن محصولات یا مارک های موجود در یک بازی دیجیتال" تعریف می شود. [70]این بازی به مارک ها یا محصولات اجازه می دهد تا تبلیغات را در بازی خود یا به شکلی ظریف و یا به شکل یک بنر تبلیغاتی قرار دهند. عوامل زیادی وجود دارد که آیا برندها در تبلیغات خود از برند / محصول خود موفق هستند ، این موارد عبارتند از: نوع بازی ، پلت فرم فنی ، فناوری 3-D و 4-D ، ژانر بازی ، سازگاری برند و بازی ، برجستگی تبلیغات درون بازی عوامل فردی شامل نگرش به تبلیغات در زمینه قرار دادن ، درگیری بازی ، دخالت محصول ، جریان یا سرگرمی است. نگرش نسبت به تبلیغات نه تنها پیام نشان داده شده بلکه نگرش به بازی را نیز در نظر می گیرد. بستگی به این دارد که بازی چقدر لذت بخش است ، چگونگی درک نام تجاری را تعیین می کند ، به این معنا که اگر بازی isn نیست بسیار لذت بخش است که مصرف کننده ممکن است به طور ناخودآگاه یک نگرش منفی نسبت به نام تجاری / کالایی که تبلیغ می شود داشته باشد. از نظر ارتباطات بازاریابی یکپارچه "ادغام تبلیغات در بازی های دیجیتال به تبلیغات عمومی ، ارتباطات و استراتژی بازاریابی شرکت"[70] مهم است زیرا باعث شفافیت بیشتر در مورد نام تجاری / محصول می شود و تأثیر کلی بیشتری را ایجاد می کند. روابط عمومی آنلاین تبلیغات ویدیویی - این نوع تبلیغات از نظر وسایل دیجیتال / آنلاین تبلیغاتی است که در فیلم های آنلاین پخش می شود ، به عنوان مثال فیلم های YouTube. این نوع بازاریابی با گذشت زمان شاهد افزایش محبوبیت بوده است. [71] تبلیغات ویدئویی آنلاین معمولاً شامل سه نوع است: تبلیغات قبل از رول که قبل از تماشای فیلم پخش می شود ، تبلیغات Mid-Roll که در طول فیلم پخش می شوند ، یا تبلیغات Post-Roll که بعد از تماشای فیلم پخش می شوند. [72] تبلیغات پس از رول نشان داده شده است که نسبت به سایر انواع ، از برند بهتر شناخته شده است ، جایی که به عنوان "هماهنگی آگهی-زمینه / عدم تناقض نقش مهمی در تقویت خاطره آگهی بازی می کند". [71]به دلیل توجه انتخابی بینندگان ، احتمال عدم دریافت پیام وجود دارد. [73] مهمترین مزیت تبلیغات ویدیویی این است که تجربه مشاهده فیلم را مختل می کند و بنابراین در تلاش برای جلوگیری از آنها مشکل وجود دارد. نحوه تعامل مصرف کننده با تبلیغات ویدئویی آنلاین می تواند به سه مرحله برسد: توجه ، توجه و تصمیم گیری رفتاری. [74] این تبلیغات آنلاین گزینه ها و گزینه های تجاری و تجاری را ارائه می دهد. اینها شامل طول ، موقعیت ، محتوای ویدئویی مجاور هستند که همگی به طور مستقیم بر اثربخشی زمان تبلیغات تولید شده تأثیر می گذارند ، [71]بنابراین دستکاری این متغیرها نتایج متفاوتی به همراه خواهد داشت. طول مدت تبلیغات نشان داده شده است که بر حافظه تأثیر می گذارد ، در حالی که مدت زمان طولانی منجر به افزایش شناخت برند شد. [71] این نوع از تبلیغات به دلیل ماهیت قطع شدن بیننده ، به احتمال زیاد ممکن است مصرف کننده احساس کند که تجربه آنها قطع شده یا مورد هجوم واقع شده است و باعث ایجاد درک منفی از برند می شود. [71] این تبلیغات نیز برای به اشتراک گذاشتن بینندگان در دسترس است و بر جذابیت این بستر می افزاید. اشتراک این ویدیوها را می توان با نسخه آنلاین کلمه از طریق بازاریابی دهان برابر کرد ، و تعداد افراد مورد نظر را گسترش می دهد. [75]اشتراک فیلم ها شش نتیجه متفاوت ایجاد می کند: این عبارتند از: "لذت ، محبت ، شمول گریزی ، فرار ، آرامش و کنترل". [71] همچنین ، فیلم هایی که دارای ارزش سرگرمی هستند به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته می شوند ، اما لذت قوی ترین محرک برای پخش فیلم ها است. ایجاد یک روند "ویروسی" از میزان انبوه تبلیغات یک مارکها می تواند نتیجه تبلیغات ویدیویی آنلاین را چه مثبت و چه نتیجه منفی به حداکثر برساند. تبلیغات بومی - شامل قرار دادن محتوای پولی است که به صورت ، احساسات ، و اغلب اوقات صدای محتوای موجود در سکوی را بازتولید می کند. بیشترین کاربرد را در سیستم عامل های دیجیتال مانند وب سایت ها ، خبرنامه ها و رسانه های اجتماعی دارد. برخی از منتقدین احساس می کنند که عمدا مصرف کنندگان را فریب می دهد تا حدودی قابل بحث است. [76] بازاریابی محتوا - رویکردی برای بازاریابی که با تمرکز بر کسب و حفظ مشتریان از طریق ارائه مطالب مفید به مشتریان باعث بهبود تجربه خرید و ایجاد آگاهی از برند می شود. یک برند ممکن است از این رویکرد برای جلب توجه مشتری با هدف تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید بالقوه استفاده کند. [77] حمایت مالی محتوا - محتوای ایجاد شده و پرداخت شده توسط یک برند برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص. [78] بازاریابی ورودی - یک استراتژی بازار که شامل استفاده از محتوا به عنوان ابزاری برای جذب مشتری به یک برند یا محصول است. به تحقیقات گسترده در مورد رفتارها ، علایق و عادات بازار هدف تجاری نیاز دارد. [79] دستیابی به یک شرکت برای دستیابی به مصرف کنندگان و ایجاد یک مدل ارتباطی دو طرفه بسیار مهم است ، زیرا بازاریابی دیجیتال به مصرف کنندگان امکان می دهد تا در یک سایت مستقر در جامعه یا مستقیماً از طریق ایمیل به شرکت بازگردند. [80] شرکت ها باید با استفاده از چندین شکل کانال و استفاده از راهکارهای تبلیغاتی مربوط به مصرف کننده هدف خود و همچنین بازاریابی به صورت واژگان ، این رابطه ارتباط طولانی مدت را جستجو کنند. [80] مزایای بازاریابی رسانه های اجتماعی به شرکتها اجازه می دهد تا خود را به مخاطبان بزرگ و متنوعی ارتقا دهند که از طریق بازاریابی سنتی مانند تبلیغات مبتنی بر تلفن و ایمیل امکان پذیر نیست. [81] بازاریابی در اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کم هزینه و بدون هزینه می باشد و این امر را تقریباً در هر مشاغل با اندازه قابل دسترسی می کند. [81] بازاریابی شخصی و مستقیم را که اهداف جمعیتی و بازارهای خاص را هدف قرار می دهد ، در خود جای می دهد. [81] شرکت ها می توانند مستقیماً با مشتریان درگیر شوند و به آنها امکان می دهد تقریباً بلافاصله بازخورد کسب کرده و مسائل را برطرف کنند. [81] محیط ایده آل برای یک شرکت برای انجام تحقیقات بازار. [82] می تواند به عنوان ابزاری برای کسب اطلاعات در مورد رقبا و تقویت مزیت رقابتی مورد استفاده قرار گیرد. [82] از بسترهای اجتماعی می توان برای تبلیغ رویدادهای تجاری ، معاملات و اخبار استفاده کرد. [82] همچنین از سکوها می توان برای ارائه مشوق ها در قالب امتیازات وفاداری و تخفیف استفاده کرد. [82] خود تنظیم کد ICC قوانینی یکپارچه دارد که در ارتباط با بازاریابی با استفاده از رسانه های تعاملی دیجیتالی در طول راهنمایی ها اعمال می شود. همچنین یک بخش کاملاً به روز شده در رابطه با موضوعات خاص تکنیک ها و سیستم عامل های رسانه تعاملی دیجیتال وجود دارد. خود تنظیم مقررات مربوط به استفاده از رسانه های تعاملی دیجیتال شامل موارد زیر است: مکانیسم های شفاف و شفاف برای مصرف کنندگان این امکان را دارند که داده های خود را برای اهداف تبلیغاتی دیجیتال مارکتر یا بازاریابی جمع آوری نکنند. نشانه های واضح مبنی بر اینکه یک سایت شبکه های اجتماعی تجاری است و تحت کنترل یا نفوذ یک بازاریاب است. محدودیت ها به گونه ای تنظیم شده اند که بازاریابان فقط وقتی ارتباط مستقیمی برقرار می کنند که باور کنند مصرف کننده علاقه ای به آنچه ارائه می شود وجود دارد ، مستقیماً ارتباط برقرار می کنند. احترام به قوانین و معیارهای رفتار تجاری قابل قبول در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام های بازاریابی تنها در مواردی که انجمن یا سایت به روشنی تمایل خود را برای دریافت آنها نشان داده است. توجه ویژه و محافظت از کودکان. [83] استراتژی برنامه ریزی برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال اصطلاحی است که در مدیریت بازاریابی به کار می رود. این اولین مرحله از تشکیل استراتژی بازاریابی دیجیتال برای سیستم گسترده تر دیجیتال مارکتینگ را تشریح می کند . تفاوت بین برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال و سنتی در این است که از ابزارهای ارتباطی مبتنی بر دیجیتالی و فناوری هایی نظیر Social، Web، Mobile، Scannable Surface استفاده می کند. [84] [85] با این وجود ، هر دو با چشم انداز ، رسالت شرکت و استراتژی تجاری فراگیر همسو هستند. [86] مراحل برنامه ریزی با استفاده از رویکرد دکتر دیو Chaffey ، برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال (DMP) دارای سه مرحله اصلی است: فرصت ، استراتژی و اقدام. وی پیشنهاد می کند که هر مشاغلی که به دنبال اجرای یک استراتژی بازاریابی موفق دیجیتال است ، باید برنامه خود را با نگاه به فرصت ، استراتژی و عمل تنظیم کند. این رویکرد استراتژیک عمومی اغلب دارای مراحل بررسی وضعیت ، تعیین هدف ، تدوین استراتژی ، تخصیص منابع و نظارت است. [86] 1) فرصت برای ایجاد DMP مؤثر ، ابتدا یک تجارت باید بازار را بازبینی کرده و اهداف "SMART" (مشخص ، قابل اندازه گیری ، عملی ، مرتبط و زمان محدود) را تعیین کند. [87] آنها می توانند با بررسی معیارهای فعلی و شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) شرکت و رقبا ، اهداف SMART را تعیین کنند . مناسب است که تجزیه و تحلیل های مورد استفاده برای KPI ها با توجه به نوع ، اهداف ، رسالت و چشم انداز شرکت تنظیم شود. [88] [89] شرکت ها می توانند با بازنگری در زمینه دسترسی خودشان و همچنین در زمینه تأثیر گذار ، فرصتهای بازاریابی و فروش را اسکن کنند. این بدان معناست که آنها از مزیت رقابتی برخوردار هستند زیرا می توانند تأثیر بازاریاب و ارتباطات تجاری خود را تجزیه و تحلیل کنند. [90] برای متوقف کردن فرصت ، شرکت باید Personas های مشتریان فعلی خود را خلاصه کند و از این طریق بتواند سفری را از این طریق بخرد که بتواند توانایی بازاریابی دیجیتال خود را استنباط کند. این بدان معناست که آنها باید تصویری شفاف از مکان فعلی خود داشته باشند و چقدر منابعی را می توانند برای استراتژی بازاریابی دیجیتالی خود یعنی کار ، زمان و غیره اختصاص دهند و با جمع بندی سفر خرید ، آنها همچنین می توانند شکاف ها و رشد را برای فرصتهای بازاریابی بعدی تشخیص دهند. اهداف را برآورده می کند یا اهداف جدیدی را پیشنهاد می کند و سود را افزایش می دهد. 2) استراتژی برای ایجاد یک استراتژی دیجیتالی برنامه ریزی شده ، شرکت باید گزاره دیجیتالی خود (آنچه شما به مصرف کنندگان ارائه می دهید) را مرور کرده و با استفاده از تکنیک های هدفمندی دیجیتال مشتری ارتباط برقرار کند. بنابراین ، آنها باید گزاره ارزش آنلاین (OVP) را تعریف کنند ، این بدان معنی است که شرکت باید آنچه را که به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می دهد به طور مثال و موقعیت مکانیکی مارک بیان کند. این شرکت همچنین باید بخش ها و شخصیت های بازار هدف را دوباره انتخاب کرده و رویکردهای هدفمندی دیجیتالی را تعریف کند. پس از انجام این کار به طور مؤثر ، بازبینی ترکیب بازاریابی برای گزینه های آنلاین مهم است. ترکیب بازاریابی شامل 4Ps - محصول ، قیمت ، تبلیغات و مکان است. [91] [92] برخی دانشگاهیان سه عنصر اضافی را به 4P های سنتی فرآیند بازاریابی ، مکان و ظاهر فیزیکی اضافه کرده اند که این امر 7P بازاریابی است. [93] 3) عمل مرحله سوم و آخر نیاز دارد که شرکت بتواند بودجه و سیستمهای مدیریتی را تنظیم کند. این موارد باید از نقاط لمسی قابل اندازه گیری باشند ، مانند مخاطبی که در تمام سیستم عامل های دیجیتال به آنها دسترسی دارند. علاوه بر این ، بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که بودجه و سیستم های مدیریتی رسانه های پرداخت شده ، متعلق به آنها و درآمد شرکت را ادغام می کنند. [94] اقدام و مرحله نهایی برنامه ریزی نیز نیاز دارد که شرکت تولید محتوای قابل اندازه گیری مثلاً رسانه های آنلاین شفاهی ، بصری یا کتبی را تنظیم کند. [95] پس از تأیید برنامه بازاریابی دیجیتال ، یک قالب برنامه ریزی شده از ارتباطات دیجیتال (به عنوان مثال نمودار گانت) باید در کل عملیات داخلی شرکت رمزگذاری شود. این تضمین می کند که تمام سیستم عامل های مورد استفاده در خط منطبق باشند و یکدیگر را برای مراحل موفقیت آمیز استراتژی بازاریابی دیجیتال تکمیل کنند. درک بازار یک راه بازاریاب می تواند به مصرف کنندگان برسد و روند تفکر آنها را بفهمد از طریق چیزی است که نقشه همدلی نامیده می شود. نقشه همدلی یک فرایند چهار مرحله است. اولین قدم از طریق پرسیدن سؤالاتی است که مصرف کننده در جمعیت شناسی خود به آن فکر می کند. مرحله دوم توصیف احساساتی است که ممکن است مصرف کننده داشته باشد. قدم سوم این است که در مورد آنچه که مصرف کننده در وضعیت خود می گوید ، فکر کنیم. مرحله آخر این است که تصور کنید مصرف کننده بر اساس سه مرحله دیگر چه کاری انجام خواهد داد. این نقشه به گونه ای است که تیم های بازاریابی می توانند خود را در کفشهای جمعیتی هدف خود قرار دهند. [96] وب تجزیه و تحلیل نیز یک روش بسیار مهم برای درک مصرف کنندگان است. آنها عاداتی را که مردم برای هر وب سایت آنلاین دارند نشان می دهند. [97] یک شکل خاص از این تجزیه و تحلیل ها استتجزیه و تحلیل پیش بینی که به بازاریابان کمک می کند تا دریابند که مصرف کنندگان در چه مسیری قرار دارند. با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از سایر تجزیه و تحلیل ها ، و سپس پیش بینی های مختلفی راجع به آنچه مردم انجام خواهند داد ، ایجاد می کند تا شرکت ها بتوانند با توجه به روند مردم ، در مورد آنچه در آینده انجام دهند ، استراتژی کنند. [98] رفتار مصرف کننده - عادات یا نگرش مصرف کننده که بر روند خرید یک محصول یا خدمات تأثیر می گذارد.دیجیتال مارکتر [99] رفتار مصرف کننده تقریباً در هر مرحله از روند خرید به طور خاص در رابطه با محیط ها و دستگاه های دیجیتال تأثیر می گذارد. [99] تجزیه و تحلیل پیش بینی - نوعی داده کاوی که شامل استفاده از داده های موجود برای پیش بینی روندها یا رفتارهای احتمالی آینده است. [100] می تواند به شرکت ها در پیش بینی رفتار آینده مشتریان کمک کند. شخصیت خریدار - تحقیقاتی در مورد رفتار مصرف کننده در مورد عاداتی مانند آگاهی از برند و رفتار خرید به مشتریان آینده نگر. [100] ایجاد شخصیت خریدار به یک شرکت کمک می کند تا مخاطبان و خواسته ها و نیازهای خاص آنها را بهتر درک کند. استراتژی بازاریابی - برنامه ریزی استراتژیک توسط یک برند برای تعیین موقعیت بالقوه در بازار و همچنین مخاطبان هدف آتی؛ شامل دو عنصر اصلی است: تقسیم بندی و موقعیت یابی. [100] با تدوین استراتژی بازاریابی ، یک شرکت قادر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۴:۴۳
کریم بنز اونا

طراحی سایت در اصفهان را می توان بعنوان یکی از تاثیرگذارترین قدم ها در رشد یک کسب و کار در نظر گرفت. در این مقاله از آکادمی فن سئو قصد دارم به برسی چندین نکته مهم در طراحی سایت بپردازم.

اهمیت داشتن یک وب سایت

در شرایط فعلی (کرونا) بیش از نیمی از کسب و کارها به حالت تعلیق در آمده اند و دیگر نمی توانند فعالیت خود را به صورت جدی ادامه دهند. این بازه زمانی چند ماهه (اگر اشتباه نکنم 3-4 ماهی شده است) ضرر و زیان بسیار زیادی برای آن ها داشته است.

اما راهکار چیست؟ اکنون که مردم نمی توانند بصورت حضوری در سطح شهر به فروشگاه ها بروند و خریدهای خود را انجام دهند، خرید اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی بهترین گزینه خواهند بود. تنها کافیست نام محصول دلخواهتان را در اینترنت جستجو کنید و بر روی اولین لینک کلیک کنید و مراحل خرید را طی کنید، سپس در تاریخ مشخص شده آن را درب منزل تحویل بگیرید.

فرایندی که در بالا به آن اشاره شد، مسیر یک خرید اینترنتی بسیار ساده است که شما هم می توانید این مسیر را برای مشتریان خود پیاده سازی کنید؛ تنها چیزی که نیاز است دوره های آموزشی برای طراحی یک وبسایت است. پس از گذراندن این دوره ها به راحتی می توانید برای خود، یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنید و به فروش محصولات خود بپردازید.

نکات مهم در طراحی سایت

  • رعایت اصول رابط کاربری (UI)
  • رعایت اصول تجربه کاربری(UX)
  • رعایت واکنشگرایی(Responsive)
  • سرعت بالای سایت(Site Speed)
  • رعایت نکات سئو سایت(SEO)

رعایت اصول رابط کاربری (UI)

یکی از مهم ترین فاکتور ها در طراحی سایت، رعایت اصول رابط کاربری یا همان ui است. رابط کاربری درواقع به ظاهر سایت گفته می شود که هرچقدر آن بهینه تر و زیباتر طراحی شده باشد می گویند یو آی بهتری دارد. برای مثال در قوانین رابط کاربری گفته می شود که همیشه دکمه های خرید و پرداخت در سایت ها باید به رنگ سبز رنگ باشند. و یا برای مثال پیشنهاد می شود که در طراحی، از یک رنگ واحد استفاده شود که آن رنگ حکم رنگ سازمانی آن وب سایت را دارد. بعنوان نمونه، یکی از وب سایت های اصفهانی که به خوبی اصول رابط کاربری در آن رعایت شده است، سایت faneseo.com می باشد.

مثال: چهره میدان نقش جهان و معماری آن برای ما حکم طراحی رابط کاربری را دارد!

رعایت اصول تجربه کاربری(UX)

تجربه کاربری یا همان یو ایکس همانطور که از نامش مشخص است اشاره به تجربه کاربر از بازدید صفحات سایت شما دارد. برای مثال من هنگامی که وب سایت آکادمی فن سئو را میبینم، س منظمبودم و حس آرامش به من دست می دهد و اگر دنبال المان خاصی باشم سریعا می توانم آن را پیدا کنم. تجربه کاربری درواقع میگوید که کاربر نباید برای انجام دادنکاری در سایت کلی به دنبال آن بگردد و اذیت شود. برای مثال اگر قصد ثبت نام در وب سایت را دارد به راحتی بتواند دکمه ثبت نام را پیدا کند. همه این موارد بستگی به طراحی سایت شما دارد و قطعا نمی توان با طراحی سایت ارزان، این کیفیت را پدید آورد.

مثال: سهولت دسترسی به مغازه ها در میدان نقش جهان برای ما حکم تجربه کاربری را دارد!

رعایت واکنشگرایی(Responsive)

یکی از مواردی که در مقاله طراحی سایت اصفهان آکادمی فن سئو ذکر شده است بحث واکنشگرا بودن سایت است. برای مثال اگر شما سایت را در موبایل خود باز می کنید نباید آن ظاهری به هم ریخته داشته باشد، و بتواند به زیبایی همانند دستکتاپ، خود را در موبایل نیز نمایش دهد.

سرعت بالای سایت(Site Speed)

در سال 2020 یکی از مهم ترین فاکتور های برتری وب سایت ها به یکدیگر، سرعت آن ها می باشد. طبق آمارهای گرفته شده، سایت هایی که زیر 3 ثانیه باز می شوند کاربران بیشتری دارند در مقایسه با سایت هایی که سرعت پایین تری دارند.

رعایت نکات سئو سایت(SEO)

یکی از اصلی ترین قسمت های طراحی وب، رعایت اصول سئو در آن است. سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. در تعریفی دیگر سئو را میتوان بعنوان مجموعه قوانین موتور های جستجو برای کسب رتبه های بالاتر در آنها در نظر گرفت.

نتیجه طراحی سایت اصفهان

در انتها باید گفت که برای طراحی سایت خود شرکت معتبری را در اصفهان انتخاب کنید که در ادامه به مشکل نخورید و بتوانید پروژه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. همچنین اگر علاقه دارید اطلاعات بیشتری را در زمنیه طراحی سایت کسب کنید می توانید به آکادمی فن سئو مراجعه کنید و موارد بیشتر و جامع تر را در آن مطالعه کند.

منبع: طراحی سایت اصفهان و https://faneseo.com/web-design-in-isfahan/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۹ ، ۰۰:۲۵
کریم بنز اونا

یکی از جدیدترین روش ها برای پیشرفت کسب و کار های فیزیکی طراحی سایت در اصفهان است. ماجراهایی مانند ویروس کرونا، اهمیت داشتن کسب و کار اینترتی را، به خوبی برای صاحبان مشاغل روشن کرد.

یکی از جدیدترین روش ها برای پیشرفت کسب و کار های فیزیکی طراحی سایت در اصفهان است. ماجراهایی مانند ویروس کرونا، اهمیت داشتن کسب و کار اینترتی را، به خوبی برای صاحبان مشاغل روشن کرد. در گذشته شاید بسیاری از افراد با راه اندازی یک وب سایت و تبدیل آن به یک فروشگاه اینترنتی مخالف بوده اند؛ و به نوعی آن را یک کار بیهوده و بدون بهره می دانستند. اما امروزه ماجرا بسیار متفاوت تر از قبل است. اگر صاحبین کسب و کار ها در اصفهان نیاز به بقا در سال های آینده دارند ، یکی از الزامات آن ورود به دنیای دیجیتال است.

چرا طراحی سایت در اصفهان 

همانطور که در بالا به آن اشاره شد طراحی سایت ارزان یکی از اصلی ترین مراحل برای دیجیتالی شدن یک کسب و کار فیزیکی است. در ادامه با برخی از مزایای طراحی یک وب سایت آشنا خواهیم شد:

ساخت نام تجاری: طراحی وب سایت باعث می شود یک برند قدرتمند برای شما ایجاد شود؛ ما معتقدیم سایت حکم شناسنامه کسب و کار شما را دارد و درواقع هویت اصلی شما در آن نهفته است. کاربر می تواند با دیدن سایت شما، شخصیت کاری شما را حدس بزند و آن لحظه تصمیم بگیرد که آیا با شما وارد فعالیت شود یا خیر.

ارتباط سریع با مشتری: سایت ها به گونه ای عمل میکنند که از هرجای دنیا دسترسی به آن ها امکان پذیر است و مسیر ارتباطی بین مشتری و کارفرما را کوتاه می کنند.

جمع آوری اطلاعات کاربران: وب سایت ها این امکان را به شما می دهند که به راحتی بتوانید اطلاعات گروه خاصی از مشتریان و یا اطلاعات همه مشتریان را جمع آوری کنید.

بازاریابی آسان: در گذشته اجرای فرایند بازاریابی و افزایش فروش در کسب و کار های فیزیکی بسیار سخت بود اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولد وب سایت ها، تنها در چند قدم می توانید 0 تا 100 بازاریابی اینترنتی را پیاده سازی کنید و فروش خود را چندین برابر کنید.

بازده زیاد: در فروشگاه های سطح شهر، روزانه ممکن است به طور متوسط 50 مشتری از محصولات شما دیدن کنند؛ اما با داشتن فروشگاه اینترنتی دیگر بازه مخاطبان شما در روز بیش ازهزار نفر خواهد شد.

عدم افت بازار: کسب و کار های فیزیکی روند کاهشی را در پیشرفت اقتصادی خود خواهند داشت، اما کسب و کار های اینترنتی نه تنها نمودارشان رو به کم شدن نیست، بلکه هرچه زمان میگذرد آنها با پیشرفت های چشمگیر و افزایش بازه مخاطبان رو به رو می شوند.

فروشگاه اینترنتی: در هنگام فعالیت با شرکت های طراح، شما این قابلیت را دارید که هرطور دلتان می خواهد وب سایت خود را بچینید، محصولات را در قسمت فروشگاه نمایش دهید و دیگر خدمات طراحی را در قسمت دسته بندی ها نمایش دهید.

مراحل طراحی سایت اصفهان

برای آنکه بتوانید برای کسب و کار اینترنتی خود در اصفهان یک وب سایتی را راه اندازی کنید 2 راه دارید:

  • طراحی و اجرای سایت توسط خودتان
  • طراحی توسط شرکت های دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت توسط خودتان

برای آنکه خودتان بتوانید یک وب سایت را طراحی کنید، نیاز است یکسری دانش و تجربه را کسب کنید. برای مثال شما نیاز خواهید داشت تا زبان های نشانه گذاری HTML5 و CSS3 را به خوبی یاد بگیرید. پس از آن باید با سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس آشنا شوید. پس از آن می توانید به راحتی یک وب سایت برای خود طراحی کنید.

طراحی توسط شرکت ها

شرکت های مختلفی وجود دارند که خدماتی مانند طراحی سایت، طراحی تجربه کاربری، طراحی رابط کاربری و... را انجام می دهند. شما هم می توانید با مراجعه به آکادمی فن سئو، بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید و پروژه خودتان را به آنها بسپارید.

در انتها اگر قصد دارید در زمینه طراحی سایت در اصفهان بیشتر بخوانید اینجا کلیک کنید و مقاله راهنمای طراحی سایت فن سئو که در آن شرکت های معتبر اصفهان در این زمینه را نیز معرفی کرده است را مطالعه کنید.

منبع: طراحی سایت اصفهان

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۹ ، ۱۷:۴۰
کریم بنز اونا

رباتیک چیست؟

آموزش رباتیک زمینه سیستم های رباتیک شامل همه موارد مرتبط با طراحی ، شبکه های عصبی ، مهندسی ، برنامه نویسی ، آزمایش و توسعه روبات ها ، روبات های انسانی و روبات های مشترک برای کمک به انسان در انجام فعالیت های روزانه است. با ظهور داده های بزرگ ، روباتیک به سرعت در حال رشد است و IoT و ماشین آلات اکنون قادر به پردازش مقادیر زیادی از داده ها و یادگیری با حداقل تعامل انسانی هستند. به عنوان نمونه ، از سنسورهای موجود در وسیله نقلیه ، استفاده از وسایل نقلیه خودمختار در هر ثانیه هزاران نقطه داده را پردازش می کند و داده های مربوط به مکان را از طریق وب در اختیار می گذارد تا وسیله نقلیه ایمن در طول مسیر خود حرکت کند. پروژه ها و برنامه های رباتیک را می توان در تعداد زیادی از صنایع از تولید خودرو تا عملیات پهپادهای نظامی گرفته تا فرود آمدن و کاوش در مریخ یافت آموزش رباتیک.

دوره های آنلاین در زمینه رباتیک

دوره های رباتیک شامل چندین رشته علوم ، ریاضی خطی و فناوری شامل یادگیری ماشین ، هوش مصنوعی ، علم داده ، طراحی و مهندسی می باشد. دوره ها و برنامه های آنلاین به گونه ای طراحی شده اند که شما را با هر یک از این مناطق آشنا کرده و فعالیت خود را در این زمینه جالب و به سرعت در حال گسترش شروع کنید.

MicroMasters in Robotics از دانشگاه پنسیلوانیا به دانشجویان این فرصت آموزش رباتیک را می دهد تا اصول رباتیک را از اساتید افسانه ای در آزمایشگاه GRASP (عمومی رباتیک ، اتوماسیون ، سنجش و ادراک) بیاموزند. شما می توانید ابزارهای برنامه نویسی ریاضی و روبات را که برای ساخت ربات ها لازم است ، از ارزیابی یک مشکل در دنیای واقعی تا طراحی و توسعه یک راه حل یاد بگیرید. برنامه 4 دوره آنلاین روباتیک شامل هوش بصری ، یادگیری ماشین ، آموزش رباتیک پویایی ربات و مهندسی کنترل و حرکات است و معادل 30٪ از کارشناسی ارشد دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی رباتیک است.

MicroMasters محبوب هوش مصنوعی دانشگاه کلمبیا نشان می دهد که چگونه می توان از برنامه های کاربردی یادگیری ماشین برای حل مشکلات پیچیده استفاده کرد. بیاموزید که چگونه دستبندهای ربات از جمله زنجیره های سینماتیک ، سینماتیک رو به جلو و معکوس ، بازنمایی نقشه ربات موبایل را دستکاری کرده و با برنامه ریزی در سیستم های کامل روبات تجربه کسب کنید.

منبع: آموزش رباتیک https://sedaghat-edu.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۹ ، ۰۰:۲۳
کریم بنز اونا