آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

مقاومت شیشه سکوریت حدود چهار برابر بیشتر از شیشه معمولی می باشد. در اثر شکستن به تکه‌ها و ذرات کوچک و ریزی تبدیل می‌شود.  این تکه ها فاقد لبه‌های تیز و خطرناک بوده و بی‌ضرر می‌باشد. در نتیجه در مکان‌هایی که مسئله ایمنی انسان در اولویت قرار دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانند نماهای خارجی ساختمان‌ها و فضاهای داخلی ،اماکن عمومی و مکان‌هایی با شیشه در مساحت زیاد. به صورت تک جداره و یا در ساختار شیشه‌هاب لمینت و دوجداره مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین برای استفاده در  ساختمان های عمومی و شرکت های خصوصی ایده ال می باشد. مکانهایی که دارای تعداد زیادی بازدید کننده هستند. این موضوع در مورد شرکت های صنعتی است که در آن کارگران به شیشه ایمنی وابسته هستند.

تکنولوژی تولید شیشه سکوریت

قرار گرفتن شیشه تحت فرآیند حرارت دیدن بدین صورت می باشد. ابتدا مراحل مقدماتی انجام میشود. این مراحل شامل برش شیشه در ابعاد موردنظر و انجام فرآیند دیاموند بر روی لبه‌ها و شستن آن‌ها می باشد. پس ‌از آن شیشه در واحد کنترل کیفیت مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد. برای جلوگیری از وجود نواقصی همانند حباب‌ها، خراش‌ها و … . این نواقص باعث تضعیف عملکرد شیشه می‌شود.در صورت تأیید واحد کنترل کیفیت، شیشه با عبور از روی غلطک‌های افقی وارد کوره می‌گردد. کوره شیشه را با درجه حرارت بیش از ۶۰۰ درجه سانتی‌گراد (استاندارد صنعت شیشه ۶۲۰ درجه سانتی‌گراد است) حرارت میدهد. تحت فرایند خنک‌کردن از فر خنک‌کننده عبور داده میشود. در طول این فرایند که فقط چند ثانیه طول می‌کشد، هوا با فشار بالا از طریق نازل‌های مخصوص به سطح شیشه برخورد می‌کند. خنک کردن سطوح بیرونی به مراتب سریع‌تر از مرکز است. لذا سطوح بیرونی پس از سرد شدن منقبض میشود. با آغاز فرایند سرد شدن مرکز شیشه بخش های سطحی آن از انقباض مرکز جلوگیری می نماید. در نتیجه تنش در مرکز باقی می‌ماند.

خواص مقاومتی شیشه سکوریت

این عمل باعث افزایش خواص مقاومتی شیشه سکوریت میشود. اینکار با افزایش تنش فشاری در سطوح بیرونی انجام می‌شود. شیشه حرارت دیده در تنشی حدود ۴۱۳۸۰ کیلوپاسگال شکسته خواهد شد. طبق استانداردهای بین‌المللی شیشه باید بتواند فشار حدود ۴۴۵۰۰ نیوتن یا بیشتر را تحمل کند. به ‌طور کلی این نوع شیشه در فشاری حدود ۱۰۶۸۰۰ نیوتن می‌شکند. نیز صادق است تا آنها را از گرما و پرواز اشیاء در محل کار محافظت کند. این شیشه تحت چندین فرآیند مختلف ساخته میشود. همانند فرآیند شیمیایی و تغییرات دمایی. به موجب این فرایندها شیشه در هنگام وارد شدن فشار و نیرو به آن کمتر میشکند.

کاربرد شیشه سکوریت

  • در ساخت انواع پنجره
  • نمای ساختمان
  • درب‌های ورودی ثابت و متحرک
  • پارتیشن‌های اداری
  • دکوراسیون داخلی فروشگاه‎‌ها
  • نرده‌های شیشه‌ای

مراحل ساخت شیشه سکوریت

شیشه سکوریت با مقاومت حدود چهار برابر بیشتر از شیشه معمولی در اثر شکستن به تکه ها و ذرات کوچک و ریزی تبدیل می شود که فاقد لبه های تیز و خطرناک بوده و بی ضرر می باشد. آنچه در فرآیند سکوریت کردن بر کیفیت شیشه بسیار تأثیرگذار است، کوره ی حرارتی است. این دستگاه مهمترین وسیله در فرآیند تولید شیشه سکوریت به شمار می آید. شرکت الماس شیشه جهان نما با استفاده از کوره سکوریت پیشرفته علاوه بر تولید شیشه ی با کیفیت و بدون موج، توانسته است سرعت تولید شیشه سکوریت خود را تا دو برابر افزایش دهد.

مراحل نصب شیشه سکوریت

شیشه سکوریت از جمله شیشه های پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار است.

نکات قابل اهمیت در نصب شیشه سکوریت :

  • اندازه های شیشه باید قبل از تولید به صورت دقیق توسط کارشناسان گرفته شود .
  • در هنگام نصب شیشه سکوریت باید توجه شود که به لبه ها و گوشه های شیشه ضربه ای وارد نگردد .
  • باید برای حمل شیشه سکوریت به محل انجام پروژه به صورت کاملا با احتیاط و استفاده از خودروهای مخصوص انجام شود .
  • فروش و نصب شیشه سکوریت به این صورت است که با تماس با شرکت الماس شیشه جهان نما می‌توانید ابعاد و اندازه‌های شیشه موردنظر خود رااعلام کنید تا در کارخانه شیشه‌ها به همه اندازه قبل از تولید برش داده شود و سپس تولید و نصب می‌گردد.
  • کارشناسان شرکت الماس شیشه جهان نما پس از اعلام درخواست مشتریان گرامی و پس از تاییدات و توافقات اولیه جهت عقد قرارداد به محل نصب رفته و از محل نصب نیز بازدید به عمل می‌آورند و اندازه‌گیری اولیه را انجام می‌دهند.
  • شرکت الماس شیشه جهان نما با ارائه طرح ۳D دهنه کار به مشتریان خود کمک می‌کند تا شِمای کار را قبل از نصب ببینند.
  • پس از تائید نهایی دستور نقشه برای ساخت و تهیه و آماده‌سازی ملزومات به بخش کارخانه ارسال میگردد. سپس گروه نصاب مجرب و کارآزموده شرکت الماس شیشه جهان نما، عملیات نصب شیشه سکوریت را انجام می دهند

مزایای شیشه سکوریت

  • ایمنی شیشه سکوریت: استفاده از شیشه سکوریت خطر آسیب ناشی از قطعات شکسته شیشه را کاهش می‌دهد. شیشه سکوریت به دلیل پیوند مولکولی که در اثر فرآیند سکوریتبین مولکولهای شیشه ایجاد می شود، در هنگام شکسته شدن به قطعات ریز و بدون لبه تیز تقسیم می شوند.
  • استحکام شیشه سکوریت: بسیار قوی تر از شیشه معمولی هستند. فرایند مورد استفاده برای ایجاد آن موجب پیوند قوی بین مولکول‌ها در شیشه می شود. این بدین معنی است که شیشهسکوریت را می توان در مواردی که نیاز به یک سطح قوی ترهست مورد استفاده قرار داد.
  • تمیز کردن شیشه سکوریت: در صورتی که شیشه سکوریت شکسته شود، تمیز کردن آن آسانتر است. از آنجایی که آن به قطعات ریز و بدون لبه تیز شکسته می شود، جارو کردنآنها را راحت تر است. شما می توانید به راحتی آن را بدون هیچ گونه خطر بریدن تمیز کنید.
  • دوام شیشه سکوریت: از دوام بیشتری نسبت به شیشه های معمولی برخوردار است و می تواند تغییرات آب و هوایی شدید مانند باران های سنگین، بادهای قوی و فشار باد سهمگین را تحمل نماید.
  • مقاوم در برابر حرارت: یکی از اثرات فرآیند سکوریت سازی شیشه این است که مقاومت حرارتی آن بیشتر است. پایداری حرارتی شیشه سکوریت دو برابر بیشتر از شیشه معمولی است.این بدان معنی است که شیشه سکوریت می تواند دماهای بالاتری را بدون ترک خوردی تحمل نماید. این موضوع به حفظ دما در ساختامن کمک کرده و باعث می شود انرژی بیشتری در خانه حفظ شود.

جزئیات شیشه سکوریت

زمانی که عواملی همچون مقاومت مکانیکی و ایمنی به عنوان مهم ترین فاکتورهای تصمیم گیری برای انتخاب شیشه مطرح می گردد، شیشه سکوریت اولین نوع شیشه ای است که به ذهن طراح می رسد.

تفاوت شیشه سکوریت با شیشه

معمولی در فرآیند تولید آن است که می‌تواند باعث افزایش تنش‌های قابل تحمل در انواع شیشه شامل شیشه رنگی، رفلکتیو، چاپ شده و… شود . به عبارتی الگوی شکست شیشه در فرآیند سکوریت سازی تغییر می‌کند و سایر ویژگی های شیشه همچون رنگ، درصد عبور نور، عایق صوتی و حرارتی بودن، وزن، ضریب انبساط و انقباض و … ثابت می ماند. تمام مراحل تولید این شیشه از شستن، دیاموند کردن لبه ها، خنک سازی و … باید با دقت بسیار بالا و حداقل خطای انسانی، با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته انجام شود تا از کاهش کیفیت و موج دار شدن شیشه جلوگیری به عمل آید. شیشه نیمه سکوریت (Heat Strength) با مقاومت حدود دو برابر بیشتر از شیشه های معمولی برای مواردی که به شیشه با مقاوم کمتر از شیشه سکوریت نیاز است (همانند ساختار شیشه لمینت) به منظور کاهش هزینه ها به کار می رود. در ساختار لمینت به دلیل آنکه نیاز است شیشه مورد استفاده بدون انحنا و موج باشد تا از ایجاد حباب در بین شیشه ها جلوگیری به عمل آید، استفاده از شیشه نیمه سکوریت نسبت به شیشه معمولی ارجحیت دارد. همچنین در مواردی همچون ساختمان های معمولی به دلیل شرایط اقلیمی لازم است که شیشه بتواند در برابر نیروی باد یا تنش حرارتی خاصی مقاومت لازم را داشته باشد. در این صورت استفاده از شیشه نیمه سکوریت می تواند به عنوان یک گزینه مطرح گردد هر چه ضخامت شیشه کمتر باشد فشار هوای بیشتری مورد نیاز است. به همین دلیل بسیاری از کارخانجات قادر به تولید شیشه سکوریت ۴ میل نمی باشند. لازم به ذکر است که پس از فرآیند سکوریت امان برش مجدد شیشه وجود ندارد. این موضوع باید برای شیشه‌های الگویی در نظرگرفته شود و تمام برش ها، سوراخکاریها و … بر روی شیشه خام انجام گیرد.

روش تشخیص شیشه سکوریت

  • برش دادن شیشه با الماس: در سطح شیشه سکوریت به وسیله ابزار های سخت مانند الماس نیز خراش ایجاد نمی شود.
  • نگاه کردن به شیشه سکوریت تحت زاویه: در صورت نگاه کردن به سطح شیشه با زاویه ۲ تا ۵ درجه، موج هایی به با فاصله از هم مشاهده میشود.
  • استفاده از عینک مخصوص پلارید: در صورت استفاده از عینک پلارید می توان نقاطی با قطر بین ۲ تا ۵ سانتیمتر را مشاهده نمود که نشان دهنده سکوریت بودن شیشه می باشد.

کاربردهای شیشه سکوریت در ساختمان

کاربرد شیشه سکوریت بیرون ساختمان

از شیشه های سکوریت می توان در ساخت نمای خارجی ساختمان، مثل پوشش بالکن و آلاچیق استفاده کرد. شیشه های سکوریت به گونه ای ساخته می شوند که در مقابل باد شدید، حرارت بالا، سرمای زیاد و رطوبت بسیار مقاوم هستند. بنابراین به کار بردن آن ها در نمای ساختمان علاوه بر ظاهر زیبا، کیفیت مطلوبی از استحکام را نیز به همراه

دارد.

کاربرد شیشه های سکوریت در درب های ساختمان

طبق قوانین ساخت و ساز جدید، به منظور افزایش و حفظ ایمنی محیط مسکونی و تجاری، تمامی شیشه‌های بکار رفته در درب ها یا پانلهای ثابت باید از نوع شیشه سکوریت استفاده گردد. علاوه بر این هر درب که بعنوان درب ورودی و خروجی ساختمان در مجاورت با پیاده رو قرار دارد باید با استفاده از شیشه سکوریت ساخته شود.

کاربرد شیشه سکوریت به عنوان پله و محافظ شیشه ای

استفاده از شیشه های سکوریت در پاگرد و مجاورت پله ها، جهت جلوگیری از سقوط افراد، کاربرد بسیاری دارد. پله ها جزو مکان های خطرناک در هر ساختمان محسوب می شوند و استفاده از شیشه های سکوریت که مقاومت بالایی در مقابل ضربه و شکستگی دارند، در پله ها بسیار رایج است همچنین امروزه از شیشه سکوریت در ساخت پله های شیشه ای نیز استفاده می شود. به کار بردن شیشه در ساخت منزل، یکی از خاص ترین و جذاب ترین دکوراسیون ها را برای شما ایجاد خواهد کرد.

کاربرد شیشه سکوریت در مناطق مرطوب ساختمان

احتمال شکستن  و سقوط افراد در نواحی مرطوب ساختمان همچون کابین حمام و یا در نزدیکی وان آب داغ یا سونا بالاست و بهتر است در این مکانها از شیشه سکوریت استفاده شود که خطر شکستگی و آسیب دیدن افراد را کاهش دهد. همچنین شیشه سکوریت بدلیل مقاومت بالایی که در برابر شکستگی و حرارت دارد برای استفاده در ساختمانها و بعنوان شیشه حمام، پنجره، درب، راه پله و غیره مناسب است.

تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت

  • وزن شیشه: یک شیشه لمینت دولایه بدلیل آنکه از دو شیشه تخت و یک لایه طلق PVB تشکیل شده است، نسبت به شیشه سکوریت و ساده تک جدارهسنگین تر است.
  • میزان ایمنی: یکی از ویژگی های مهم شیشه سکوریت تحمل فشار شیشه می باشد.  اما باز هم شیشه لمینت، امنیت و ایمنی بالاتری نسبت به شیشه سکوریت دارد. درست است که شیشه سکوریت در برابر ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد، اما در انتها شکسته می شود و فرو می ریزد. اما شیشه لمینت پس ازشکسته شدن نیز بعنوان یک مانع فیزیکی مانع ورود افراد به ساختمان می شود.
  • رنگ و شفافیت: میزان شفافیت شیشه سکوریت با شیشه های معمولی یکسان است اما شفافیت و رنگ شیشه لمینت به لایه pvb استفاده شده در بیندو لایه شیشه بستگی دارد.
  • شکسته شدن: شیشه لمینت بعد از شکسته شدن به دلیل وجود طلق pvb فرو نمی ریزد اما شیشه سکوریت در هنگام شکست به قطعات ریزی تقسیممی شود و فرو میریزد که این قطعات ریز به صورت گرد شده و بدون لبه های تیز می باشد.
  • قابلیت تغییر یا برش: هر دونوع شیشه قابلیت تغییر و برش پس از تکمیل فرآیند تولید را ندارند.
  • مقاومت در برابر ضربه: مقاومت و استحکام هر دو نسبت به شیشه ساده بسیار بیشتر است. در صورتی که شیشه لمینت از شیشه سکوریت تولید شدهباشد، مقاومت آن بالاتر از شیشه سکوریت است.

انواع قفل شیشه سکوریت

قفل شیشه سکوریت پرشیا

  • قفل شیشه سکوریت ۱۱۵ پرشیا استیل آینه ای: • محل جایگذاری: بالای درب شیشه سکوریت • ابعاد: ۳-۴-۱۳ سانتی متر • وزن: ۴۲۲ گرم• آلیاژ: آلومینیوم با روکش کروم • جاساز: دارد • کشور سازنده: ایران • کدکالا: L822
  • قفل شیشه سکوریت ۱۵ پرشیا استیل آینه ای • محل جایگذاری: پایین درب شیشه سکوریت • ابعاد: ۳٫۵-۳٫۵-۱۱ سانتی متر • وزن: ۹۸۱ گرم• آلیاژ: استیل • جاساز: دارد • کشور سازنده: ایران • کدکالا: L823
  • قفل شیشه سکوریت ۱۵ پرشیا استیل طلایی • محل جایگذاری: پایین درب شیشه سکوریت • ابعاد: ۳٫۵-۳٫۵-۱۱ سانتی متر • وزن: ۹۸۱ گرم• آلیاژ: استیل طلایی • جاساز: ارد • کشور سازنده: ایران • کدکالا: L824
  • قفل شیشه سکوریت ۱۵ استیل DMD • محل جایگذاری: بالای درب شیشه سکوریت • ابعاد: ۴-۷-۱۳ سانتی متر • وزن: ۸۱۴ گرم •آلیاژ: استیل • جاساز: دارد • کشور سازنده: ایران• کدکالا: L825

قفل شیشه سکوریت میرال

  • قفل شیشه میرال ۱۵ پاسارگاد • محل جایگذاری: پایین درب شیشه سکوریت • ابعاد: ۱-۱۱ سانتی متر • وزن: ۹۸ گرم • آلیاژ: آلومینیوم باروکش کروم • جاساز: دارد • کشور سازنده: ایران • کدکالا: L826
  • قفل شیشه میرال ۱۵ تهران یراق • محل جایگذاری: پایین درب شیشه سکوریت • ابعاد: ۲ – ۹٫۵ – ۱ سانتی متر • وزن: ۴۲۴ گرم •آلیاژ: آلومینیوم با روکش کروم • جاساز: دارد
    • کشور سازنده: ایران • کدکالا: L827
  • قفل شیشه میرال ۱۱۵ تهران یراق • محل جایگذاری: بالای درب شیشه سکوریت • ابعاد: ۱۲٫۵ – ۲٫۵ – ۴ سانتی متر • وزن: ۳۲گرم • آلیاژ: آلومینیوم با روکش کروم • جاساز: دارد • کشور سازنده: ایران • کدکالا: L828
  • قفل شیشه میرال ۱۱۵ اصفهان • محل جایگذاری: وسط درب شیشه ای • ابعاد: ۴ – ۱۲ سانتی متر • وزن: ۲ گرم • آلیاژ: آلومینیوم باروکش کروم • جاساز: دارد • کدکالا: L829

شکستن شیشه سکوریت

به دلیل مقاومت بالایی که شیشه سکوریت دارد به‌سادگی نمی‌شکند. در بررسی علت شکستن شیشه سکوریت می‌توان بیان کرد: هنگامی ‌که مدت زمان متمادی از استفاده شیشه گذشته باشد درصورتی‌که ضربه‌ای با فشار زیاد به گوشه‌ای از شیشه وارد گردد موجب می‌شود تا شیشه دارای خش و ترک گردد که در این صورت ترک شیشه به‌ کل شیشه منتقل ‌شده و به‌یک‌باره و به‌صورت پودر شیشه‌بر روی زمین فرود می‌آید. شیشه سکوریت هنگام شکستن به قطعات ریز و صیقلی تبدیل می‌شود که از آسیب جسمی جلوگیری می‌نماید. از دیگر علت شکستن شیشه سکوریت می‌توان به وارد کردن فشار بسیار بالا که قدرت انتقالی این فشار بالا باشد امکان شکستن و آسیب دیدن شیشه وجود دارد.

خودکشی شیشه سکوریت

در عموم مردم این ذهنیت وجود دارد که شیشه ی سکوریت از نوع نشکن می باشد و یا تحت شرایط خیلی سختی این اتفاق می افتد ولی در واقع این ذهنیت اشتباه می باشد و ممکن است به همان دلایلی که شیشه خام می شکند این اتفاق برای شیشه سکوریت هم بیفتد و منجر به امری شبیه خودکشی شیشه سکوریت شود. فقط تفاوت شیشه سکوریت با شیشه ی خام در این است که  شیشه سکوریت تا قبل از شکستن فشار بیشتری را نسبت به شیشه ی خام تحمل می نماید. گاهی ممکن است بدون هیچ ضربه ی وارد شده به شیشه سکوریت شیشه کاملا پودر شده و یا به اصطلاح عموم خودکشی شیشه رخ بدهد. ممکن است در ظاهر هیچ اتفاقی نیفتاده باشد. ولی  قطعا این امر بدون هیچ علتی امکان پذیر نیست. عواملی که ممکن است باعث خودکشی شیشه شود عبارتند از: ایجاد گرما و سرما در شیشه، وجود ناخالصی در متریال شیشه، قاب بندی نامناسب شیشه، شکستگی های کوچک که در هنگام نصب شیشه به وجود آمده و عواملی از این قبیل می باشد.

شیشه سکوریت در آسانسور

جنس شیشه ی آساسنسوری  که برای کابین آسانسورهای شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد از نوعی شیشه ی سکوریت و بسیار مقاوم به نام شیشه ی لمینت می باشد. شیشه ی لمینت همان شیشه ای است که برای ساخت شیشه ی جلوی اتومبیل و نماهای شیشه ای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این شیشه از ساختاری بسیار مقاوم و محکم در برابر ضربه و فشار برخوردار است و اگر تحت فشار و ضربه ی  بسیار شدید قرار بگیرد به هیچ وجه در اثر شکستن فرو نمیریزد بلکه شیشه در سر جای خود به صورت ثابت پابرجا باقی می ماند و فقط رگه های ترک بر روی آن دیده می شود. درست مانند شیشه های جلوی اتومبیل که به هنگام آسیب دیدن در حین تصادفات رانندگی فقط ترک می خورد و به هیچ عنوان نمیشکند. وجود همین ویژگی باعث شده که شیشه سکوریت لمینت  مناسب ترین و ایمن ترین نوع شیشه  برای طراحی کابین آسانسورهای شیشه ای به شمار بیاید و امنیت آن را به بهترین شکل ممکن تامین کند. همچنین شیشه سکوریت لمینت  شرکت الماس شیشه جهان نما با گذشت زمان دچار سایش، خط و خش و به طور کلی دچار فرسایش نخواهند شد و همیشه حالت ظاهری اولیه ی خود را حفظ می کنند

حمام شیشه ای با شیشه سکوریت

• شیشه حمام های بکار رفته در حمام مستر از نوع سکوریت می باشد.
• شیشه حمام در منازل جهت جداسازی حمام از سایر قسمت های منزل استفاده می گردد.
• شیشه حمام در واقع مانند دیوار کاربرد داشته با این تفاوت که مانعی برای ورود نور و هوا نیستند.
• شیشه حمام علاوه بر جداسازی فضا نقش مهمی در جلوگیری از ورود رطوبت، باکتری و… به سایر نقاط منزل داشته و از تأثیر هوای مرطوب حمام بر دیگر فضاها خودداری می‌کند.
• از مزیت‌ و ویژگی های شیشه حمام، می‌توان به سبک بودن درب‌ها و پارتیشن اشاره کرد که درب‌ها به‌راحتی حرکت کرده و به دلیل قاب‌دار بودن درب‌ها و نوار خور بودن فریم ها, شیشه حمام دارای استحکام خوبی می‌باشد.
• شیشه حمام ریلی نیز در سه طرح قابل‌مشاهده می‌باشد که بیشترین تفاوت آن‌ها در فریم بکار برده شده در آن‌ها می‌باشد. مانند شیشه ریلی اسپایدر که جلوه مدرن و زیبایی را برای فضای شما به ارمغان خواهد آورد.
• فریم بکار برده شده در شیشه حمام عموماً از نوع آلومینیوم آکسترود شده و یا استیل ضد زنگ می باشد.
• کابین‌های حمام ریلی فریم لس(بدون فریم) ساخته‌شده از یراق‌آلات تمام استیل می‌باشد.
• شیشه‌ها از نوع سکوریت (نشکن) می باشد و طرح‌های مختلف به‌صوت سندپلاست قابل‌اجرا است.

درب با شیشه سکوریت

جهت تولید درب های شیشه ای از تکنولوژی سکوریت کردن شیشه استفاده می گردد. امروزه درب شیشه ای سکوریت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوبترین انواع درب ورودی می باشد. زیبایی شناسی مدرن در دکوراسیون روز بر استفاده از درب شیشه ای تاکید میکند. زیبایی و هارمونی که درب شیشه ای سکوریت در فضا مورد استفاده ایجاد می کند چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.درب شیشه ای سکوریت از لحاظ ایمنی بین ۵تا۱ برابر بیشتر از شیشه معمولی قرار دارند شاکله اصلی تشکیل دهنده این درب ها میباشد. درب شیشه سکوریت در طول زمان دچار زنگ زدگی وخوردگی نمیشود.با داشتن قابلیت تمیز کردن درب همواره حالت نو بودن را حفظ میکند و درب به حالت دکوراتیو و محیط زیبا تبدیل میکند. توانایی قفل شدن این نوع دربها بحث افزایش توانایی حفاظت از مکان را به خوبی روشن می سازد. از مواردی که نشان دهنده ایمنی این نوع درب ها می باشد مقاومت بالای درب شیشه سکوریت در برابر ضربه و فشار می باشد که امکان شکستن آن را به کمترین مقدار می رساند. دیگر مزیت درب شیشه ای سکوریت استفاده بهینه و مناسب از نور محیط بوده تا علاوه بر افزایش نور از تاریکی فضا نیز جلوگیری نماید. انعطافی که درب شیشه ای سکوریت ایجاد میکند علاوه بر تغییراتی که در اندازه درب تولید شده می باشد، می تواند در فضاها و مکان های مختلف با کاربرد و عملکرد های متفاوت نصب شود یعنی می توان از انواع درب های شیشه ای در فضاهای اداری و یا فضاهای تجاری، مسکونی مورد استفاده قرار گیرد که این نشان از انعطافی است که این نوع درب دارد. یکی از مزیت های عمده درب شیشه ای سکوریت مقاومت در مقابل دما و حرارت و همچنین ضربه می باشد که این خاصیت به دلیل شوک دمایی می باشد که در طی جریان تبدیل شیشه معمولی به شیشه سکوریت می باشد از دیگر دلایل بسیار مهم برای استفاده از درب سکوریت شیشه ای می توان به ایمنی آن اشاره کرد. درب سکوریت شیشه ای هنگامی که بر اثر حادثه یا اتفاقی شکسته می شود شیشه ان به قطعات بسیار ریز و صیقلی تبدیل می شوند که این امر باعث می شود تا خطر جانی برای افراد حاضر در صحنه بوجود نیاورد.

قیمت شیشه سکوریت

بهتریت قیمت شیشه سکوریت را می توانید از شرکت الماس شیشه جهان نما خریداری نمایید. کارشناسان و مسئولین این مجموعه همواره در تلاشند تا انواع شیشه سکوریت را در ابعاد مختلف در اختیار شما قرار دهند. عوامل تاثیر گذار در قیمت ابعاد، اندازه، کیفیت، ضخامت و شفافیت هستند. با خرید شیشه سکوریت از الماس شیشه جهان نما قادر خواهید بود از محصولاتی با مقاومت بالا در برابر سرما و گرما و خطر شکستن کمتر استفاده کنید.

خرید انواع شیشه سکوریت

می توان اشاره کرد که انواع شیشه سکوریت با توجه به رنگ، ضخامت و کیفیت تولید می گردند. هر کدام از مشتریان بر اساس نیاز خود یکی را انتخاب کرده و با مشاوران متخصص تماس می گیرند و برای نصب شیشه سکوریت نیز اقدام می کنند. این موارد در میلیمترهای متفاوت نیز در نظر گرفته می شوند که شامل ۱۰، ۶ و ۴ میلیمتر می شوند که هر کدام کاربردهای متنوعی دارند. انواع شیشه سکوریت بر اساس طیف رنگ شامل رنگی، سفید، مات یا دودی می شوند. شیشه سکوریت ریلی نیز یکی از انواع است که از آن در نحوه باز و بسته شدن به صورت ریلی است و به دلیل ایمنی بالا در ساختمان های مهم مورد استفاده قرار می گیرند. الماس شیشه جهان نما یکی از بهترین شرکت ها در زمینه خرید و فروش شیشه سکوریت است!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۰۰ ، ۱۱:۴۰
کریم بنز اونا