آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

برنامه بازاریابی 5 دقیقه ای یک روزه در اینستاگرام

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸ ق.ظ

اینستاگرام می تواند یک بستر چشمگیر برای بازاریابی مستقیم برای مخاطبان هدف باشد - خصوصاً اگر محصولی بصری ارائه دهید.

آموزش طراحی سایت در اصفهان

سیستم اینستاگرام مانند اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، کاربران را ترغیب می کند تا از قبل خود را برای بازاریابی انتخاب کنند. به عنوان مثال ، یک کاربر اینستاگرام که برای همه آلبوم هایی که گوش می دهد هشتگ های مختلف را فاش می کند ، خود را به عنوان یک هدف مناسب برای شرکتی که در آن طاقچه موسیقی بازاریابی می کند ، پرچم گذاری می کند. هشتگ ها محبوب تر از همیشه می شوند و بهترین راه برای یافتن مشتریهای هدفمند و آموزش طراحی وب در اصفهان  ظاهراً ثروتمند هستند.

بازاریابی اینستاگرام

 

تجربه شخصی من با این تکنیک از یک طاقچه در جامعه هیپ هاپ ناشی شد. من موارد زیر را ابتدا در YouTube مشاهده کردم و سپس شروع به هدف دیجیتال مارکتینگ در اصفهان قرار دادن کاربرانی کردم که خود را با آن طاقچه در اینستاگرام مرتبط می کردند. بعد از چند ماه اقدام روزانه ، من چند هزار پیروان فرقه ساخته بودم. و پس از آن ، با یک ارسال اینستاگرام گاه به گاه با کد تخفیف کوپن محدود ، می توانم ظرف چند دقیقه دیوانه خرید را به سایت تجارت الکترونیک آموزش طراحی وب در اصفهان خود بسپارم.

جالب به نظر می رسد ، درست است؟

پنج دقیقه در روز تنها چیزی است که شما نیاز دارید. خواندن را ادامه دهید.

ابتدا نام کاربری را که به بهترین وجه نشان دهنده محصول یا خدمات شما است ، ببندید. تصویر را جذاب ، خنده دار ، بحث برانگیز یا سرگرم کننده و غیره کنید.

مفهوم اصلی این است که هر روز پنج دقیقه - و فقط پنج دقیقه - را صرف ساختن دنبال کنندگان اینستاگرام خود یا بازاریابی برای دنبال کنندگان اینستاگرام خود کنید. خودشه. در غیر این صورت ، این یک فعالیت تولیدکننده درآمد نخواهد بود. شما واقعاً نباید بیش از یک بار در روز ارسال کنید و پیگیری کاربران جدید کمتر از چند دقیقه طول می کشد.

شما می توانید بازاریابی روزانه خود در اینستاگرام را به دو مرحله تقسیم کنید:

1. ساخت اینستاگرام خود را در زیر (3 دقیقه در روز)

یک جستجوی هشتگ (در بخش "کاوش" برنامه) پیدا کنید و هر روز 30-50 کاربر را که در طاقچه شما هستند ، دنبال کنید. یا ، برخی از کاربران طاقچه را در صنعت خود پیدا کنید و از کاربرانی که تصاویر آنها را دوست داشتند ، دنبال کنید .

نکته اصلی اینجاست که کاربران فعال را پیدا خواهید کرد که در مخاطبان مورد نظر شما یا یک شخص بسیار نزدیک به آنها ارتباط دارند. آنها به احتمال زیاد کسانی خواهند بود که از عکسهای شما بعداً استفاده می کنند و بعداً دوست دارند یا نظر می دهند. از حساب های ناخواسته پیروی نکنید ، حتی اگر آنها به دنبال شما باشند ، به شما کمک نمی کند که در واقع اهداف خود را تحقق بخشید.

اما ، به یاد داشته باشید ، بیش از 50 کاربر در روز را دنبال نکنید. شما به دنبال ایجاد مشارکت هستید و به نظر نمی رسد spammer باشد.

با گذشت زمان ، با پشت سر گذاشتن تعداد بیشتری از افراد ، نمایه شما معتبر خواهد شد و افراد دنبال کننده از آن ناخوشایند هستند.

2. به دنبال (1 دقیقه در روز) 1 عکس در روز به اینستاگرام خود ارسال کنید.

هر روز تصویری را به حساب خود ارسال کنید.آموزش طراحی وب در اصفهان  تصویر لازم نیست از محصول شما باشد ، بلکه از سبک زندگی شما می فروشید. مردم به دلیل احساساتی که می خواهند داشته باشند چیزهایی را می خرند ، بنابراین از نظر هیپنوتیکی آن احساسات را بر طرفداران خود تحریک می کنند.

به عنوان مثال ، اگر قلاده سگ می فروختید ، یک توله سگ ناز توله سگ را انجام می داد. برای یک شرکت بالشتک ، یک تصویر مرموز از یک ساحل مبهم درخشان خواهد بود. شما نکته را می گیرید. فقط تصاویر مربوط به محصول خود را ارسال نکنید.

توجه: فقط CTA را برای خرید یکبار در ماه قرار دهید - حداکثر.

این فوریت ایجاد می کند ، آموزشگاه وردپرس در اصفهان و پیروان شما بیشتر شما را دوست دارند. برای افزایش اثربخشی ، یک کد حساس به کوپن اینستاگرام حساس به زمان ایجاد کنید. به طور مستقیم به صفحه محصول در پست اینستاگرام خود پیوند دهید ، و اطمینان حاصل کنید که سایت شما برای بهره‌گیری از روشهای پرداخت مختلف برای افزایش نرخ تبدیل شما ، بهینه سازی شده است: پرداخت کارت اعتباری در اینجا منبع خوبی برای آن است) ، Google Checkout  و Paypal.

تعجب خواهید کرد که چند مغازه تجارت الکترونیکی فقط پی پال را ارائه می دهند که خیلی زیاد روی میز قرار می گیرد.

بنابراین ، تصاویر خود را از کجا پیدا می کنید؟

تصاویر شخصی شما ایده آل است ، اما پیدا کردن محتوای خود را می توانید از طریق جستجوی هشتگ دیگری در اینستاگرام پیدا کنید. فقط بخاطر بسپارید که در صورت عکس گرفتن از عکس شخص دیگری ، در توضیحات تصویر از دسته کاربر استفاده کنید.

در پایان ، روی یک سبک زندگی متمرکز شوید که با محصول شما مطابقت داشته باشد و به مدت پنج دقیقه در روز برای مدت طولانی در اینستاگرام مشغول شوید. نتایج شما را شگفت زده خواهد کرد.

اینستاگرام با قالب مناسب برای موبایل و از لحاظ بصری بسیار سریع به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبدیل شده است.

براساس گزارش Pew Research ، از سال 2012 تعداد بزرگسالان آنلاین که از اینستاگرام استفاده می کنند ، تقریباً 400٪ افزایش یافته است .آموزش طراحی وب در اصفهان  حدود 71٪ از افراد 18-24 ساله در سال 2018 از این سکو استفاده کردند.

پایگاه کاربر اینستاگرام نسبت به سایر شبکه های اجتماعی در ایالات متحده نسبتاً سریعتر رشد می کند زیرا به ویژه در بین افراد 18 تا 24 ساله بسیار محبوب است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرکز تحقیقات PEW

محبوبیت روزافزون اینستاگرام ، مورد توجه بازاریابان دیجیتال قرار نگرفته است.

با این حال ، تقریباً با هر مارکی که از اینستاگرام استفاده می کند ، رقابت شدید است.

طبق گزارش اینستاگرام Mention 2018 ، 98 درصد مارک های مد و 100 درصد مارک های اتومبیل در حال حاضر در اینستاگرام قرار دارند.

تنها راه برای شکستن اینقدر درهم و برهم ایجاد یک برنامه محتوای موفق برای اینستاگرام است.

در این پست خواهید آموخت که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

1. تبلیغات مطالب خود را از پیش برنامه ریزی کنید

اینستاگرام مکانی شلوغ است.

مارک ها به طور متوسط 27.9 بار در ماه ارسال می کنند.

به عبارت دیگر ، اگر می خواهید با مارک تجاری خود در دسترس باشید و درگیر شوید ، تقریباً هر روز باید پست کنید.

این به نوبه خود ، به این معنی است که شما باید کلاس وردپرس در اصفهان حداقل 2-3 هفته قبل برنامه ریزی کنید تا فید اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید.

این برنامه ریزی ، گرچه تا حدودی وقت گیر و خواستار است ، اما به شما در ایجاد یک فید محتوای منسجم کمک می کند که مخاطبان مورد نظر خود را به سمت خود جلب می کند.

فید محتوای شما جایی است که کاربران برای اولین بار با نام تجاری شما در تعامل خواهند بود. بنابراین ، نگه داشتن یک سبک و زیبایی ویرایش مداوم می تواند به شما در ایجاد یک تصویر برند کمک کند.

برای برنامه ریزی مطالب خود می توانید از ابزارهایی مانند بعد استفاده کنید یا برنامه های ارسال اینستاگرام خود را  برای انتشار در زمان بعدی از طریق استودیو Creator Facebook.

می توانید محتوا را بر اساس مضامین ماهانه یا هفتگی ایجاد کنید.

موضوع شما هرچه باشد ، مطمئن شوید که تمام تصاویر ، فیلم ها و سایر مطالب مرتبط با آن را آماده نگه دارید.

گفته می شود ، برای ارسال مطالب در مورد تحولات غیر منتظره در آموزش طراحی وب در اصفهان طاقچه یا به طور کلی ، شما نیاز به اتاق جادوگری دارید.

2. از هشتگ های مربوطه استفاده کنید

برای به حداکثر رساندن تأثیر آن ، محتوای شما باید به موقع توسط مخاطب هدف شما کشف شود یا به آن برسد.

بهترین راه برای کشف مطالب شما استفاده از مناسب ترین و دقیق ترین هشتگ ها است.

هشتگ همچنین می تواند محتوای شما را در اینستاگرام ویروسی کند و به شما در تجزیه و تحلیل مبارزات خود کمک کند.

برای بهینه سازی محتوای خود می توانید از سه نوع هشتگ زیر استفاده کنید.

  • Trending Hashtags: این ها در حال حاضر محبوب ترین هشتگ در اینستاگرام هستند. به عنوان مثال ، هشتگ تناسب اندام مانند #fitinspasion ، #fitstagram و #gymspiration در سال 2019 گرایش دارد.
  • General Hashtags: هشتگ های متداول کلاس وردپرس در اصفهان و پرطرفدار در طول سال. به عنوان مثال - #love ، #instagood ، # fashion، and #happy.
  • Niche-Specific Hashtags: اینها مختص صنعت شماست. آنها همچنین دارای هشتگ نام تجاری شما هستند. به عنوان مثال ، در حالی که #adidas یک هشتگ با نام تجاری است ، # لباس_فروش ، #sports ، #football هشتگ های خاص در صنعت هستند.

در هر پست می توانید حداکثر 30 هشتگ اضافه کنید. اما با استفاده از هر 30 هشتگ می توانید اسپم به نظر برسید.

به طور متوسط ​​، 5-6 هشتگ باید زیاد باشد.

با این حال تحقیقات اخیر نشان می دهد که پست هایی با نه هشتگ  بهترین مشارکت را به دست می آورند.


قبل از استفاده از آنها حتماً در هشتگ تحقیق کنید. برای شناسایی هشتگ های مناسب می توانید از ابزارهایی مانند هشتگگی ، همه هشتگ یا Seekmetrics استفاده کنید.

همیشه لیستی از هشتگ های مربوطه و محبوب را حفظ کنید.

3. ارسال در زمان مناسب

یکی دیگر از عوامل مهم که باعث می شود محتوای با کیفیت بالا به مخاطبان مناسب برسد ، زمان بندی است.

وقتی مخاطب مورد نظر واقعاً آنلاین است ، باید محتوای را ارسال کنید.

با توجه به داده های SproutSocial بهترین و بدترین زمان برای ارسال مارک ها در اینستاگرام است :

  • بهترین زمان برای ارسال: چهارشنبه ساعت 11 صبح و جمعه بین 10 تا 11 صبح
  • بهترین روز: چهارشنبه.
  • مشارکت مداوم: سه شنبه تا جمعه ، ساعت 10 صبح الی 3 بعد از ظهر
  • بدترین روز برای ارسال: یکشنبه.
  • کمترین درگیری: اواخر شب و اوایل صبح از ساعت 11 عصر تا 3 صبح

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نامزدی جهانی اینستاگرام

با این وجود ، این زمانبندی ها بسته به طاقچه ، مخاطب هدف (گروه سنی) و کلاس وردپرس در اصفهان مکان شما ممکن است کمی متفاوت باشد.

تجزیه و تحلیل های اینستاگرام وقتی مخاطب مورد نظر شما فعال ترین سیستم عامل است ، ایده بهتری به شما ارائه می دهد.

  • برای رفتن به Instagram Insights روی نماد نمودار بار در سمت راست بالای صفحه نمایه حساب تجاری خود ضربه بزنید.
  • به برگه مخاطبان بروید.
  • شما می توانید فعالیت مخاطبان را در بخش Followers مشاهده کنید.

می توانید از این اطلاعات برای برنامه ریزی متناسب با محتوای خود استفاده کنید.

از طرف دیگر ، می توانید از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام مانند Later ، Hootsuite Analytics یا SproutSocial استفاده کنید تا بهترین زمان خود را برای ارسال پیدا کنید.

4- نتایج را اندازه گیری کنید

قطعه نهایی برنامه محتوای اینستاگرام شما اندازه گیری است.

شما باید ارزیابی کنید که هر یک از کمپین ها و پست های محتوا به چه صورت عملکرد خود را برای بهبود ایجاد محتوای ، زمان بندی و بهینه سازی هشتگ انجام می دهند.

شما باید معیارهای کلیدی زیر را پیگیری کنید:

نظرات

نظرات ، درک بهتری از چگونگی دریافت پست شما به دلیل آموزش طراحی وب در اصفهان نیاز به وقت و تفکر ارائه می دهند.

نظرات بیشتر اغلب نشان می دهد که محتوای شما ارتباطی با مخاطب پیدا کرده است. بنابراین ، می توانید از پست های با بیشترین تعداد اظهار نظر ، الهام بگیرید.

نرخ نامزدی

با تقسیم تعداد لایک و اظهار نظر بر تعداد کل دنبال کنندگان ، می توانید نرخ نامزدی برای یک پست را پیدا کنید.

به عنوان مثال ، پست زیر توسط  بردبند دارای 2،179 لایک و 12 نظر با یک برند زیر 159،000 است.

بنابراین ، نرخ نامزدی برای این پست خواهد بود:

  • (2،179 + 12) / 159،000 X 100 = 1.37

1.37 نرخ اشتغال متوسط ​​است.

رسیدن

می توانید در هر پست با  اینستاگرام Insights دست پیدا کنید . این متریک درباره تعداد کل افرادی که پست شما را دیده اند ، برای شما تعریف می کند.

بر خلاف تصور ، حتی اگر همان کلاس طراحی سایت در اصفهان شخص چندین بار پست را ببیند ، باز هم به عنوان یک رسیدن حساب می شود. بنابراین ، این یک اندازه گیری دقیق تر از موفقیت شما در پست شما را برای شما فراهم می کند.

خریدها (از پیوندهای قابل خرید)

سرانجام ، اگر از یک لینک قابل خرید برای تبلیغ مطالب خود استفاده می کنید ، باید بدانید که چند خرید منجر به آن شده است.

برای استفاده از پیوندهای خرید مستقیم از طریق اینستاگرام باید حساب کاربری شما تأیید شود. برای ردیابی ترافیک وب سایت که از اینستاگرام حاصل می شود ، باید از ابزاری مانند Later استفاده کنید.

بسته بندی کردن

ایجاد یک برنامه محتوای موفق برای یک پلت فرم رسانه های اجتماعی پر سرعت و از نظر بصری مانند اینستاگرام آسان تر از آنچه گفته می شود انجام می شود.

پیروی از این چهار نکته باید به شما در ایجاد یک برنامه محتوا کمک کند که می تواند به شما در رسیدن به برند و تبدیل برند شما در اینستاگرام کمک کند.

حتماً برنامه کلاس وردپرس در اصفهان محتوا خود را برای تغییر روند رسانه های اجتماعی تغییر دهید.

 

چه تنظیمات برگزیده طراحی باشد یا بهترین شیوه بهینه سازی ، وب سریع حرکت می کند.

ممکن است یک وب سایت پیشرفته در سال 2014 مطابق با بالاترین استانداردهای عصر راه اندازی شود ، چه بخاطر استفاده بیش از حد از یک اثر مرسوم آموزشگاه وردپرس در اصفهان ، مد روز مانند اختلاف منظر ، یا اولویت بندی تجربه دسک تاپ به هزینه استفاده از تلفن همراه.

از آنجا که سایت شما شروع به پیری می کند ، ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا ارزش آن را دارد که در ترفندها و به روزرسانی های موجود در سایت خود سرمایه گذاری کنید ، یا آن را منفجر کنید و طبق ابتدا مطابق با استانداردهای 2020 شروع کنید.

در حالی که یک وب سایت جدید به خوبی برنامه ریزی شده ، می تواند یک چیز زیبا باشد ، بهینه سازی های کوچکی وجود دارد که می توانید برای مدرن سازی وب سایت موجود خود و طولانی کردن ماندگاری آن از نظر کاربر و از منظر سئو استفاده کنید.

در اینجا نه تغییر ساده اما تأثیرگذار که می توانید برای کمک به وب سایت خود در مورد اوقات خود قرار دهید ، آورده شده است.

1- HTTPS را فعال کنید

HTTPS در سال 1995 به عنوان یک پروتکل وب ایمن معرفی شد ، اما نیمی از کل وب سایت ها تا سال 2015 طول کشیدند تا بارهای صفحه رمزگذاری شده را تحویل دهند.

اگر سایت شما معاملات کارت اعتباری را انجام نداده و یا انتقال داده های حساس و محرمانه را انجام داده است ، فشار زیادی برای رمزگذاری وجود ندارد.

از آنجا که امنیت داده ها بیشتر به یک اولویت تبدیل شده است - یا قانون مدون ، در مورد آیین نامه حفاظت از داده های عمومی اتحادیه اروپا (GDPR) - تعداد بیشتری از وب مسترها HTTPS را قادر می سازند از انتقال عناصر از کاربر به سرور کلاس طراحی سایت در اصفهان محافظت کنند (مانند گذرواژه‌ها و داده های شخصی) و از سرور به کاربر (مانند آنچه محتوا نمایش داده می شود).

اگر وب سایت شما در سال 2015 یا قبل از آن طراحی شده است ، ممکن است شما هنوز مجوز SSL برای سرویس دهی صفحات از طریق HTTPS نصب نکرده باشید.

گوگل از اول سال 2017 شروع به اولویت بندی سایت های با HTTPS در نتایج جستجو کرد و این امر را حتی در سال 2018 ضروری تر کرد.

با نشانگرهای برجسته در Chrome که نشان می دهد سایت ناامن است ، بسیاری از کاربران اکنون مراقب تعامل با نسخه های HTTP سایت ها هستند ، هرگز وارد اطلاعات حساس یا اطلاعات کارت اعتباری نشوید.

گزینه های بسیاری برای خرید گواهینامه SSL و فعال کردن HTTPS وجود دارد. بیایید رمزگذاری مجوزهای SSL / TSL رایگان ارائه دهد ، در حالی که شبکه های تحویل محتوا (CDN) مانند CloudFlare شامل دسترسی به کلاس وردپرس در اصفهان و طراحی راببط کاربری یک مجوز مشترک در برنامه رایگان است.

2. به مدیر Google Tag تغییر دهید

Google Tag Manager برای اولین بار در سال 2012 برای کمک به ساده سازی مدیریت کدهای تحلیلی و ردیابی وب معرفی شد.

اگر آن زمان آنرا تصویب نکردید ، ممکن است وب سایت شما دارای برچسب هایی با کد سخت برای همه چیز از رویدادهای Google Analytics گرفته تا تبدیل های Google Ads و Facebook Pixel باشد.

پیش از این ، شما می توانید برای ایجاد و نصب برچسب های رویداد به یک توسعه دهنده اعتماد کرده اید یا از یک افزونه WordPress برای درج کدهای ردیابی در یک صفحه استفاده کرده اید ، که اکنون ممکن است یک آسیب پذیری امنیتی به ویژه اگر یک افزونه استهلاک شده باشد ، ایجاد کند.

جابجایی به مدیر Google Tag به شما کمک می کند تقریباً هر نوع کد رهگیری را در آنجا سازماندهی و مدیریت کنید.

علاوه بر برچسب های داخلی برای خصوصیات Google با یک کلیک یکپارچه سازی با سیستم عامل هایی مانند Facebook Pixel ، برچسب های سفارشی Google ، محرک ها و متغیرها امکان بی پایان سفارشی سازی را دارند.

حالت پیش نمایش مدیر Google Tag به شما امکان می دهد تا اطمینان حاصل کنید که تمام برچسب ها همانطور که باید شلیک می شوند ، یا بهتر صفر هستند و مشکلات را تصحیح می کنند.

سرانجام ، قابلیت "انتشار" GTM باعث می شود ردیابی تغییرات نسخه آسان شود و در صورت لزوم به تنظیمات قبلی برگردد.

 

 

 

 

 

 

 

مدیر Google Tag

3. خندق گوگل پلاس در آیکن های اجتماعی

اگر سایت شما در دهه گذشته طراحی  شده است کلاس طراحی سایت در اصفهان ، احتمال خیلی خوبی وجود دارد که یک ردیف از آیکون های اجتماعی در هدر یا پاورقی داشته باشید.

نگاهی بیندازید - آیا هنوز Google+ در ردیف ذکر شده است؟

از سال 2011 راه اندازی شد ، پیش بینی می شد Google+ یک پلتفرم رقیب برای فیس بوک باشد ، اما به دلیل کمبود کاربر کاربر این شبکه در سال 2019 قطع شد .

این یک برد آسان است - وقت آن است که Google+ را از نمادهای اجتماعی موجود در سایت خود حذف کنید.

 

 

 

 

 

 

 

تصویر صفحه نمایش Google Plus از بین رفته است

4- اقدامات ReCAPTCHA و اقدامات ضد اسپم را پیکربندی کنید

هرزنامه فرم تماس با رباتهای اتوماتیک در بهترین حالت آزار دهنده است.

با توجه به اینکه تقریباً 35٪ از کل وب سایت ها از وردپرس تغذیه می شوند ،کلاس وردپرس در اصفهان  جای تعجب نیست که چرا ربات های خودکار برای هدف قرار دادن فرم های ناامن در این سایت ها بطور تهاجمی برنامه ریزی می شوند.

لیست طولانی ای از اقدامات ضد هرزنامه ای وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید ، از همه موارد استفاده از محافظت در برابر Akismet در زمینه های ورودی گرفته تا فیلتر کردن کلمات کلیدی اسپم از طریق لیست سیاه نظر.

سیستم امنیتی RECAPTCHA گوگل نیز از زمان راه اندازی آن در سال 2007 پیشرفت چشمگیری داشته است.

آخرین نسخه ، reCAPTCHA v3 ، به صورت نامرئی در پس زمینه اجرا می شود تا به شما هشدار دهد از ترافیک مشکوک و بدون ایجاد اصطکاک برای کاربران انسانی - اصطکاک مانند شناسایی گذرگاه ها در یک تصویر دانه دار به منظور ارسال فرم کلاس طراحی سایت در اصفهان.

5- کلید API Google Maps را به روز کنید

در سال 2018 ، Google پلت فرم نقشه های Google خود را مجدداً شارژ کرد تا بتواند یک مدل پرداخت به ازای استفاده برای تماس های API را شارژ کند .

مدل جدید قیمت گذاری Google از هر 5-000 دلار در هر نقطه 5-30 دلار هزینه می کند ، اما گوگل همچنین دارای اعتبار ماهیانه 200 دلار است.

برای بیشتر مشاغل محلی ، این بدان معنی است که آنها می توانند به صورت رایگان از API Maps استفاده کنند.

مسئله چیست؟

خوب ، بسیاری از سایت ها بدون مدیر وب فعال فعال این یادداشت را از دست داده اند و بنابراین نقشه ای غیر کاربردی در سایت خود تعبیه شده اند.

برای برطرف کردن این مشکل ، کافی است یک حساب را در Google Maps Platform ثبت کنید تا کلید API خود را دریافت کرده و آن را در پس زمینه وب سایت خود وارد کنید.

 

 

 

 

 

 

 

منظر رقابتی چگونه تغییر کرده است؟
دریابید که آیا رقبای شما موقعیت های بازار خود را در ماه های اخیر تضمین کرده اند یا خیر.

 
 
 
 
 
 
 
اطلاعات را به صورت رایگان دریافت کنید
تبلیغات

 

 

 

 

 

 

 

نمونه ای از خطای API Google Maps

6. اصطکاک را کاهش دهید

آیا شما شاهد افت نرخ تبدیل هستید؟

آیا نرخ گزاف گویی شما بالاتر از حد انتظار است؟

این معیارهای سایت می توانند نشان دهند that اصطکاک وجود داشته باشد که باعث شود کاربران بدون تبدیل سایت از سایت شما خارج شوند.

این ممکن است به این دلیل باشد که در سایت شما خطاهایی مانند پیوندهای شکسته یا دکمه هایی وجود دارد که دیگر کار نمی کنند ، اما همچنین می تواند این باشد که طراحی منسوخ شده است و دیگر با سفر کاربر مورد نظر مطابقت ندارد.

نمونه هایی از اصطکاک عبارتند از کلاس طراحی سایت در اصفهان reCAPATCHA با فشار زیاد کار (به شماره شماره 4 مراجعه کنید) یا صفحاتی که برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نشده اند (به شماره شماره 7 مراجعه کنید).

اصطکاک چیزی بیش از اشتباهات و تصورات غلط نیست.

مثلا:

  • آیا حذف چند قسمت از قسمت خارج از فرم تماس با شما می تواند نرخ تسلیم را افزایش دهد؟
  • آیا ترکیب مراحل در مرحله پرداخت می تواند باعث افزایش فروش شود؟

علاوه بر Google Analytics ، می توانید از یک نرم افزار نقشه برداری از گرما مانند HotJar یا Crazy Egg استفاده کنید تا نحوه مشاهده کاربران از طریق سایت شما و شناسایی نقاط کشویی را مشاهده کنید کلاس وردپرس در اصفهان.

همچنین آزمایش کاربر را در نظر بگیرید آموزشگاه وردپرس در اصفهان (برای مراحل کودک ، فقط دوستان و خانواده خود به سایت بروید و سعی کنید اقدامات مهم را انجام دهید).

سرانجام ، ابزارهای حسابرسی مانند SEMrush می توانند موارد فنی مانند پیوندهای شکسته ، تغییر مسیرهای حلقوی و سایر موانع قابل استفاده را شناسایی کنند که می توانید آنها را اصلاح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

مثال Hotjar Heatmap

7. بهبود قابلیت استفاده از تلفن همراه

اکنون ترافیک تلفن همراه بیش از 52٪ از کل ترافیک وب را تشکیل می دهد - از ابتدای سال 2015 حدود 31٪.

این سهم بازار فقط افزایش می یابد.

سوییچ کامل گوگل را برای نمایه سازی تلفن همراه اول در ژوئیه 2019 اضافه کنید ، هرگز داشتن سایتی که دسترسی و پیمایش بر روی یک دستگاه تلفن همراه آسان و دلپذیر باشد ، مهمتر نیست.

به نظر می رسد یک تجربه بهینه شده همراه چگونه است؟

متن و تصاویر باید متناسب با اندازه صفحه باشند (بدون پیمایش و خراب کردن جانبی).

دکمه ها و موارد منو باید بزرگ و آسان برای فشار دادن باشند.

سرانجام ، اقدامات تبدیل مانند پر کردن فرم ها و عبور از یک پرداخت باید آسان باشد و به کمترین میزان ممکن داده ورودی از طرف کاربر نیاز داشته باشد.

می توانید از ابزاری مانند تست Mobile-Friendly گوگل استفاده کنید تا دریابید که آیا سایت شما به راحتی در موبایل حرکت می کند و توصیه هایی در مورد نحوه استفاده بیشتر آن ارائه می دهید.

 

 

 

 

 

 

 

تست دوستانه موبایل Google

8. پیاده سازی بهینه سازی سرعت

در هر دو دسک تاپ و موبایل زبان اچ تی ام ال (HTML) سایت شما باید به سرعت بارگیری شود ، زیرا بیشتر کاربران اگر بارگذاری بیش از 3 ثانیه طول بکشد ، صفحه را ترک می کنند .

برای حسابرسی سایت خود می توانید از ابزارهایی مانند PageSpeed ​​Insights یا GTMetrix Google استفاده کنید و توصیه هایی را در مورد بهینه سازی سرعت دریافت کنید.

بهینه سازی مثال شامل:

  • انتقال به سرور سریعتر.
  • ارائه محتوای ذخیره شده ذخیره شده از طریق شبکه تحویل محتوا (CDN) مانند Cloudflare.
  • تصاویر فشرده سازی
  • ارائه تصاویر مقیاس پذیر (منظور این است که در صورتی که فقط 200px در صفحه اشغال کند ، در آرم 2،000 px x 2000 px هیچ بارگیری وجود ندارد).

از این فرصت برای ممیزی کد منبع خود استفاده کنید - آیا اسکریپت هایی مستهجن که می توانید حذف کنید وجود دارد؟

یا به صورت دستی یا از افزونه هایی مانند Autoptimize برای به حداقل رساندن HTML / CSS استفاده کنید ، بلکه از نصب افزونه های زیادی نیز محتاط باشید زیرا این امر می تواند تا حد زیادی بر سرعت و امنیت نیز تأثیر بگذارد.

 

 

 

 

 

 

 

PageSpeed ​​Insights Google

9. انجام هرس محتوا

اگر طی چند سال گذشته به طور جدی سایت خود را مدیریت نکرده اید ، این احتمال وجود دارد که محتوای منسوخ و بی ربط داشته باشید.

این امر نه تنها باعث نفخ و سردرگمی دستگاههای خزنده موتورهای جستجو می شود بلکه می توانند برای کاربران ناامید کننده باشند وقتی که یک برنامه PDF منسوخ را از طریق جستجوی گوگل پیدا کنند یا سعی کنند از کد تبلیغاتی بهار 2015 منقضی شده خود استفاده کنند.

از ابزارهایی مانند:

  • فریاد قورباغه برای انجام ممیزی صفحه کامل.
  • کنسول جستجوی Google که به بینشها و کلیکهای هر صفحه می پردازد.
  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل.

سپس ، یا به روزرسانی / بهبود محتوا ، ترکیب صفحات ، یا حذف کلی - فقط مطمئن شوید که 301 تغییر مسیر را تنظیم کنید تا هرگونه ترافیکی که در آن صفحات قرار داشته باشد به یک صفحه زنده مربوط هدایت می شود.

نتیجه

دوره آموزش طراحی سایت در اصفهان در حالی که یک وب سایت جدید که مطابق با استانداردهای فعلی طراحی شده است ، دقیقاً همان چیزی آموزشگاه وردپرس در اصفهان است که پزشک دستور داده است ، اما می تواند یک تلاش گران و طولانی باشد.

کلاس طراحی وب در اصفهان ، این نه بهینه سازی ساده (نسبتاً ساده) به مدرن کردن وب سایت شما کمک می کند و تجربه ای به مراتب بهتر را برای کاربران و خزندگان جستجو بدون شکست بانک فراهم می کند.

منبع : آکادمی فن سئو