آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

چه می شود اگر من به شما بگویم که یکی از قدرتمندترین ابزار جستجوگرها در جهان رایگان است؟

احتمالاً می گویید که دروغ گفته ام. اما من نه. این ابزار می کند وجود داشته باشد.

آن را Google Keyword Planner می نامند .

این ابزار ترافیک کلمات کلیدی توسط بزرگترین موتور جستجوی جهان ساخته شده است ...

و این کمک خواهد کرد که هر کسی که مایل به توسعه تجارت خود با بازاریابی موتور جستجو است.

چرا؟ زیرا به شما نشان می دهد (تقریبا) همه چیزهایی که باید بدانید برای یافتن کلمات کلیدی سودآور برای ایجاد پای

من همچنین قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید حجم جستجوی دقیق برای کلمات کلیدی خود را پیدا کنید!چه چیزی یاد می گیرم؟ نمایش ]

برنامه ریز کلمات کلیدی Google (و چرا باید مراقبت کنید) چیست؟

Google Keyword Planner ابزاری رایگان است که توسط Google ایجاد شده است. این امر به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا برای آگهی های خود کلمات کلیدی را پیدا و پیشنهاد دهند.

همچنین یکی از کم ارزش ترین ابزار جستجوگرها در بازار است.

چرا؟

زیرا حاوی داده هایی از خود گوگل است!

شما قادر خواهید بود برای دیدن

 

  • حجم جستجوی دقیق هر یک از کلمه کلیدی اما تنها در صورت استفاده از این ترفند زیر)
  • مبلغ تبلیغی حاضر به پرداخت هر کلیک چقدر است
  • کلمات کلیدی مرتبط شما می توانید در محتوای خود استفاده کنید
  • نحوه عملکرد این کلمات کلیدی بر اساس موقعیت مکانی

 

برنامه ریز کلمات کلیدی Google

 

هنگامی که به طور صحیح برای تحقیقات استراتژی کلمات کلیدی مورد استفاده قرار بگیرید ، می توانید دنیایی از کلمات کلیدی را کشف کنید تا بتوانید بازاریابی از جستجوی خود را بدون صرف هزینه ای برای ابزارهای گران قیمت انجام دهید.

بیایید ببینیم که چگونه می توانید از مزایا استفاده کنیبا استفاده از این ابزار (و نکته زیر) می توانید پیدا کنید:

 

  • کلمات کلیدی جدید
  • معیارهای عملکرد خاص کشور
  • BONUS: من همچنین به شما نشان خواهم داد که چگونه حجم دقیق کلمات کلیدی را فاش کنید

 

 

گزینه های هدف گذاری

می توانید حجم جستجوی بازارهای مختلف را براساس کشور و زبان محدود کنید.

بنابراین اگر می خواهید در گوگل انگلستان رتبه بندی کنید - حتماً آن را انتخاب کنید-

مکان و زبان کلمه کلیدی را فیلتر کنید

این معمولاً بر روی همان کشور و زبان پیش فرض حساب Google شما تنظیم شده است.

فقط روی نماد ویرایش کوچک کلیک کنید-

گزینه های هدف گذاری موقعیت مکانی

و سپس مکانها یا زبانی را که می خواهید در ایده های کلمه کلیدی خود بگنجانید ، انتخاب کنید.

جستجوی خود را سفارشی و فیلتر کنید

می توانید جستجوی خود را از چند طریق مختلف شخصی سازی و فیلتر کنید.

راه اول این است با انتخاب به بازگشت به طور گسترده ، ایده های مرتبط و یا مشخص تر از نزدیک ، ایده های مرتبط -

ایده های مرتبط

همچنین می توانید فیلترهای دیگر اضافه کنید. فقط روی افزودن فیلتر کلیک کنید

فیلتر را اضافه کنید

و از هر یک از گزینه های فیلتر استفاده کنید.

من می خواهم از این استفاده کنم تا انواع مختلف کلمات کلیدی را فیلتر کنم .

به عنوان مثال اگر می خواهیم کلمات کلیدی Tire Kicker را حذف کنیم ، می توانستیم این کار را انجام دهیم -