آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

تاریخچه پیراهن یقه دار یا همان خرید پلوشرت زنانه تعداد کمی از لباس ها شایسته عنوان کلاسیک مد به عنوان پیراهن یقه دار هستند.

پلوشرت چیست؟

این لباس آستین کوتاه و گاه به گاه و همنام ما ، یک ماده اصلی کمد لباس است. در حالی که ممکن است قبلاً پیراهن چوگان عمده فروشی را پوشیده باشید   . شاید هرگز نپرسیده باشید که چگونه بوجود آمده و چگونه نام "تی شرت یقه دار" را به خود اختصاص داده است. در حقیقت داستان پیراهن یقه دار داستان جالبی است که قدمت آن به قرن نوزدهم باز می گردد. از ارتش بریتانیا که پیراهنهای یقه دار خود را در حالی که در هند مستقر بودند تغییر کرد ، پیراهن های چوگان به نمایندگی از فرهنگ های جوان متخاصم ادامه یافت ، تا اینکه با یک مارک بلند که به انتخاب رئیس جمهور تبدیل شده بود ، با لباس های چند منظوره و چند منظوره که آن را می شناسیم ، جیب شویم. امروز. دهه 1800 منشا exact دقیق پیراهن چوگان ناشناخته است ، اما دبوت آن به طور گسترده ضبط شده در اواخر قرن نوزدهم در زادگاه پولو - مانیپور ، هند به وجود آمد. پس از اینکه سربازان انگلیسی هنگام استقرار در مانیپور شاهد مسابقه ای شدند ، اولین باشگاه چوگان را در زمان خود تأسیس کردند. این ورزش با محبوبیت زیادی روبرو شد که ارتش انگلیس و کارگران چای انگلیس در هند به بازیکنان عادی تبدیل شدند. توجه خیلی زود به لباس چوگان خود با لباس سنتی آن زمان متشکل از پیراهن های آستین بلند و ضخیم ساخته شده از پنبه تبدیل شد. از این پیراهن های ناخوشایند ناراضی ، یقه های خود را با دکمه هایی به پیراهن های خود وصل کردند تا در هنگام گالو زدن در زمین ، جلوی زدن آنها را بگیرند.

انواع جدیدترین پلوشرت ها

این ورزش در سال 1862 وارد انگلستان شد. پایان دهه 1800 در پایان قرن نوزدهم ، جان ای بروکس ، نوه بنیانگذار شرکت برادران بروکس در ایالات متحده ، در یک سفر خرید اروپایی به انگلستان آمد. هنگام تماشای یک بازی چوگان ، او متوجه چیز خاصی در مورد یقه بازیکنان شد. دکمه های آنها را فشار داده بودند تا از لغزش آنها در باد جلوگیری کند. جان که تحت تأثیر قرار گرفت ، این ایده را به برادران بروکس برگرداند و در آنجا یقه های دکمه دار را برای پیراهن ها استفاده کردند. این پیراهن در سال 1896 معرفی شد و تبدیل به پیراهن رسمی نمادین Button-Down شد و چهره لباس مردانه را برای همیشه تغییر داد.

خرید پلوشرت زنانه

گفته می شود که این پیراهن "تقلیدترین مورد در تاریخ مد" است و برادران بروکس هنوز پیراهن های خود را به عنوان پیراهن یقه دار اصلی می نامند. پیراهن پیراهن بروکس Borther 1920 تاریخ بعدی مهم در ساخت پیراهن چوگان سال 1920 است. همچنین برای خرید پلوشرت زنانه از فروشگاه اینترنتی رامند می توانید اینجا کلیک کنید و پولوشرت زنانه بخرید. این تاریخی است که یک آرایشگر آرژانتینی-آرلندی و بازیکن چوگان به نام لوئیس لسی مغازه مردان را در بوینس آیرید افتتاح کرد و فروش پیراهن چوبی را که روی آن نقش و نگار شده است آغاز کرد. بازیکن چوگان 1926 Lacoste مدل خیلی زود پیراهن یقه دار ، یقه خزنده شخصیت کلیدی دیگری که مسئول سبک پیراهن چوگان است که امروز می بینیم ، ژان رنه لاکوست اسطوره تنیس فرانسه (1904 - 1996) است. بیشتر آنها اعتبار "اختراع" پیراهن چوگان مدرن را به او می دهند. به روشی مشابه بازیکنان چوگان در آن زمان ، لباس تنیس بسیار غیر عملی بود. در اوایل دهه 1900 ، "سفیدهای تنیس" پیراهن آستین بلند بودند ، پیراهن های دکمه دار که معمولاً با آستین ها می پوشیدند. این گروه غیر عملی با شلوار جلیقه ای و کراواتی به پایان رسید.

خرید پلوشرت مردانه

این امر ناشی از بازی در اصل حفظ جامعه بالا بود - مد در این روزها بر عملکردی پیروز شد. با رقابت بیشتر تنیس ، بازیکنان شروع به جستجوی راههای کسب امتیاز کردند. لاکوست از این پیراهنهای تنیس نشاسته ای ناخوشایند ناراضی بود و از موقعیت خود به عنوان شماره یک جهان استفاده کرد و در صدد طراحی جایگزینی متناسب با نیازهای او بود. او تصمیم گرفت روند روکش کردن آستین ها را در دادگاه نادیده گرفته و طراحی خود را با آستین کوتاه انجام دهد. او همچنین تصمیم گرفت یک یقه بدون ستون و پشتی بلندتر را که به عنوان دم "تنیس" شناخته می شود و می توان به راحتی آن را جمع کرد ، تصمیم گرفت. نوآوری مهم دیگر استفاده از  فناوری پنبه خشتی بود (در واقع در خانه polo-shirts.co.uk - شمال غربی توسعه یافته است!). لاکوست از پنبه پیکه ، سبکی از بافندگی وام خود را به دوام و مهمتر از همه - تنفس استفاده می کرد. شاید این ویژگی بود که به طراحی لاکوست کمک کرد محبوبیت فوری نسبت به سلف رسمی رسمی خود داشته باشد. پس از در بردن نام مستعار تمساح (تاریخ معلوم نیست که آیا این به دلیل بینی نسبتاً بزرگش بوده یا جیب او برای چمدانهای پوستی تمساح) پیراهن ها را با آرم تمساح بسیار خاص خود تزئین کرده است. برخی حتی ادعا می کنند این پیراهن پیراهن اولین مقاله برای لباس با نام تجاری قابل رویت بود. لاکوست با پیراهن چوگان که بیشتر شبیه همان چیزی است که امروز سبک مدرن می شناسیم لاکوست این پیراهن را در مسابقات قهرمانی آزاد ایالات متحده در سال 1926 (که به دست آورد) به تن کرد و سبک جدید حس و حال ایجاد کرد. سایر ورزشکاران توجه کردند و پیراهن تنیس Lacoste را جایگزین لباس های سنتی خود کردند. قابل توجه ترین این ورزش ها ورزش چوگان است. همانطور که قبلاً بحث کردیم بازیکنان چوگان از دکمه پایین پیراهن های نخی سنگین طرفداری می کردند تا یقه های خود را از باد زدگی نجات دهند. با این حال ، آنها نیز این فرصت را دیدند که چیزی محدودتر بپوشند و با بازدهی بیشتر بازی کنند. بازیکنان چوگان پیراهن های نخی بافته شده را به طور کامل پذیرفتند ، به ویژه از اینکه پارچه به آنها اجازه می دهد یقه های پیراهن را بالا ببرند تا از آفتاب زدگی جلوگیری کنند (از شروع شگفت آور روند یقه ظاهر شدن یقه دیدن کنید!) 1933 در سال 1933 ، با دوست و تولید کننده قابل توجه لباسهای بافتنی آندره گیلیر ، لاکوست با تأسیس La Société Chemise Lacoste (شرکت پیراهن Lacoste) ، که پیراهن های نرم مشابه ای را با لباس هایی که در سال 1926 می پوشید ، تأسیس کرد.

خرید پولوشرت اینترنتی

در اواخر دهه 40 ، اصطلاح "پولو" برای توصیف پیراهن های یقه ای استفاده می شد که نه تنها بازیکنان چوگان بلکه هر کسی که این پیراهن یقه نرم را می پوشد ، استفاده می شود. 1951 در سال 1951 لاکوست ایده درخشانی داشت. او سفیدهای تنیس را گسترش داد تا پیراهن هایی را در رنگ های متنوع ارائه دهد. لاکوست نیز به گسترش در آمریکا و شکوفایی اقتصادی و افزایش هویت هویت باعث افزایش محبوبیت پیراهن چوگان شد. این پیراهن ها که به عنوان "نماد وضعیت یک ورزشکار با کفایت" به بازار می آیند ، با قیمت گران قیمت آن در حدود 8 دلار در هر قطعه ، به فروش می رسند. تی شرت یقه دار لاکوست که فقط در فروشگاه های سطح بالای خیابان های مدیسون فروخته شد ، مورد توجه بسیاری قرار گرفت. در سال 1953 این شرکت برجسته ترین افراد آن روز را مجهز کرد. محبوبیت آنها بیشتر شد وقتی دویت آیزنهاور ، رئیس جمهور ایالات متحده ، هنگام بازی گلف تصمیم به پوشیدن چوگان لاکوست را گرفت. 1954 در همین زمان فرد پری ، افسانه دیگر تنیس ، تصمیم گرفت که سعی کند نسخه خود را از خلق Lacoste ایجاد کند. پری با انتخاب پارچه همان پارچه پنبه ای ، با افزودن چوبی که به جای اتو کشیده شده در پارچه دوخته شده بود ، طرح Lacoste را بهبود بخشید. محبوبیت پری تضمین کرد که پیراهن یقه دار خود قادر به ایجاد چالش اصلی در طراحی اصلی لاکوست بود و این لباس برای نوجوانان پوشاک انتخاب شد و نشانه آغاز این موارد خلاقانه از برتری های ورزشی باعث جهش از ورزش به مد شد. بازیکنان چوگان که چوگان لاکوست را به تصویب رسانده بودند باعث شده بود تا این طراحی به عنوان یک پیراهن یقه دار معروف شود.

خرید پلوشرت زنانه از رامند (https://ramand-novin.ir//)

با این حال ، تا زمانی که یک نیویورکی به نام رالف لورن به شهرت رسید. که پولو شرت واقعاً پولو شرت شد. 1972 لاکوست با پیراهن چوگان که بیشتر شبیه همان چیزی است که امروزه به سبک مدرن می شناسیم رویداد مهم بعدی در تاریخ این تی شرت در سال 1972 زمانی رخ داد که رالف لورن خواست نام تجاری جدیدی به شرکت جدید لباس های راحتی خود بدهد که پیچیدگی و بی زمانی را به تصویر می کشد. او آن را به نام ورزش ثروتمندان و رویالها - پولو - نام برد. او "تی شرت یقه دار" را به عنوان بخشی برجسته از خط پولو گنجاند که محبوبیت آن را بیشتر افزایش داد. دهه 1980 دهه ای شد که پیراهن چوگان در حالی که لاکوست و رالف لورن برای پول نقد ساحل به ساحل آمریکایی ها می جنگیدند. لورن با برند برتر و لاکوست نسبت به اشباع بازار ، پولو در این جنگ پیروز شد. این لباس بلافاصله به یک کلاسیک آمریکایی تبدیل شد و پیراهن خودش جایگاه نمادین را به عنوان تجسم سبک زندگی پولو به وجود آورد. دهه 1990 در طول دهه 1990 پیراهن چوگان به عنوان بخشی از لباس های غیررسمی استاندارد کسب و کار برای صنعت پیشرفته در آمد و سپس به سایر صنایع گسترش یافت. غالباً به عنوان بخشی از لباس فرم ، شرکتها مزایای مارک زدن یک پیراهن یقه دار ساده با نام و نشان خود را تشخیص دادند. یک پدیده بی چون و چرای مد ، تی شرت یقه دار شیک ، اسپرت و محبوبیت بی وقفه ای دارد.

جدیدترین مدل های پلوشرت زنانه

بنابراین وقتی در حال مرور مجموعه پیراهن های چوبی فوق العاده ما هستید ، لحظه ای به فکر میراث درخشان موجود در آن بپردازید. امروزه پیراهن های چوگان در طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها در دسترس هستند و اکثر برچسب ها نسخه ای را تولید می کنند - Fruit of Loom ، Uneek و Jerzees تنها برخی از برجسته های موجود در مجموعه خارج هستند. لیزر همه کاره ، راحت و طولانی ، پلوشرت زنانه آنها به شما ارزش زیادی در پول و حس ثابت و بی انتها کیفیت و سبک می دهند - بنابراین در حال مرور و کمد لباس خود را با یک تی شرت یقه دار به روز کنید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۹ ، ۲۰:۰۸
کریم بنز اونا