آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

20 ابزار ضروری فنی جستجوگرها برای آژانس ها

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۳۷ ب.ظ

هیچ کمبود ابزار SEO فنی برای آژانس ها وجود ندارد.

در این مقاله قصد داریم به آموزش سئو در اصفهان بپردازیم. برای شرکت در کلاس های آموزشی سئو آکادمی اصفهان می توانید به لینک آن که در انتهای مطلب قرار دارد مراجعه کنید. از شناسایی مشکلات مربوط به سرعت سایت گرفته تا خزیدن و نمایه سازی ، داشتن ابزار مناسب در زرادخانه خود برای شناسایی هرگونه مسائل فنی که ممکن است بر عملکرد جستجوی ارگانیک باشد ، مهم است. آنچه در زیر می آید لیستی از ابزارهای ضروری فنی جستجوگرها است که باید هر متخصص سئو با اصفهان آنها آشنا شود.

1. قورباغه فریاد بزنی

Screaming Frog خزنده ای است که باید داشته باشد.

برای ایجاد یک حسابرسی قابل توجه در وب سایت ، ابتدا انجام یک خزیدن وب سایت با این ابزار بسیار مهم است.

بسته به تنظیمات خاص ، دوره آموزش سئو در اصفهان می توانید مثبت یا خطاهای کاذب را به ممیزی وارد کنید که در غیر این صورت نمی دانید.

Screaming Frog می تواند در شناسایی اصول اولیه به شما کمک کند:

  • عناوین صفحه وجود ندارد.
  • توضیحات متا موجود نیست.
  • کلمات کلیدی متا وجود ندارد.
  • تصاویر بزرگ
  • کدهای پاسخ اشتباه است.
  • خطاها در URL ها.
  • خطاها در موارد متعارف.

چیزهای پیشرفته Screaming Frog می تواند به شما در انجام کارهای زیر کمک کند:

  • شناسایی مسائل با صفحه بندی.
  • تشخیص مسائل بین المللی اجرای سئو.
  • شیرجه رفتن عمیق به معماری وب سایت.

2. کنسول جستجوی Google

 

 

 

 

 

 

 

ابزارهای فنی جستجوگرها - کنسول جستجوی Google

ابزار اصلی هر SEO باید  کنسول جستجوی Google باشد.

این ابزار مهم اخیراً مورد بازنگری قرار گرفته است. نسخه جدید در حالی که داده های بیشتر ، ویژگی ها و گزارش های بیشتری را جایگزین بسیاری از ویژگی های قدیمی می کرد.

چه چیزی این ابزار را برای آژانس ها بسیار عالی می کند؟ تنظیم یک فرایند گزارش دهی.

برای آژانس هایی که SEO را انجام می دهند ، گزارش گیری خوب بسیار مهم است. اگر قبلاً فرآیند گزارش دهی را تنظیم نکرده اید ، توصیه می شود این کار را انجام دهید.

این فرآیند می تواند در صورت بروز مشکل در دوره آموزش سئو در اصفهان تغییر وب سایت ، هنگام حذف اسناد GSC ، شما را نجات دهد. اگر پاک شود ، می توانید دوباره به همه داده های GSC خود برگردید زیرا در طی این ماه ها آن را ذخیره کرده اید.

برنامه های آژانس همچنین می تواند شامل استفاده از API برای واسطه با سایر داده های کاربردی باشد اصفهان.

3. Google Analytics

 

 

 

 

 

 

 

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

کجا می توانیم بدون یک بستر تحلیلی جامد برای تجزیه و تحلیل عملکرد جستجوی ارگانیک باشیم؟

Google Analytics در حالی که رایگان است ، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتواند مواردی مانند مجازات ها ، مشکلات مربوط به ترافیک و هر چیز دیگری را که ممکن است به شما کمک کند ، شناسایی کنید.

دقیقاً به همان روشی که Google Search Console کار می کند ،اصفهان اگر Google Analytics را به درستی تنظیم کنید ، ایده آل است که یک فرایند گزارش دهی ماهانه در آن انجام شود.

این فرایند به شما کمک می کند تا داده هایی را برای مواردی که اتفاق افتضاحی در دسترسی به Google Analytics مشتری رخ می دهد ، ذخیره کنید.

حداقل ، شما شرایطی را نخواهید داشت که تمام داده های مشتری خود را گم کنید.

4. نوار ابزار توسعه دهنده وب

 

 

 

 

 

 

 

برنامه افزودنی نوار ابزار توسعه دهنده وب برای Google Chrome را می توانید در اینجا بارگیری کنید .

این درگاه رسمی برنامه افزودنی توسعه دهنده وب Firefox است.

یکی از موارد اصلی استفاده دراصفهان  این پسوند ، شناسایی مشکلات مربوط به کد ، به ویژه پیاده سازی های JavaScript با منوها و رابط کاربر است.

با خاموش کردن JavaScript و CSS ، می توانید مکانی را که این مشکلات در مرورگر رخ می دهد ، شناسایی کنید.

حسابرسی شما فقط به مسائل JavaScript و CSS محدود نمی شود.

همچنین می توانید متن alt را مشاهده کنید ، تصاویر شکسته شده را پیدا کنید ، و اطلاعات مربوط به متا تگ و هدر پاسخ را مشاهده کنید.

5. تست WebPage

 

 

 

 

 

 

 

 

سرعت صفحه در سال های اخیر موضوعی داغ بوده است و ممیزی سرعت صفحه وب سایت حسابرسی شما را به سمت ابزارهای مفیدی سودمند می کند.

برای این منظور ، WebPagetest  یکی از آن ابزارهای اساسی جستجوگرها برای آژانس شما است.

موارد جالب که می توان با WebPagetest انجام داد شامل موارد زیر است:

  • تست سرعت آبشار.
  • تست سرعت رقیب.
  • فیلم های سرعت رقبا.
  • مشخص کردن بارگذاری کامل یک سایت چه مدت طول می کشد.
  • زمان بایت اول
  • زمان ارائه را شروع کنید.
  • عناصر مدل شی (DOM) سند.

این برای فهمیدن چگونگی تعامل اصفهان عناصر فنی سایت برای ایجاد نتیجه نهایی دوره آموزش سئو در اصفهان یا زمان نمایش مفید است.

6. Google Speed ​​Insights

 

 

 

 

 

 

 

ابزارهای فنی جستجوگرها - بینش سرعت صفحه Google

از طریق ترکیبی از معیارهای سرعت برای دسک تاپ و موبایل ، Google PageSpeed ​​Insights برای آژانس هایی که می خواهند اردک های سرعت صفحه وب سایت خود را به صورت متوالی بدست آورند ، بسیار مهم است.

نباید از آن به عنوان تست اندازه گیری تمام و تمام صفحه استفاده شود ، اما این یک نقطه شروع خوب است.

به همین دلیل است: PageSpeed ​​Insights همیشه از سرعت دقیق صفحه استفاده نمی کند. از تقریبها استفاده می کند.

در حالی که ممکن است با Google Page Speed ​​یک نتیجه به دست بیاورید ، ممکن است با سایر ابزارها نتایج متفاوتی نیز کسب کنید.

برای انجام یک تحلیل موثر ، حفظ ذهنیت که PageSpeed ​​Google تنها بخشی از تصویر را در اختیار شما قرار می دهد ، بسیار مهم است.

برای به دست آوردن تصویر کامل از آنچه وب سایت واقعاً انجام می دهد ، توصیه می شود از چندین ابزار برای تحلیل خود استفاده کنید.

7. ابزار تست دوستانه موبایل Google اصفهان

 

 

 

 

 

 

 

تست دوستانه موبایل Google

برای هر حسابرسی وب سایت ، تعیین جنبه های فنی تلفن همراه وب سایت نیز بسیار مهم است.

هنگامی که وب سایت را با دوره آموزش سئو در اصفهان سرعت خود قرار می دهید ، ابزار تست موبایل و دوستانه Google می تواند به شما در باره عملکرد موبایل یک وب سایت بینش دهد.

8. ابزار آزمایش داده های ساختاری Schema.org Google

 

 

 

 

 

 

 

ابزار تست داده های ساختاری

سازه اطلاعات ابزار تست یک تابع و یک تابع عملکرد خوبی:

این به شما کمک می کند تا نشانه گذاری داده های ساختاری شده Schema را در برابر داده های شناخته شده از Schema.org که Google از آنها پشتیبانی می کند ، آزمایش کنید.

این یک روش خارق العاده برای شناسایی مشکلات با برنامه نویسی Schema شما قبل از اجرای کد است.

9. گزارش سرعت صفحه GTMetrix

 

 

 

 

 

 

 

ابزارهای فنی جستجوگرها - GTMetrix

GTMetrix یک کارت گزارش سرعت صفحه است که دیدگاه متفاوتی در مورد سرعت صفحه ارائه می دهد.

با فرو رفتن به درخواست های صفحه ، پرونده های CSS و JavaScript که باید بارگیری شوند و سایر عناصر وب سایت ، می توان اصفهان بسیاری از عناصر کمک به سرعت بالای صفحه را پاک کرد.

10. اعتبار سنج W3C

 

 

 

 

 

 

 

ابزارهای فنی جستجوگرها - اعتبار سنج W3C

ممکن است شما به طور معمول به یک معتبر کدی مانند W3C Validator به عنوان یک ابزار SEO فکر نکنید ، اما همین مسئله بسیار مهم است.

مراقب باش! اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید ، تفسیر نادرست نتایج آسان است ، و در واقع اوضاع را بدتر می کنیم.

به عنوان مثال: بگویید که شما در حال تأیید کد از سایتی هستید که در XHTML ساخته شده است ، اما این کد به WordPress ارسال شده است.

کپی و جایگذاری کل کد در وردپرس در حین توسعه ، به طور خودکار نوع سند آن را تغییر نمی دهد. اگر در حین آزمایش ، صفحاتی را اجرا کنید که هزاران خطا در کل سند دارند ، به احتمال زیاد به همین دلیل است.

وب سایتی که به این شیوه ایجاد آموزش سئو در اصفهان شده است به احتمال زیاد به یک تعمیرات کامل با کد جدید احتیاج دارد ، خصوصاً اگر کد قبلی وجود نداشته باشد.

11. SEMrush

 

 

 

 

 

 

 

ابزارهای فنی جستجوگرها - SEMRush

بزرگترین ادعای SEMrush در مورد شهرت ، داده های دقیق برای تحقیقات کلمات کلیدی و سایر تحقیقات فنی است.

آنچه SEMrush را بسیار ارزشمند می کند داده های تحلیل رقیب آن است.

شما معمولاً به SEMrush به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل فنی فکر نمی کنید.

با این حال ، اگر به اندازه کافی به تجزیه و تحلیل رقبا بروید ، داده های رتبه بندی و داده های تحلیل بازار می توانند اطلاعات شگفت آور را نشان دهند.

شما می توانید از این بینش ها برای بهتر شدن استراتژی سئو خود استفاده کنید و نسبت به رقبای خود به پیروزی برسید.

12. احرفس

 

 

 

 

 

 

 

ابزارهای فنی جستجوگرها - AHREFs

بسیاری از اهربها به عنوان ابزاری مهم در تحلیل پیوندهای فنی مدرن به دوره آموزش سئو در اصفهان حساب می آیند.

با مشخص کردن الگوهای خاص در نمایه لینک وب سایت ، می توانید بفهمید که یک سایت برای استراتژی پیوند آنها چه کاری انجام می دهد.

می توان مسائل مربوط به متن لنگرهایی را که ممکن است با استفاده از ویژگی cloud word آن سایت را تحت تأثیر قرار دهد ، شناسایی کرد.

همچنین ، می توانید انواع پیوندها به سایت را مشخص کنید - خواه شبکه وبلاگ باشد ، یک پروفایل لینک پر خطر با بسیاری از لینک های انجمن و وب 2.0 یا سایر موضوعات مهم.

سایر توانایی ها عبارتند از: توانایی شناسایی هنگامی که بک لینک سایت از بین رفت ، الگوهای پیوند آن و موارد دیگر.

13. با شک

مانند Ahrefs ، می توانید با بارگیری گزارش های پروفایل لینک کامل سایت ، مواردی مانند الگوهای پیوند را شناسایی کنید.

همچنین می توان مواردی مانند محله های بد را پیدا کرد و دامنه های دیگری که صاحب وب سایت در اختیار دارد.

با استفاده از این گزارش محله بد ، همچنین می توان مشکلات مربوط به پیوند یک سایت را که ناشی از مشکلات با انجمن های وب سایت سایت است ، تشخیص داد.

مانند اکثر ابزارها ، Majestic برای محاسبه ویژگی های پیوند فنی مانند Trust Flow ، Citation Flow و سایر عناصر پیوند دهنده که به اعتماد ، ارتباط و اقتدار کمک می کند ، مقادیر خاص خود را دارد.

همچنین از طریق نمودارهای پیوندی خود امکان شناسایی هرگونه مشکل در پروفایل پروفایل در طول زمان وجود دارد.

گردش کار هر آژانس از ورود شرکت Majestic به فرآیندهای تشخیص پیوند آنها سود زیادی خواهد برد.

14. نوار موز

 

 

 

 

 

 

 

ابزارهای فنی جستجوگرها - MozBar

فکر کردن به چیزی مانند MozBar ، که خود را به کمی غریب بودن ، وام می دهد ، به عنوان یک ابزار جدی SEO فنی سخت است. اما ، معیارهای زیادی وجود دارد که می توانید از تجزیه و تحلیل دقیق به دست آورید.

مواردی از قبیل Moz's Domain Authority و صفحه Authority ، وضعیت Google Caching ، سایر کدهای مانند کدگذاری نمودارهای باز اجتماعی و مواردی نظیر صفحه Metas در یک نگاه در مرورگر وب.

بدون غوطه ور شدن در یک خزیدن ، می توانید عناصر پیشرفته دیگری مانند برچسب های عادی "rel =" ، زمان بارگذاری صفحه ، نشانگر Schema و حتی وضعیت HTTP صفحه را مشاهده کنید.

این برای بررسی اولیه سایت قبل از غوطه ور شدن در یک ممیزی مناسب مفید است و می توان یافتن یافته های این داده ها را در یک ممیزی واقعی گنجاند.

15. Barracuda Panguin

 

 

 

 

 

 

 

ابزارهای فنی جستجوگرها - ابزار Panguin

اگر در حال تحقیق در مورد یک سایت برای یک مجازات هستید ، ابزار Barracuda Panguin چیزی است که باید جزئی از گردش کار هر آژانس باشد.

با اتصال به حساب Google Analytics سایتی که در حال بررسی آن هستید ، کار می کند. روکش با داده های GA در هم تنیده است ، و داده های مربوط به وقوع یک پنالتی با داده های GA شما را پوشش می دهد.

با استفاده از این پوشش می توان موقعیت هایی را که مجازات های احتمالی در آنها رخ داده است به راحتی شناسایی کرد.

حال توجه به این نکته ضروری است که علم دقیقی در این زمینه وجود ندارد و این همبستگی همیشه علیت نیست.

این مهم است که در مورد همه مواردی که داده ها به طور بالقوه چیزی را نشان می دهند که اتفاق می افتد ، تحقیق کنید تا از این طریق مجازات احتمالی رد شود.

استفاده از ابزاری مانند این می تواند به شما در تقریب حوادث داده هنگام وقوع کمک کند ، که می تواند به آموزش سئو در اصفهان دلایل تحقیق کمک کند.

16. گزارش کنسول جستجوی Google XML نقشه سایت

 

 

 

 

 

 

 

ابزارهای فنی جستجوگرها - نقشه سایت نقشه های XML

دوره آموزش سئو در اصفهان کنسول جستجوی Google XML گزارش نقشه سایت یکی از این ابزار جستجوگرها فنی است که باید بخش مهمی از گردش کار گزارش، هیچ سازمان است.

تشخیص مسائل نقشه سایت یک بخش مهم برای هر ممیزی سئو است و این بینش فنی می تواند در دستیابی به نسبت مهم 1: 1 URL های اضافه شده به سایت و به روزرسانی نقشه سایت به شما کمک کند.

برای کسانی که نمی دانند ، بهترین روش SEO برای اطمینان از موارد زیر است:

  • قرار است یک نقشه سایت شامل 200 آدرس اینترنتی خوب باشد. هیچ نشانی اینترنتی 4xx یا 5xx نباید در نقشه سایت نشان داده شود.
  • همانطور که در سایت وجود دارد ، باید نسبت 1: 1 آدرس URL های دقیق در نقشه سایت وجود داشته باشد. به عبارت دیگر ، نقشه سایت نباید دارای هیچ صفحه یتیم باشد که در خزنده Screaming Frog نشان داده نشده باشد.
  • اگر صفحات اصلی در نظر گرفته نشود ، باید URL های دارای بار پارامتر از نقشه سایت حذف شوند. پارامترهای خاصی وجود دارد که باعث ایجاد مشکل در اعتبارسنجی نقشه های XML خواهد شد ، بنابراین مطمئن شوید که این پارامترها در URL ها وارد نشده اند.

17. BrightLocal

 

 

 

 

 

 

 

BrightLocal

اگر یک وب سایت را برای یک مشاغل محلی در حال کار دارید ، انجام SEO باید بخش قابل توجهی از تلاش های پیوند آن را شامل SEO محلی کند.

اینجاست که BrightLocal وارد می شود.

به طور معمول به عنوان یک ابزار جستجوگرها فنی تصور نمی شود ، اما کاربرد آن می تواند به شما در کشف مشکلات فنی با نمایه SEO محلی سایت کمک کند.

به عنوان مثال ، می توان با استفاده از این ابزار ، ممیزی از استناد به SEO محلی سایت انجام داد. سپس ، می توانید با شناسایی و ارسال سایت خود به استنادهای مناسب که هنوز اتفاق نیفتاده است ، حرکت کنید. این نوع از نوع مانند Yext است به این دلیل که دارای یک لیست از پیش جمعیتی استنادهای احتمالی است.

یکی از ابزارهای اساسی آن که بسیار جالب است این است که به شما امکان می دهد ممیزی ، تمیز و ساختن استناد به متداول ترین سایت های استناد (و سایر مواردی که کمتر رایج هستند) ایجاد کنید.

BrightLocal همچنین شامل ممیزی عمیق از حضور Google My Business شما ، از جمله ممیزی های عمیق محلی SEO است.

اگر نمایندگی شما از نظر سئوی محلی سنگین است ، این یکی از آن دسته از ابزارهایی است که از دیدگاه گردش کار محرک نیست.

18. وایت پارک

 

 

 

 

 

 

 

وایت پارک

Whitespark بیشتر در عمق زمانی که به BrightLocal مقایسه است.

مکان یابی استناد محلی شما به شما امکان می دهد با یافتن مکانی که سایت شما در فضای رقبا قرار دارد ، یک شیرجه عمیق تر به جستجوگرهای دوره آموزش سئو در اصفهان محلی سایت خود بزنید.

برای این منظور ، همچنین به شما امکان می دهد تمام استنادهای محلی SEO رقیب خود را شناسایی کنید.

علاوه بر این ، بخشی از قابلیتهای حسابرسی این امکان را به شما می دهد تا رتبه بندی را از طریق گزارش های دقیق متمرکز بر موقعیتهای محلی مجزا Google مانند بسته محلی ، محلی یاب ، و آموزش سئو در اصفهان همچنین گزارش های رتبه بندی ارگانیک دقیق از Google و Bing ، دنبال کند.

19. بومی سازی

 

 

 

 

 

 

 

Botify

این ابزار یکی از آن دسته از ابزارهای عمیق است که یکبار در زمان عالی به شما ارائه می شود.

برای SEO فنی ، Botify یکی از کامل ترین ابزارهای جستجوگرهای فنی موجود است.

ادعای شهرت شامل توانایی آشتی دادن هدف جستجو و سئو فنی با ابزار دقیق آنالیز کلمات کلیدی آن است.

گره خوردن مواردی مانند بودجه خزیدن و عناصر SEO فنی که نقشه را برای جستجوی هدف می توانند گره بزنند.

نه تنها این ، می توان تمام عوامل فنی جستجوگرها را که از طریق تجزیه و تحلیل فنی دقیق آن به رتبه بندی کمک می کنند ، شناسایی کرد.

در گزارش تفصیلی آن ، همچنین می توان بدون توجه به صنعتی که در آن متمرکز هستید ، تغییراتی را در نحوه جستجوی افراد تشخیص داد.

بخش قدرتمند Botify گزارش های عمیق آن را شامل می شود که قادر به اتصال داده ها به اطلاعاتی هستند که شما واقعاً می توانید بر روی آنها عمل کنید.

20. اکسل

 

 

 

 

 

 

 

ابزارهای فنی SEO - ترفندهای Excel

بسیاری از جوانب مثبت SEO از این امر آگاه نیستند که اکسل را می توان یک ابزار فنی SEO دانست.

تعجب آور ، درست است؟

خوب ، تعدادی از فوق العاده ترفندهای Excel وجود دارد که می توان از آنها برای انجام ممیزی های فنی SEO استفاده کرد.

کارهایی که در غیر این صورت مدت زمان قابل توجهی طول می کشند بسیار سریعتر انجام می شود.

ترفند فوق العاده شماره 1: VLOOKUP

با استفاده از VLOOKUP ، می توانید داده ها را از چندین برگه بر اساس داده هایی که می خواهید در برگه اصلی جمع کنید ، بکشید.

این عملکرد به فرد امکان می دهد کارهایی مانند انجام تجزیه و تحلیل پیوند را با استفاده از داده های جمع آوری شده از ابزارهای مختلف انجام دهد.

اگر دادههای مربوط به گزارش "که بیشترین ارتباط را به شما دارد" از GSC ، و داده های دیگر Ahrefs و دیگر داده های Moz را گردآوری کرده اید ، می دانید که آشتی دادن همه اطلاعات با هم غیرممکن است.

اگر بخواهید تعیین کنید که لینکهای داخلی مطابق با استراتژی پیوند ورودی سایت یک سایت تعیین می کنند ، چه می کنید؟

با استفاده از این ویدئو VLOOKUP ، می توانید داده های گزارش GSC را با داده های گزارش Ahrefs ترکیب کنید تا تصویر کامل آنچه در اینجا اتفاق می افتد را دریافت کنید.

فوق العاده شماره 2: نقشه های XML آسان

کد نویسی XML نقشه های دستی یک درد هستند ، نه؟

دیگر نه.

با استفاده از فرآیند کد نویسی که به سرعت اجرا می شود ، در صورت هوشمند بودن کار ، می توانید در چند دقیقه نقشه سایت نقشه را در اکسل رمزگذاری کنید.

ویدئویی که من ایجاد کردم را مشاهده می کنید که این روند را نشان می دهد.

ترفند فوق العاده شماره 3: قالب بندی شرطی

با استفاده از قالب بندی مشروط ، می توانید لیست های طولانی از اطلاعات را در اکسل آشتی دهید.

این در بسیاری از موقعیت های سئو که لیست روزانه با یکدیگر مقایسه می شوند ، مفید است.

ترفندهای دیگری برای اکسل می خواهید؟ حتماً فصل 10 این راهنما را بخوانید: استفاده از Excel برای SEO: 5 نکته اساسی و ترفندهایی که ممکن است شما نشناسید.

ابزار Alleviate Manual Work و ایجاد گردش کار ساده

برای آژانس رقابتی سئو ، کمبود ابزار SEO در اختیار دوره آموزش سئو در اصفهان شما نیست تا بتوانید کار را انجام دهید.

از نظارت بر پیوند ، گرفته تا گزارش ، تا شناسایی موضوعات فنی وب سایت ، ابزارها می توانند به معنای تفاوت بین آژانس جستجوگرهای لاغر ، متوسط ​​و عالی و یکی از بقیه باشند.

می خواهید کجا باشید؟ در آکادمی اصفهان و آکادمی فن سئو

اگر شماهم از علاقمند به شرکت در دوره آموزش سئو آن هم دراصفهان هستید ، می توانید با ثبت نام در دوره آموزش سئو در اصفهان در این لینک شرکت بکنید ؛ لازم به ذکر است دوره آموزش سئو در اصفهان یک دوره آموزشی پرطرفدار و بی نظیر در استان اصفهان به شما می رود.