آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

10 شرکت برتر برتر جستجوگرها Albuquerque برای سال 2020

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۴۷ ق.ظ

دید موتور جستجو کلید موفقیت در تجارت شما است. این به شما کمک می کند تا کاربران موتور جستجو را درگیر کنید و شانس تبدیل آنها به مشتریان وفادار را بهبود می بخشد.

آیا در جستجوی بهترین شرکتهای جستجوگرها در Albuquerque هستید تا با بهبود رتبه موتورهای جستجو ، ترافیک جستجوی ارگانیک را افزایش دهید؟

جلوترش رو نگاه نکن!

دوره آموزش سئو در اصفهان فن سئو یکی از بهترین دوره های آموزشی سئو در اصفهان است و شرکت کنندگان بسیار راضی بوده اند و آموزش سئو در اصفهان یکی بهترین کار های سایت فن سئو است. عمومی برای هر شرکت ، لیستی از 10 برتر منطقه را گردآوری کرده ایم. این لیست 100٪ غیرمجاز است و هیچ یک از شرکتهای برجسته به ما برای پرداخت هزینه پرداخت نکرده اند.

همچنین فن سئو در زمینه دیجیتال مارکتینگ در اصفهان نیز بسیار عمل کرده است که میتوانید برای دیجیتال مارکتینگ در اصفهان به https://faneseo.com/digital-marketing-in-isfahan/ مراجعه کنید.

10 شرکت برتر برتر جستجوگرها Albuquerque برای سال 2020

  1. رتبه اول در جستجوگرها (23 امتیاز)
  2. Sonic SEO (22 امتیاز)
  3. وب سایتهای ABQ (20 امتیاز)
  4. Boomtime (19 امتیاز)
  5. بازاریابی وب Maverick (19 امتیاز)
  6. MIS Inc. (18 امتیاز)
  7. به سادگی طراحی کنید (14 امتیاز)
  8. Rocketbox SEO (14 امتیاز)
  9. خدمات جستجوگرها Albuquerque (14 امتیاز)
  10. برداشت دیجیتال (14 امتیاز)

اول در SEO

 

 

1stInSEO

فقط یک اسم هوشمندانه نیست! رتبه اول در جستجوگرها ، که در سال 2014 تاسیس شد ، جایگاه خود را به عنوان بالاترین ورودی در لیست ما کسب کرد. بنیانگذار و SEO مت بلانفیلد و تیم 27 نفره خود بیش از 120 اکانت فعال را مدیریت می کنند و مورد اعتماد مشتری آنها هستند.

آنها در ارائه خدمات سئو و همچنین تعدادی دیگر از راه حل های دیجیتال مارکتینگ برای مشاغل کوچک و متوسط ​​تخصص دارند.

و همچنین خدمات سئو همچنین راه حل های طراحی وب ، خدمات مدیریت شهرت ، بازاریابی محتوا و حتی ایجاد ویدیو را ارائه می دهند. هر کاری که یک کسب و کار برای تقویت و حفظ دید خود به صورت آنلاین لازم داشته باشد.

مت بلانفیلد علاقه دارد که سئو مقرون به صرفه را برای SMB های محلی و ملی تأمین کند و اطمینان حاصل کند که آنها می توانند در چشم انداز رقابتی رقابتی با رقبای بزرگتر خود شانه به شانه بایستند.

این آژانس برنده جایزه تجربه زیادی در زمینه فناوری ، مدیریت و رهبری دارد. آنها درک می کنند که چه چیزی برای رهبران تجارت مهم است ، خواه دید شما در یک بازار محلی ، ملی و بین المللی تنظیم شده باشد. آنها تلاش می کنند تا با مشتریان خود روابط عالی کاری ایجاد کنند و خدمات خود را متناسب با نیازهای فردی هر مشتری تنظیم کنند.

سونی صوتی

 

 

صوتی

طبق معیارهای امتیاز دهی ، Sonic SEO رتبه دوم آرزو شده را در لیست ما به دست آورده است.

آنها از سال 1998 به مشاغل مختلف و هر اندازه برای افزایش دید آنلاین خود کمک کرده اند. تا به امروز ، آنها نیازهای بیش از 4،000 مشاغل در سراسر ایالات متحده و کانادا را ارائه داده اند. اندازه و اهداف مشاغل شما هر چه باشد ، در موقعیت مناسبی برای کمک به شما در رسیدن به آنها وجود دارد.

محصول SEO آنها از تجدید 95 درصد چشمگیر برخوردار است ، و از آنجا که آنها قبل از نوبت هزاره درهای خود را باز کرده اند ، آنها جوایز متعددی دریافت کرده اند اما هیچ وقت چشم از اشتیاق خود به خدمات به مشتری گم نکرده اند.

بنیانگذاران Arvind Raichur و Becky Raichur که در ابتدا با ارائه خدمات بازاریابی آنلاین به موسسات حقوقی ، خود را پیدا می کردند برای خدمت به انواع مشاغل و صنایع ، در حال انشعاب بودند.

علاوه بر ارائه خدمات سئو ، آنها همچنین طیف وسیعی از بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی موتور جستجو و راه حل های طراحی وب را ارائه می دهند.

وب سایتهای ABQ

 

 

وب سایتهای ABQ

مدال برنز ما به وب سایتهای ABQ می رود ، که نمره بهترین عملکرد SEO نشان می دهد که آنها به آنچه موعظه می کنند عمل می کنند. طراحی عجیب وب سایت و عملکرد صاف آن چه در حال مرور بر روی رایانه رومیزی و چه دستگاه تلفن همراه نشان می دهد که این شرکت از طراحی وب پاسخگو می فهمد. و بررسی های مداوم بالا مشتریان نشان می دهد که آنها به خوبی از مشتریان خود اطمینان دارند.

همانطور که از نام این شرکت پیداست ، این شرکت در زمینه طراحی وب سایت تخصص دارد. با این حال ، آنها همچنین خدمات جامع سئو را ارائه می دهند. این شرکت بوتیک که در سال 2010 تاسیس شد ، توسط اسکات کوپر اداره می شود و تقریباً تا زمانی که وب سایت وجود داشته است ، اقدام به طراحی و ساخت وب سایت می کند.

با شروع وب سایتهای کامل با فقط 399 دلار و برنامه های جستجوگرها از 200 دلار در ماه ، این یک انتخاب عالی برای SMB های آگاه از بودجه است که می خواهند دید آنلاین خود را افزایش دهند و ضمن اینکه به وب سایت های خود نیز نوسازی طولانی مدت دارند.

زمان بوم

 

 

زمان بوم

اگرچه آنها آن را به 3 مورد برتر تبدیل نکردند ، اما Boomtime توصیه زیادی دارد . Boomtime در سال 2006 توسط برنامه نویس بیل بیس و مارک کانون (مدیرعامل سابق شرکت Yellow Pages Yellow Hibu) تأسیس شد ، تمرکز Boomtime روی اهرم سازی داده ها برای رانندگی قانع کننده بازاریابی Word of Mouth است.

Boomtime leuse Fuse ، اولین بازاریابی در جهان به عنوان یک بستر خدمات است که توسط بنیانگذاران این شرکت ایجاد شده است. فیوز داده ها را در طیف گسترده ای از تجزیه و تحلیل ها ایجاد می کند تا بتواند بازاریابی ورد را از شفاف تر و چالاکی تر به وجود آورد و به مشاغل کمک می کند تا ROI را از هزینه بازاریابی خود استفاده کنند.

در واقع ، Boomtime ادعا می کند که فیوز می تواند بهره وری از استراتژیست ها و مهندسان بازاریابی را تا حدود 900٪ بهبود بخشد.

خدمات آنها شامل استخراج صندوق پستی ، توسعه برنامه تلفن همراه و بهینه سازی وب سایت برای جذب ارزش بیشتر بازدید کنندگان و مشتریان است.
Boomtime قصد دارد با ایجاد هم افزایی بین فناوریهای نوآورانه جدید و چندین دهه تخصص ، نوعی بازاریابی جدید ایجاد کند.

بازاریابی وب Maverick

 

 

موریک

بیانیه ماموریت بازاریابی وب ماوریک ساده است. ارائه راه حل های مناسب برای بازاریابی که برای مشاغل کوچک کار می کند. تأکید آنها بر انعطاف پذیری و راه حل های متناسب با نیازهای فردی مشتری کاملاً قابل توجه است.

و با بیشترین تعداد بررسی های گوگل در مورد هر شرکتی در لیست ما ، آنها قطعاً کاری درست انجام می دهند! با داشتن طیف گسترده ای از گواهینامه های چشمگیر و تأکید جدی بر خدمات به مشتریان ، بازاریابی وب ماوریک از همان زمان که درهای خود را در سال 2009 باز کرد ، همان اخلاق را حفظ کرده است. برای کمک به مشتریان در شناخت ، دوست داشتن و اعتماد به مشتریان خود.

آنها از چارچوب بازاریابی Storybrand استفاده می کنند تا به مشتریان شغلی کوچک بصورت آنلاین بدرخشند. و همچنین خدمات سئو همچنین تولید ویدئو ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، راه حل های طراحی وب و موارد دیگر را ارائه می دهند.

آنها همچنین دارای بیش از 20 فیلم رایگان در دسترس کسانی هستند که برای دسترسی ثبت نام می کنند.

شرکت MIS

 

 

چی

شرکت MIS با 25 سال طراحی وب در زیر کمربندهای خود ، جانبازانی فصلی است که دانش در زمینه طراحی وب می تواند به احیای برند شما کمک کند. لازم به ذکر نیست ، اطمینان حاصل شود که وب سایت شما تمام سیگنال های مناسب را به خزنده های Google ارسال می کند. بنیانگذار کریم اردلان با اشتیاق به کمک به رشد مشاغل کوچک و درک ناامیدی های متداول تجربه شده توسط مشاغل تلاش می کند تا تصور درست را بصورت آنلاین انجام دهد.

آنها با ایجاد هزاران وب سایت برای مشتریان خود در طول سال ها ، آنها در طراحی وب پاسخگو و ایجاد سایت های تجارت الکترونیکی که تبدیل می شوند ، تخصص دارند. آنها بسیار متخصص صنعت هستند و دارای تجربه طراحی وب سایت برای انواع مشاغل از رستورانها گرفته تا دلالان هستند.

در بالای خدمات طراحی وب خود ، آنها طیف گسترده ای از خدمات دیگر از جمله سئو ، ایمیل و راه حل های بازاریابی رسانه های اجتماعی را نیز ارائه می دهند.

MIS که اخیراً به دفاتر جدید منتقل شده است ، منتظر 25 سال دیگر برای کمک به مشاغل کوچک در رده بندی موتورهای جستجو است.

به سادگی طراحی کنید

 

 

به سادگی طراحی کنید

Simply Design یک شرکت محلی با دسترسی بین المللی است. این آژانس بلندپرواز و همچنین ضمن خدمت به نیازهای بازاریابی و طراحی وب مشتریان در بومیان آلبوکارک ، دارای دفاتر در 50 ایالت و مشتری در سراسر ایالات متحده و انگلیس است.

آنها در سال 2007 تأسیس شدند ، طیف گسترده ای از راه حل های طراحی و بازاریابی را ارائه می دهند که فراتر از طراحی وب سایت است. آنها افتخار می کنند که برای مشتریان خود ارزش قائل هستند و در عین حال به مشاغل بلندپرواز نیز کمک می کنند تا حضور خود را بصورت آنلاین رشد دهند. آنها با تأکید بر شفافیت ، صداقت و خدمات به مشتریان ، آنها بررسیهای 5 ستاره مداوم را در گوگل به دست آورده اند.

در ابتدا به عنوان یک شرکت چاپ و طراحی برندسازی طراحی شده است ، Simply Design در رویکرد خود اثربخش و متفکرانه را اثبات کرده است و به سئو و بازاریابی دیجیتال با طیف وسیعی از خدمات طراحی شده برای کمک به مشاغل در بهبود دید آنلاین خود کمک می کند. اینها شامل SEO ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، تولید فیلم ، انیمیشن ، طراحی گرافیک و مدیریت شهرت است.

RocketBox SEO

 

 

RocketBox

RocketBox اشتیاق دارد تا به مشتریان شغلی کمک کند تا مشتریان بیشتری را بدست آورند . این شرکت در سال 2013 تأسیس شده و یکپارچه برای کمک به مشتریان برای بهبود دید آنلاین و ایجاد اعتماد مشتری از طریق حضور دیجیتال خود ارائه می دهد.

آنها با ارائه خدمات به مشتریان محلی و ملی ، خدمات گسترده ای را ارائه می دهند که برای بهبود سئو در سطح محلی یا ملی طراحی شده اند. از حصول اطمینان از لیست های محلی متعدد و مداوم تا طراحی وب سایت سازگار با سئو ، بازاریابی ایمیل ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی شهرت رویکرد آنها به سئو جامع است و به مشتریان خود کمک می کند تا همه پایه های مناسب را پوشش دهند.

آنها با داشتن طیف گسترده و متنوعی از مشتریهای رضایت بخش ، خودشان به توانایی خود برای کمک به مشاغل توجه و جذب مشتری به جای جذب ترافیک ، افتخار می کنند.

خدمات SEO Albuquerque

 

 

خدمات SEO Albuquerque

خدمات SEO Albuquerque تمرکز روشنی در کمک به مشتریان خود برای یافتن آنلاین ، به دست آوردن مشتری و افزایش درآمد دارد.

از سال 2010 ، آنها با تمرکز بر تسلط بر بازار محلی از طریق تاکتیک های اثبات شده SEO ، به مشاغل محلی کمک کرده اند تا از این رقابت جلو بیایند. رویکرد آنها بسیار چند وجهی است ، شامل طیف وسیعی از تکنیک های سئو داخل و خارج از خانه از جمله بک لینک برای بهبود اقتدار دامنه ، بازاریابی محتوا و نوشتن مقاله ، با استفاده از تبلیغات PPC برای افزودن شتاب به فعالیت های ارگانیک و بهبود تماس های محدود و پیاده روی محلی. -در ترافیک.

این آژانس بررسی های 5 ستاره پیوسته را از مشتریان رضایت بخش به دست آورده و خود را به رویکرد مشتری محور که اولویت های شما را در مرکز استراتژی خود قرار می دهد ، افتخار می کند.

برداشت دیجیتال

 

 

برداشت دیجیتال

ورود نهایی ما در لیست 10 شرکت برتر جستجوگرها در آلبوکرک ، Digital Harvest یک آژانس برنده جوایز است ، طیف وسیعی از راه حل های بازاریابی دیجیتال را برای مشاغل با رشد در ذهن ارائه می دهد.

بنیان گذار Avram Gonzales فعالیت بازاریابی دیجیتال خود را در سال 2009 آغاز کرد و ظهور وی از زمان شهاب سنگی کم نبود. آنها می گویند که شکست بزرگترین معلم است ، و هنگامی که مشاغل تمیز کردن خانواده Gonzales در Boulder CO به ورشکستگی رسیدگی کرد ، واقعاً به خانه ضربه می زند که بازاریابی دیجیتال محوری برای موفقیت برند است. حتی اگر همه جنبه های دیگر عملیات شما روی همه سیلندرها شلیک شود.

در سالهایی که گونزالس و تیمش تلاش کرده اند جلوی تجربه سایر سرنوشت مشاغل پدر خود را بگیرند. تنها طی 3 سال گذشته ، Digital Harvest برای بیش از 100 مشاغل محلی کمپین های بازاریابی را برای شما انجام داده است. علاوه بر این ، خود گونزالس شخصاً بیش از 100000 صاحب مشاغل کوچک را در استراتژی های بازاریابی دیجیتال با هدایت فناوری آموزش داده است تا بتواند مشاغل خود را توسعه دهد.

طیف گسترده ای از خدمات آنها شامل تجزیه و تحلیل جامع وب سایت و همچنین اسکن سایت رایگان است . آنها همچنین بهینه سازی Google برای کسب و کار من ، بهینه سازی در صفحه ، نقل قول های تجاری ، ساختمان پیوند کلاه سفید و موارد دیگر را ارائه می دهند.

شناخت معیارهای امتیاز دهی ما

شاید تعجب کنید که چگونه ما بهترین شرکتهای سئو را در آلبوکرک رتبه بندی می کنیم. نیازی به گفتن نیست ، ما فقط نمی توانیم حرف Google را برای آن به کار گیریم. چندین چیز وجود دارد که ما باید در نظر بگیریم.

در حالی که عملکرد SEO وب سایت شرکت دارای اهمیت است ، آنها تنها معیاری نیستند که بتوانیم کیفیت آنها را ارزیابی کنیم. ما کمی عمیق تر حفر کردیم و به تجزیه و تحلیل عملکرد در کنار داده های کلیدی دیگر مانند بررسی های Google می پردازیم. معیارهای امتیاز دهی ما همچنین بدان معناست که هر شرکت باید در شهر مورد نظر واقع شود.

ما با استفاده از معیارهایی مانند:

  • رتبه دامنه
  • چه گواهی SSL داشته باشند
  • اگر سایت سازگار با موبایل بود
  • اگر سایت در کمتر از 3 ثانیه بارگیری شود
  • ترافیک کل به سایت
  • تعداد دامنه های مراجعه کننده
  • تعداد کل نظرات Google
  • میانگین امتیاز بررسی هر یک

ما به هر یک از این شرکت های سئو برای هر دسته از 5 امتیاز نمره دادیم و بر اساس این امتیاز آنها را رتبه بندی کردیم که 1 در سئو (به طور مناسب) با 23 امتیاز صدرنشینی را کسب می کند ، در حالی که Sonic SEO با 22 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

چهار شرکت نهایی (ورودی 7-10) هر کدام 14 امتیاز کسب کردند. برای رتبه بندی مناسب آنها ، ما یک سیستم امتیاز دهی موفق کننده را اجرا کردیم که به دلیل سرعت بارگذاری آنها ، تعداد دامنه های ارجاع دهنده و تعداد کل بررسی های Google ، آنها را از بهترین به بدترین حالت رتبه بندی کرد:

شما می توانید در اینجا به معیارهای امتیاز دهی دقیق تر نگاهی بیندازید .

از امروز ارسال سوالات را شروع کنید

اگر به دنبال آژانس سئو در آلبوکارک هستید ، امیدواریم که این راهنما یک نقطه شروع مفید باشد. به یاد داشته باشید که ما توصیه های خود را بر اساس داده های واقعی و نه به نظر خودمان پایه گذاری کرده ایم

در نهایت ، اگرچه ، تصمیم بر عهده شماست. در وب سایت ها مرور کنید ، به بررسی پرونده های مورد نظر بپردازید ، احساس رضایت خاطر شرکت را بدست آورید و استعلام دهید
فقط شما می دانید که بهترین گزینه برای تحقق اهداف شخصی SEO شما در شغل شما قرار دارد.