آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آیا شما در سئو جدید هستید؟ آیا تعجب نمی کنید که چگونه کار آموزش سئو می کند و بیشترین اهمیت را در سال 2020 دارد؟ شما در جای مناسب هستید سئو چیست؟ بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرایندی برای بهبود موقعیت ها در نتایج جستجوی ارگانیک (غیرپرداخت) در موتورهای جستجو است. هرچه وب سایت بالاتر باشد ، افراد بیشتری را مشاهده می کنند. تاریخچه جستجوگرها به دهه 90 میلادی برمی گردد که موتورهای جستجو برای اولین بار ظاهر شدند. امروزه ، این یک استراتژی اساسی برای بازاریابی و یک صنعت رو به رشد است. نتایج ارگانیک Google اگر می خواهید SEO را یاد بگیرید ، باید برای کارهای خلاقانه ، فنی و تحلیلی آماده باشید. بسیاری از تکنیک ها با اهداف مختلف وجود دارد ، با این حال ، نکته اصلی همان باقی می ماند - در بین بالاترین نتایج در جستجوی ارگانیک. به عبارت ساده ، SEO مربوط به اجرای وب سایت مناسب برای افراد مناسب است. این فقط مربوط به یک ساختار کامل یا پیش زمینه فنی وب سایت نیست. وب سایت شما باید با محتوا با کیفیت و بهینه سازی شده متناسب با نیاز مخاطبان شما پر آموزش سئو شود. و البته ، این باید به اندازه کافی خوب باشد که از وب سایت آموزش سئو های دیگر پیوند یابد. آیا سئو کار سختی است؟ موتورهای جستجو .

چرا آموزش سئو نیاز است؟

مانند Google ، Bing ، Yahoo! و دیگران وب سایتها را برای ایجاد سفارش بر اساس الگوریتم های مختلف رتبه بندی نمایه می کنند. آیا می توانیم این الگوریتم ها را شناسایی کنیم؟ بله و خیر. Google از بیش از 200 عامل رتبه بندی استفاده می کند. گرچه بسیاری از آنها را می شناسیم: محتوای دوره جامع سئو با کیفیت ، بک لینک ها یا موارد فنی مانند سرعت سایت ، بسیاری از آنها به عنوان یک راز نگه داشته می شوند. البته لازم نیست همه عوامل را برای رتبه بندی با وب سایت خود بدانید. برای درک اینکه SEO به چه چیزی مربوط است ، یک کاسه سوپ را تصور کنید. سه جنبه مهم وجود دارد: کاسه نمایانگر موارد فنی  پشت وب سایت (فنی و حرفه ای در صفحه ) - بدون کاسه مناسب ، سوپ در تمام میز می ریزد. این سوپ محتوای وب سایت شما را نشان می دهد - این مهمترین بخش است. محتوای بد = بدون رتبه بندی ، بسیار ساده است. چاشنی نشان دهنده بک لینک های با کیفیت است که باعث افزایش قدرت وب سایت شما می شود - آخرین ماده ای که سوپ سئوی شما را کامل می کند. سوپ سئو موتورهای جستجو هنگام جستجو برای چیزی توسط کاربران اینترنت استفاده می شوند. و شما می خواهید که "چیزی" باشید. فرقی نمی کند کالایی ، خدماتی بفروشید ، وبلاگ بنویسید یا هر چیز دیگر ، بهینه سازی موتور جستجو ضروری است. وب سایت شما باید توسط موتورهای جستجو نمایه شود. در غیر این صورت گم شده اید. تکنیک های خرد سئو ، رتبه بندی شما را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) بهبود می بخشد. رتبه های بالاتر به معنای ترافیک بالاتر است. اگر ترافیک درگیر باشد ، تبدیل هایی را به همراه خواهد داشت. برای خلاصه کردن آن ، اگر قصد دارید با وب سایت خود موفق شوید ، باید SEO را انجام دهید. برخی از جنبه ها پیچیده تر هستند ، اما در اکثر اوقات ، موفقیت SEO بر روی عقل سلیم و چند روش برتر متکی است. چگونه می توانم SEO را یاد بگیرم؟ آیا به کمک کسی احتیاج دارم؟ حتی تغییرات اساسی می تواند تفاوت زیادی در نحوه مشاهده موتورهای جستجو در وب سایت شما ایجاد کند. در این راهنمای نهایی جستجوگرها برای مبتدیان ، تمام مباحث مهم و اصول سئو را پوشش خواهیم داد. شما می توانید.

بهترین سایت آموزش سئو

دانش کافی برای ادامه سئو به تنهایی کسب کنید. اگر نمی دانید چگونه SEO را در سال 2020 یاد بگیرید ، ما یک جواب ساده برای شما داریم: به مطالعه و تمرین زیادی نیاز دارید. نکته خوب این است که شما می توانید اطلاعات زیادی در اینترنت به صورت رایگان  (از جمله این راهنمای سئو) پیدا کنید ، اما باید عاقلانه انتخاب کنید. از این گذشته ، می توانید در دوره ها ، کلاس ها یا وبینارهای مختلف شرکت کنید . آیا می خواهید از بهترین ها در این زمینه بیاموزید؟ 30 راهنمایی SEO متخصص ما را در این زمینه بررسی کنید  . اگر نمی خواهید خودتان را خیلی اذیت کنید یا وقت ندارید ، می توانید از مشاوران ، آموزش سئو متخصصان یا آژانس های سئو برای کمک بخواهید. به خاطر داشته باشید که این روش در مقایسه با این راهنما رایگان نخواهد بود. واژگان اصطلاحات اساسی سئو در صفحه و سئو غیرصفحه کلاه سفید در مقابل کلاه آموزش سئو سیاه در مقابل کلاه خاکستری سئو سئو در صفحه و سئو غیرصفحه انجام SEO بر روی صفحه (در سایت) به معنای بهینه سازی وب سایت شما برای تأثیرگذاری بر نتایج جستجوی ارگانیک است. این همه کاری است که می توانید در وب سایت انجام دهید - از بهینه سازی محتوا از طریق جنبه های فنی: برچسب های متا عناوین ساختار URL بهینه سازی تصاویر محتوا داده های ساختاری اندازه و سرعت وب سایت … و خیلی های دیگر. ما در فصل 3 با آنها سر و کار داریم . سئو خارج از صفحه (خارج از سایت) سئو کلیه فعالیتهایی را که می توانید برای بهبود اختیارات وب سایت SEO از طریق گرفتن بک لینک از وب سایت های دیگر انجام دهید ، دارد.

موارد مورد نیاز برای آموزش سئو رایگان

روش های زیادی برای به دست آوردن آنها وجود دارد: دسترسی به ایمیل وبلاگ نویسی مهمان ارسال ها تلاش های رسانه های اجتماعی همکاری با تأثیرگذار نوشتن آموزش سئو مطالب ارزشمند ، بنابراین مردم دوست دارند به وب سایت شما پیوند دهند ... و بسیاری دیگر که در فصل ششم پوشش داده شده اند . کلاه سفید در مقابل کلاه سیاه در مقابل آموزش سئو کلاه خاکستری سئو کلاه های سیاه در آموزش سئو مقابل کلاه های سفید منشاء آنها در فیلم های غربی است. مثل بچه های بد در مقابل بچه های خوب است. اما این سخنان را جدی نگیرید. نظرات در مورد هر دو رویکرد SEO متفاوت است. کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید SEO سئو کلاه سیاه مجموعه ای از شیوه های غیر اخلاقی برای بهبود رتبه وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو است. آنها طوری طراحی شده اند که موتورهای جستجو را تحت تأثیر قرار دهند در حالی که فاکتور انسانی را در نظر نمی گیرند. سئو کلاه سیاه می تواند در مدت زمان کوتاه شما را به صدر SERP برساند ، اما موتورهای جستجو احتمالاً دیر یا زود وب سایت را جریمه و ممنوع می کنند. لیست موارد نقض را می توان در رهنمودهای Webmaster گوگل یا راهنمای مدیر وبینگ Bing یافت. سئو کلاه سفید مجموعه ای از تکنیک های اخلاقی است که به رهنمودها و قوانین رعایت می شود. بخش های اصلی سئو کلاه سفید عبارتند از: کیفیت و محتوای مرتبط بهینه سازی کلی وب سایت ساختمان پیوند سئو کلاه سفید یک استراتژی بلند مدت است که با هدف بهبود تجربه کاربر انجام می شود. به طور کلی ، داشتن یک مرد خوب در دنیای سئو ، هدفی مناسب در نظر گرفته می شود. اصطلاحی نیز به نام SEO Grey hat SEO وجود دارد ، عملی که در مقایسه با تکنیک های کلاه سیاه ممکن است خطر کمتری داشته باشید. تکنیک های کلاه خاکستری آموزش سئو به طور واضح توسط Google تعریف نشده اند ، بنابراین شما می توانید هزاران کاربر وب سایت را کسب کنید در حالی که یک روز بعد از جریمه شدن یا از بین رفتن تمام رتبه های خود گم نمی شوند. به طور کلی ، شما نمی خواهید Google را دشمن خود قرار دهید. بیایید نگاهی دقیق تر به موتورهای جستجو بیاندازیم و معمولی ترین عوامل رتبه بندی شما باید روی آنها تمرکز کنید. موتورهای جستجو چگونه کار می کنند موتورهای جستجو شامل سه آموزش سئو ماده اصلی هستند: خزنده نمایه سازی انتخاب نتایج روند به شرح زیر است: طرح خزیدن و فهرست بندی خزنده خزیدن یا عنکبوتی به معنای اسکن وب آموزش سئو سایت ، بخش های آن ، محتوا ، کلمات کلیدی ، عناوین ، لینک های پیوندی ، تصاویر هزاران ربات کوچک است. اطلاعاتی که در وب سایت یافت می شود خزنده است. خزنده ها تمام پیوندهای ابر متن را در یک وب سایت که به وب سایت های دیگر نشان می دهد ، ردیابی می کنند. آنها بارها و بارها آن صفحات را تجزیه می کنند. رباتها برای به روزرسانی داده ها به طور مرتب کل اینترنت را خز می کنند. نمایه سازی پس از آموزش سئو خزیدن وب سایت ، ایندکس سازی صورت می گیرد. این  فهرست را به عنوان یک کاتالوگ غول پیکر یا یک کتابخانه پر از وب سایت های سراسر جهان تصور کنید .

بهترین راه یادگیری سئو در کوتاه ترین زمان ممکن

ایندکس شدن وب سایت معمولاً مدتی طول می کشد. از تجربه ما ، از 1 تا 10 روز است. نکته نرم افزار: می توانید با استفاده از این اپراتور جستجو ، صفحات وب سایت خود را قبلاً ایندکس کرده باشید: سایت: domain.com علاوه آموزش سئو بر این ، هر بار که تغییر کند ، خزنده دوست خوب ما دوباره آن را اسکن می کند. به خاطر داشته باشید تا زمانی که به روزرسانی ها در وب سایت نمایه نشوند ، در موتورهای جستجو قابل مشاهده نیستند. انتخاب نتایج نتایج برای توسعه دهندگان و کاربران بسیار مهم است. هنگامی که کاربر اینترنت یک جستجوی جستجو ارسال کند ، موتور جستجو در این فهرست حفر می شود و نتایج مطابقت را بیرون می آورد. این فرآیند بررسی پرس و جو در برابر میلیاردها وب سایت بر اساس الگوریتم های مختلف است. شرکت هایی که موتورهای جستجو را اجرا می کنند (Google ، Microsoft ، Yahoo!) محاسبات دقیق الگوریتم های خود را مخفی نگه می دارند. با این وجود ، بسیاری از عوامل رتبه بندی کاملاً شناخته شده هستند. عوامل رتبه بندی بیشتر این عوامل اثبات شده است ، اما برخی فقط گمانه زنی ها یا حتی افسانه ها هستند. علاوه بر این ، برخی از دیگران مهم تر هستند. سیروس شپرد از Zyppy لیست خوبی از عوامل رتبه بندی گوگل را تهیه کرد . برای یادگیری سئو لازم نیست همه عوامل رده بندی را به صورت دلخواه بدانید ، اما خوب است که حداقل یک مرور کلی داشته باشید. عوامل رتبه بندی سئو یکی از مهمترین فاکتورها ، نمایه بک لینک بر اساس تعداد و کیفیت بک آموزش سئو لینک های منتهی به یک وب سایت است. این یک نظر بسیار ساده در تقریب گوگل از اختیار وب سایت است. هر بک لینک اساساً قیاس یک استناد علمی است. برخی دیگر از عوامل مهم رتبه بندی شامل (بدون ترتیب خاص) هستند: استفاده از کلمات کلیدی و عبارات مرتبط HTTPS ارتباط پیوند دستور زبان و املا اقتدار.

آموزش سئو داخلی

موضعی اشتراک اجتماعی سن دامنه AMP طرح صفحه عوامل رتبه بندی را می توان به عوامل جستجوگرها در صفحه (از جمله سئو فنی) و لینک سازی یا عوامل سئو خارج از صفحه تقسیم کرد. نکته سریع: برای پیدا کردن نقاط قوت و ضعف آن ، دامنه وب سایت یا هر وب سایت دیگری را بررسی کنید. نحوه استفاده مردم از موتورهای جستجو برای یادآوری: نکته اصلی سئو دوستانه بودن با کاربران و موتورهای جستجو است. اگر تمام پول و وقت خود را صرف سئو فنی کامل کنید ، خوب است. اما اگر تعامل کاربر ضعیف باشد ، موقعیت های شما می تواند رنج ببرد. و اینگونه است که شما شروع به هدر دادن پول می کنید. نقطه نظر کاربر اولویت شماره یک است. تصویر زیر یکی از سفرهای متداول کاربر در جستجوی Google را نشان می دهد: نحوه استفاده مردم از موتورهای جستجو تعامل با موتورهای جستجو در طی سالها تحول پیدا کرده است. با این حال ، اصل همان است: نیاز به راه حل ، اطلاعات یا پاسخ تایپ نیاز به صورت پرس و جو (کلمه کلیدی) در موتور جستجو از طریق اولین نتایج با کلیک روی یک یا چند نتیجه (وب سایت) اسکن وب سایت برای پاسخ در صورت یافتن جواب ، نتایج بیشتری را در SERP 1 و / یا تغییر جستجوی جستجو جستجو کنید. سهم بازار موتورهای جستجو در نمودارهای زیر می توانید ببینید که موتورهای جستجوگر مردم بیشترین استفاده را دارند. داده ها از گزارشات Netmarketshare است . دسک تاپ و موتور جستجوگر موبایل سهم بازار 2018 - 2019 درباره محبوب ترین موتورهای جستجو و تاریخچه آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید . چگونه می توان پرس و جوهای جستجو را طبقه بندی کرد؟ سه نوع جستجوی جستجو وجود دارد: جستجوی جستجوی ناوبری نمایش داده شدگان جستجوی اطلاعاتی نمایش داده شدگان جستجوی تراکنش جستجوی جستجوی ناوبری آنها نمایانگر هدف جستجو برای نام تجاری یا وب سایت خاصی هستند. مردم تمایل دارند به جای افزونه سئو وردپرس استفاده از سابقه مرورگر یا نشانک مرورگر ، "youtube" یا "google" را در موتورهای جستجو تایپ کنند. براساس مطالعه موردی ما که در آن 1.6 میلیارد کلمه کلیدی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ایم ، مارک هایی مانند YouTube ، Facebook و Google به همراه سایر سؤالات جستجوی پیمایش به بالاترین حجم جستجو می رسند. نمایش داده شدگان جستجوی اطلاعاتی این موارد وقتی کاربران در جستجوی اطلاعات ارسال می شوند. آنها به دنبال یافتن یک وب سایت خاص نیستند ، در عین حال به دنبال جواب یا راهنمایی در مورد چگونگی انجام کاری هستند. به عنوان مثال ، "نحوه پخت پیتزا". نمایش داده شدگان جستجوی تراکنش این نوع قصد انجام معامله است. معمولاً با یک نام محصول (نایک آیرماکس) یا دسته (کفش ورزشی) همراه می شود. علاوه بر این ، می توان آن را با "کجا بخریم ..." ، "... قیمت" یا با روشی مشابه نوشت . بسیاری از پست های وبلاگ در مورد چگونگی هدف قرار دادن یک جستجوی خاص جستجو وجود دارد. با این وجود ، به دلیل محبوبیت.

آموزش سئو خارجی

روزافزون دستیارهای صوتی  مانند سیری ، Google Now یا الکسا ، ممکن است در آینده به راحتی کار نکند . نمایش داده های جستجوی اطلاعاتی می توانند با باز کردن یک برنامه جدید یا ارائه گزینه ای برای خرید ، سریعاً به معامله تبدیل شوند. به روزرسانی های SERP قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی ارگانیک خوب است ، به ثمر رساندن سه نفر عالی است اما تنها یک برنده وجود دارد ، درست است؟ یا آن؟ این یک چشم انداز است. وب سایت ها در سراسر جهان به صورت روزانه ، هفتگی یا ماهانه به روز می شوند ، ... خوب ، برخی از آنها نیستند اما این یک مورد متفاوت است. مسئله این است که اینترنت هر روز رشد می کند. هنگامی که وب سایت ها و تغییرات جدید توسط موتور جستجو نمایه می شوند ، نتایج ارگانیک ممکن است تغییر کند. یکی دیگر از عوامل بسیار مهم الگوریتم گوگل است که همواره تغییر می کند. ترفندهای جزئی ممکن است به هیچ عنوان ایجاد نکند ، اما یک بروزرسانی اصلی الگوریتم می تواند به عنوان یک زمین لرزه به پایان برسد. نکته نرم افزار: برای ردیابی تغییرات در صورت وجود الگوریتم ، در ردیاب نوسانات SERP ما عضو شوید . تصویر بروزرسانی ناپایداری SERP آنچه ما می خواهیم بگوییم این است که حتی اگر شما برنده شوید ، موقعیت های شما می تواند (و احتمالاً می تواند) در روز دیگر جایگزین رقبا شود و برعکس. در نمودار زیر ، شما می توانید بسته به توزیع آلیاژ نرخ کلیک آنها از طریق (CTR) در ماه مه 2019 (بر اساس داده های پیشرفته وب رتبه بندی ) اهمیت بالاترین رتبه در Google را مشاهده کنید . نتایج جستجوی ارگانیک مطالعه آموزش سئو CTR 2019 ویژگی های SERP البته درجه اول مهم است ، اما این روزها ، باید به اصطلاح "موقعیت صفر" را در نظر بگیرید. بیایید نگاهی به نتایج جستجوی جستجوی "نحوه پخت سیب زمینی" بیندازیم. نتیجه اول یک قطعه برجسته Google با تمام یا مهمترین اطلاعات است ، بنابراین نیازی به بررسی نتایج دیگر نیست. گوگل نمونه قطعه را نشان داد خواندن بیشتر 28 قطعه غنی Google که باید در سال 2020 بدانید [راهنما + اینفوگرافیک] بسیاری از ویژگی های SERP وجود دارد (همچنین به آنها قطعه Rich گفته می شود). چرا باید به آنها اهمیت دهید؟ قطعه های غنی هنگام دیدن SERP بر رفتار کاربران تأثیر می گذارند. به عبارت دیگر ، نتایج جستجوی ارگانیک عمومی ممکن است داشته باشد و در بسیاری موارد ، نرخ کلیک از طریق پایین (CTR) پایین تر است. به این دلیل است که ویژگی های SERP جذابیت بصری بیشتری دارند و اغلب اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می دهند بنابراین کاربران جستجوی Google مجبور نیستند روی نتایج دیگر کلیک کنند یا فقط بر روی نتایج برجسته کلیک کنند.

آموزش سئو تکنیکال

اینها برخی از رایج ترین قطعه های ثروتمند است که در SERP مشاهده می کنید: قطعه ویژه جعبه پاسخ چرخ فلک (تصاویر ، فیلم ها ، محصولات) بسته آموزش سئو تصویر بسته نقشه ویژگی های حمایت شده (تبلیغات Google ، پرواز ، خرید در Google) نمودار دانش داستانهای برتر مناسبت ها صفحات سایت نکته خوب این است که روش هایی برای کشف و تحلیل تأثیر این نتایج پیشرفته وجود دارد. به عنوان مثال ، SERPChecker کار را انجام می دهد. فقط کلمه کلیدی را تایپ کنید ، مکان و نوع دستگاه را انتخاب کنید. این ابزار در صورت وجود نتایج جستجو و ویژگی های SERP را به شما نشان می دهد. این تأثیر را در مقیاس 0 تا 5 تخمین می زند. برای اطلاعات بیشتر ، روی ویژگی کلیک کنید. اگر روی "عکس فوری پیش نمایش" کلیک کنید ، می توانید ظاهر واقعی SERP را مشاهده کنید. ویژگی های SERP را تجزیه و تحلیل کنید فصل 3.

اصول سئو قبل از اینکه به تکنیک ها و جنبه های خاص سئو بپردازیم، اجازه دهید تعاریف اساسی، واژگان و سوالات متداول را پوشش دهیم. اماده ای؟ بیا شروع کنیم! ناوبری فصل سئو چیست؟ سئو به طور خلاصه لغات مفید سوالات متداول سئو چیست؟ بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) فرآیندی برای بهینه سازی وب سایت شما با هدف بهبود رتبه شما در نتایج جستجو و دریافت ترافیک ارگانیک (غیر پولی) بیشتر است. تاریخچه سئو به دهه 90 برمی گردد که برای اولین بار موتورهای جستجو ظهور کردند. امروزه این یک استراتژی بازاریابی ضروری و یک صنعت در حال رشد است. بهینه سازی موتور جستجو فقط بر نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است و بهینه سازی PPC را شامل نمی شود. هر دو SEO و PPC بخشی از بازاریابی موتورهای جستجو هستند. موتورهای جستجو توسط کاربران اینترنت در هنگام جستجوی چیزی مورد استفاده قرار می گیرند . و شما می خواهید پاسخ آن چیزی را ارائه دهید. فرقی نمی کند محصول یا خدماتی را بفروشید، وبلاگ بنویسید یا هر چیز دیگری، بهینه سازی موتور جستجو برای هر صاحب وب سایتی ضروری است. به بیان ساده: سئو تمام اقداماتی است که شما انجام می دهید تا گوگل وب سایت شما را یک منبع با کیفیت در نظر بگیرد و آن را برای جست و جوهای مورد نظر شما رتبه بندی کند. توجه:  اگرچه SEO مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است، اما با تسلط فعلی گوگل، ما می توانیم به سادگی از آموزش سئو اصطلاح "بهینه سازی گوگل" استفاده کنیم . به همین دلیل است که تمام نکات و تکنیک های این راهنما عمدتاً در مورد سئوی گوگل است، اگرچه بسیاری از چیزها جهانی هستند و برای بهینه سازی برای هر موتور جستجوی دیگری اعمال می شوند. سئو به طور خلاصه لازم نیست همه عوامل و الگوریتم‌های دقیقی را که گوگل برای رتبه‌بندی وب‌سایت خود استفاده می‌کند، بدانید. اما برای موفقیت باید اجزای کلیدی سئو را پوشش دهید. آموزش سئو یک راه آسان برای درک سه عامل مهم این است که یک کاسه سوپ را تصور کنید - سوپ SEO. سه جنبه کلیدی سئو وجود دارد: موارد فنی - کاسه نشان دهنده تمام جنبه های فنی است که باید پوشش دهید (اغلب به عنوان سئوی فنی یا درون صفحه نامیده می شود). بدون یک کاسه مناسب، چیزی برای نگه داشتن سوپ وجود نخواهد داشت. محتوای عالی - سوپ نشان دهنده محتوای وب سایت شما است - مهمترین بخش. محتوای با کیفیت پایین = بدون رتبه بندی ، به همین سادگی است. بک لینک های با کیفیت – چاشنی نشان دهنده بک لینک هایی است که اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد. شما می‌توانید محتوای عالی و یک وب‌سایت کاملاً بهینه‌سازی شده داشته باشید، اما در نهایت، باید با دریافت بک لینک‌های باکیفیت - آخرین عنصر برای کامل کردن سوپ سئوی شما - قدرت به دست آورید. در فصل های بعدی، نگاهی به تمام این جنبه ها از نقطه نظر عملی خواهیم داشت. لغات مفید به محض شروع جستجو در سئو، با اصطلاحات رایجی مواجه می شوید که سعی می کنند جنبه ها یا رویکردهای مختلف آن را دسته بندی کنند، یعنی: سئو داخل صفحه و سئو خارج از صفحه سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید اگرچه از نظر عملی اهمیت چندانی ندارند،آموزش سئو اما خوب است معنای آنها را بدانیم. سئو داخل صفحه و سئو خارج از صفحه اصطلاحات سئو داخلی و خارج از صفحه، فعالیت های سئو را بر اساس اینکه آیا آنها را در وب سایت انجام می دهید یا خیر، دسته بندی می کند سئو داخلی هر کاری است که می توانید در وب سایت انجام دهید - از بهینه سازی محتوا تا جنبه های فنی. تحقیق کلمات کلیدی بهینه سازی محتوا بهینه سازی تگ عنوان بهینه سازی عملکرد صفحه لینک سازی داخلی هدف این است که هم محتوای کامل و هم UX ارائه دهد و در عین حال به موتورهای جستجو نشان دهد که صفحه درباره چه چیزی است. توجه: اصطلاحات سئوی درون صفحه و سئوی فنی گاهی به جای یکدیگر استفاده می‌شوند و گاهی برای تمایز بهینه‌سازی مرتبط با محتوا (به عنوان مثال برچسب‌های عنوان) و بهینه‌سازی فنی محور (مانند سرعت صفحه) استفاده می‌شوند. سئوی خارج از صفحه بیشتر در مورد دریافت بک لینک های با کیفیت است تا به موتورهای جستجو نشان دهد.

آموزش سئو رایگان بهتر است یا پولی؟

که وب سایت شما دارای اعتبار و ارزش است. لینک بیلدینگ ممکن است شامل تکنیک هایی مانند: وبلاگ نویسی مهمان ارتباط با ایمیل لینک بیلدینگ شکسته سئوی خارج از صفحه همچنین ارتباط نزدیکی با سایر حوزه‌های بازاریابی آنلاین دارد، مانند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و برندسازی ، که تأثیر غیرمستقیم بر اعتماد و اعتبار وب‌سایت شما دارد. به یاد داشته باشید که یک استراتژی سئو موفق شامل فعالیت های سئو درون صفحه و خارج از صفحه است. سئو کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه کلاه سیاه و کلاه سفید ریشه در فیلم های وسترن دارند. آنها نماینده افراد بد و خوب بودند. در سئو، از این اصطلاحات برای توصیف دو گروه از سئوکاران استفاده می شود – کسانی که به قوانین تعیین شده توسط  راهنمای آموزش سئو وبمستر گوگل پایبند هستند و کسانی که به آن ها پایبند  نیستند. سئو کلاه سیاه مجموعه ای از روش های غیراخلاقی (و معمولاً اسپم) برای بهبود رتبه یک وب سایت است. این تکنیک ها می توانند شما را در مدت زمان کوتاهی به بالای نتایج جستجو برسانند، با این حال، موتورهای جستجو به احتمال زیاد دیر یا زود وب سایت را جریمه و ممنوع می کنند. از سوی دیگر، سئو کلاه سفید به تمام تکنیک های سئوی معمولی اشاره دارد که به دستورالعمل ها و قوانین پایبند هستند. این یک استراتژی بلند مدت است که در آن رتبه بندی خوب محصول جانبی بهینه سازی خوب، محتوای با کیفیت و رویکرد کاربر محور است. در حالی که کارشناسان سئو موافق هستند که "کلاه سفید" راه حلی است، نظرات متفاوتی در مورد پذیرش تکنیک های مختلف لینک سازی (از جمله خرید لینک) وجود دارد. سوالات متداول آیا می توانم سئو را به تنهایی انجام دهم؟ سئو آسان نیست. اما علم موشکی هم نیست. چیزهایی وجود دارد که می توانید بلافاصله پیاده سازی کنید و مفاهیمی وجود دارد که زمان و تلاش بسیار بیشتری را می طلبد. بنابراین بله، شما می توانید سئو را به تنهایی انجام دهید. تنها سوال این است که آیا می‌خواهید برای یادگیری تمام جنبه‌های سئو وقت بگذارید یا یک متخصص را استخدام می‌کنید و وقت خود را روی چیز دیگری سرمایه‌گذاری می‌کنید. چگونه می توانم سئو را یاد بگیرم؟ برای یادگیری سئو باید چند کار انجام دهید: منابع معتبر را بخوانید تجربه عملی کسب کنید از آزمایش نترسید صبر زیادی داشته باشید (سئو یک ماراتن است نه دوی سرعت) پیاده سازی موارد موجود در این راهنما یک راه عالی برای شروع است آموزش سئو 🙂 یادگیری SEO چقدر طول می کشد؟ برای پاسخ به این سوال، ما از پاسخ متداول متخصصان سئو برای تقریباً هر موضوع سئو استفاده می کنیم: بستگی دارد. در حالی که درک اصول اولیه بیش از دو هفته طول نمی کشد، تسلط واقعی بر این رشته تا حد زیادی به تمرین بستگی دارد که ماه ها و حتی سال ها سوال است. آخرین اما نه کم اهمیت، سئو همیشه در حال پیشرفت است. همیشه باید به یادگیری ادامه دهید و با آخرین به روز رسانی ها، آزمایش ها و یافته ها به روز باشید. آیا به ابزارهای سئو نیاز دارم؟ اگر در مورد سئو جدی هستید، نباید از داده های مفید و بینش ارائه شده توسط ابزارهای مختلف سئو غافل شوید. آنها مزیت رقابتی بزرگی به شما می دهند و در زمان شما صرفه جویی می کنند. در اینجا چند ابزار ضروری سئو وجود دارد که هر صاحب وب سایت باید از آن استفاده کند: کنسول جستجوی گوگل یک ابزار تجزیه و تحلیل ترافیک (به عنوان مثال Google Analytics ) آموزش سئو ابزار تحقیق کلمه کلیدی (مثلا KWFinder ) یک.

بهترین زمان برای آموزش سئو چه زمانی است ؟

ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک (به عنوان مثال LinkMiner ) یک ردیاب رتبه (به عنوان مثال SERPWatcher ) آیا سئو مرده است؟ وقتی افراد از عبارت "SEO مرده است" استفاده می کنند، معمولاً به این معنی هستند که "تلاش های هرزنامه ای برای تقلب الگوریتم گوگل که 10 سال پیش استفاده می شد مرده آموزش سئو است". به غیر از آن، بهینه سازی موتور جستجو یک استراتژی بازاریابی ضروری و یک صنعت در حال رشد است. موتورهای جستجو در فصل دوم این راهنمای سئو، شما خواهید آموخت که موتورهای جستجو چیست، چگونه کار می کنند و مهمترین فاکتورهای رتبه بندی سئو در گوگل چیست. ناوبری فصل موتورهای جستجو چیست؟ موتورهای جستجو چگونه کار می کنند الگوریتم گوگل عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو چیست؟ موتور جستجو یک ابزار آنلاین است که به افراد کمک می کند اطلاعات را در اینترنت پیدا کنند. یک مثال معمولی؟ گوگل. و حقیقت این است که گوگل نیز احتمالا تنها مثالی است که باید بدانید. فقط به نمودار سهم بازار موتورهای جستجو در سراسر جهان نگاه کنید (داده های Statcounter ): بنابراین وقتی در این راهنما از موتورهای جستجو صحبت می کنیم، بیشتر منظور گوگل است. سایر موتورهای جستجو بر اساس اصول مشابه کار می کنند و تا زمانی که وب سایت شما برای گوگل بهینه شده است، باید برای دیگران نیز راه اندازی شده باشید. نکته: درباره محبوب ترین موتورهای جستجو  در مقاله SEOpedia ما در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید. موتورهای جستجو چگونه کار می کنند فرآیندی که در آن موتورهای جستجو کار می کنند شامل این مراحل اصلی است: خزیدن نمایه سازی انتخاب نتایج ... و در نهایت، نمایش نتایج جستجو به کاربر. روند چیزی شبیه به این است: خزیدن خزیدن فرآیندی است که در آن موتورهای جستجو به طور مداوم تمام صفحات وب اینترنت را اسکن می کنند. آنها از قطعات کوچکی از برنامه ها (به نام خزنده یا ربات) برای دنبال کردن تمام لینک ها و کشف صفحات جدید (و همچنین به روز رسانی صفحاتی که قبلاً کشف کرده اند) استفاده می کنند. مارتین اسپلیت، تحلیلگر روند گوگل وبمستر، فرآیند خزیدن را به سادگی شرح می دهد: «ما از جایی با برخی از URL ها شروع می کنیم و سپس اساساً پیوندها را از آنجا دنبال می کنیم. بنابراین ما اساساً در حال خزیدن در اینترنت (یک) صفحه به صفحه، کم و بیش هستیم.» نمایه سازی پس از خزیدن وب سایت، اطلاعات ایندکس می شوند. موتورهای جستجو سعی می کنند صفحات را تجزیه و تحلیل و درک کنند، آنها را دسته بندی کرده و در فهرست ذخیره کنند. فهرست موتورهای جستجو اساساً  یک کتابخانه غول پیکر از تمام وب سایت های خزیده شده با یک هدف واحد است - درک آنها و در دسترس قرار دادن آنها آموزش سئو برای استفاده به عنوان یک نتیجه جستجو. نکته: اگر می‌خواهید بدانید صفحه شما خزیده شده و فهرست شده است، می‌توانید به سادگی به کنسول جستجوی Google خود بروید (اطلاعات بیشتر در مورد ابزار در فصل آخر ) و از ابزار بازرسی URL استفاده کنید: آخرین باری که صفحه خزیده شده است و همچنین هشدارهایی در مورد مشکلات احتمالی خزیدن و نمایه سازی که ممکن است Google در صفحه شما داشته باشد را مشاهده خواهید کرد. در پست مفصل ما در مورد خزیدن و نمایه سازی بیشتر بخوانید . انتخاب نتایج هنگامی که کاربر اینترنت یک عبارت جستجو را ارسال می کند، موتور جستجو در فهرست جستجو می کند و بهترین نتایج را به دست می آورد. فهرست نتایج به عنوان SERP (صفحه نتایج موتورهای جستجو) شناخته می شود. در پاراگراف های بعدی نگاهی دقیق.

دقیق ترین فعالیت برای آموزش سئو چه کاری است؟

تر به الگوریتم جستجوی گوگل خواهیم داشت. الگوریتم گوگل الگوریتم جستجوی گوگل به عنوان یک اصطلاح کلی برای اشاره به همه الگوریتم‌ها، سیستم‌های یادگیری ماشینی و فناوری‌هایی که گوگل برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها استفاده می‌کند، استفاده می‌شود. برای ارائه بهترین نتایج، آنها عوامل مختلفی را در نظر می گیرند که عبارتند از: معنی پرس و جو - موتور جستجو باید بفهمد کاربر دقیقاً به دنبال چه چیزی است آموزش سئو ارتباط صفحات - صفحه باید با عبارت جستجو مرتبط باشد کیفیت محتوا – موتور جستجو سعی می کند بهترین نتایج را از نظر کیفیت محتوا انتخاب کند قابلیت استفاده از صفحات - صفحات نیز باید قابل استفاده باشند (از نظر دسترسی، خوانایی، ایمنی و غیره) زمینه و تنظیمات - در آخر، مکان، تنظیمات و تاریخچه جستجوهای کاربر در نظر گرفته می شود همانند هر سیستم پیچیده دیگری، الگوریتم گوگل باید مرتباً به روز و اصلاح شود. علاوه بر به‌روزرسانی‌های جزئی الگوریتم که به صورت روزانه اتفاق می‌افتد، Google معمولاً هر سال چند به‌روزرسانی الگوریتم اصلی را ارائه می‌کند. آنها به طور رسمی توسط گوگل اعلام می شوند و سر و صدای زیادی در جامعه سئو ایجاد می کنند. امروز بعداً، همانطور که چندین بار در سال انجام می دهیم، یک به روز رسانی الگوریتم هسته ای گسترده را منتشر می کنیم. این به‌روزرسانی هسته‌ای دسامبر 2020 نامیده می‌شود. راهنمایی‌های ما در مورد چنین به‌روزرسانی‌هایی همانطور که قبلاً توضیح داده‌ایم باقی می‌ماند. لطفاً این پست وبلاگ را برای اطلاعات بیشتر در مورد آن ببینید: https://t.co/e5ZQUAlt0G — Google SearchLiaison (@searchliaison) 3 دسامبر 2020 مرور فهرستی از مهم ترین به روز رسانی های الگوریتم اصلی (مانند پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار و...) می تواند راهی عالی برای دریافت یک نمای کلی از نحوه تکامل جستجوی گوگل و سئو در طول سال ها باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، پست مفصل ما را در الگوریتم گوگل بخوانید . جستجوی ارزیاب کیفیت علاوه بر الگوریتم‌ها، گوگل از ورودی داده‌های انسانی نیز استفاده می‌کند. هزاران کارمند خارجی گوگل به نام رتبه‌بندان کیفیت جستجو وجود دارند که از دستورالعمل‌های سختگیرانه (در دسترس عموم) پیروی می‌کنند، نتایج جستجوی واقعی را ارزیابی می‌کنند و کیفیت صفحات رتبه‌بندی شده را ارزیابی می‌کنند. یک نمونه معمولی از صفحاتی که تحت این آموزش سئو نوع ارزیابی دقیق قرار می گیرند، صفحات به اصطلاح YMYL (پول شما، زندگی شما) هستند - صفحاتی که به موضوعات مهمی می پردازند که می توانند بر شادی، سلامت، ایمنی یا رفاه مالی افراد تأثیر بگذارند. ارزیابی‌کنندگان کیفیت مستقیماً بر رتبه‌بندی تأثیر نمی‌گذارند، اما داده‌های آنها برای بهبود الگوریتم جستجو استفاده می‌شود. عوامل رتبه بندی البته موتورهای جستجو محاسبات دقیق الگوریتم های خود را مخفی نگه می دارند. با این وجود، بسیاری از عوامل رتبه بندی به خوبی شناخته شده اند. فاکتورهای رتبه بندی موضوعی بسیار مورد بحث در دنیای سئو هستند. بسیاری از آنها به طور رسمی توسط گوگل تایید شده اند، اما بسیاری از آنها در حوزه گمانه زنی ها و تئوری ها باقی مانده اند. از نقطه نظر عملی، مهم است که بر روی عواملی تمرکز کنید که تأثیر ثابت شده دارند، اما همچنین سعی کنید "نمره خوب" را در همه زمینه ها حفظ کنید. فاکتورهای رتبه بندی سئو چیست؟ (+8 فاکتور تایید شده توضیح داده شده است) البته، هر چیزی که مردم فکر می‌کنند عامل رتبه‌بندی است، واقعاً توسط موتورهای جستجو استفاده نمی‌شود (اگر چیزی با رتبه‌های بالاتر مرتبط باشد، لزوماً چیزی نیست که گوگل در الگوریتم خود استفاده می‌کند). از سوی دیگر، برخی از عوامل رتبه بندی تایید شده تنها تاثیر بسیار کمی بر رتبه بندی دارند. Cyrus Sheppard از Zyppy فهرست خوبی از عوامل موفقیت گوگل  (آنهایی که بیشتر با رتبه های بالاتر مرتبط هستند) تهیه کرد. در اینجا 10 مورد مهم وجود دارد: محتوای هدفمند – شما باید شناسایی کنید که افراد چه چیزی را جستجو می کنند و محتوای با کیفیت متناسب با نیازهای آنها ایجاد کنید وب‌سایت قابل خزیدن – این کار بیهوده است – اگر می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، وب‌سایت شما باید به راحتی توسط موتورهای جستجو پیدا شود. کیفیت و کمیت لینک ها – هرچه صفحات با کیفیت بیشتری به وب سایت شما پیوند داده شوند، از نظر گوگل اعتبار بیشتری خواهید داشت. محتوای مبتنی بر هدف کاربر - سئو فقط به این نیست که از چه کلماتی استفاده می کنید، بلکه به نوع محتوا و جامعیت آن نیز مربوط می شود - بازدیدکننده شما را خوشحال.

آموزش سئو رایگان : شروع - مرحله 1

می کند و گوگل نیز خوشحال خواهد شد. محتوای منحصر به فرد - در مورد استفاده از محتوای تکراری در وب سایت خود بسیار مراقب باشید EAT: تخصص، اقتدار، اعتماد - آموزش سئو سیگنال‌های EAT توسط ارزیابی‌کنندگان کیفیت Google ارزیابی می‌شوند - هرگز فراموش نکنید که تخصص و قابلیت اعتماد خود را بسازید و اثبات کنید و فقط در مورد موضوعاتی بنویسید که واجد شرایط آنها هستید. محتوای تازه – برخی از موضوعات به تازگی بیشتری نسبت به بقیه نیاز دارند، اما با این وجود، باید به طور مرتب محتوای خود را به روز کنید تا آن را به روز نگه دارید. نرخ کلیک – تگ های عنوان و توضیحات متا خود را برای بهبود CTR صفحات خود بهینه کنید سرعت وب‌سایت – مطمئن شوید که بازدیدکنندگان شما مجبور نیستند برای بارگذاری صفحه زیاد منتظر بمانند، در غیر این صورت، احتمال زیادی وجود دارد که قبل از بازدید واقعی آن را ترک کنند. روی هر دستگاهی کار می‌کند – وب‌سایت شما باید روی هر دستگاه و اندازه صفحه‌ای کاملاً کار کند (به یاد داشته باشید که اکثر کاربران اینترنت از طریق دستگاه‌های تلفن همراه می‌آیند!) توجه: کیفیت محتوا بدون شک مهمترین عامل سئو است (توجه داشته باشید که از هر 10 عامل مهم 5 عامل مربوط به محتوا است). برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی محتوا برای سئو، به فصل چهارم بروید. عوامل مهم دیگری که ممکن است تاثیر مثبتی بر رتبه شما داشته باشد: عمق محتوا بهینه.

بهینه سازی محتوا و ساختار داخلی

سازی تصویر مرجع موضوعی صفحه ای با ساختار مناسب اشتراک گذاری اجتماعی استفاده از HTTPS بینش تخصصی توسط کوین ایندیگ مدیر SEO در Shopify، Kevin-Indig.com موتورهای جستجوی زیادی وجود دارد، اما تنها گوگل است که بیشترین پیشرفت را در بازیابی اطلاعات، درک زبان طبیعی و پردازش زبان طبیعی داشته است. در 25 سال گذشته، موتورهای جستجو از ارزیابی مبتنی بر متن خالص به عصر یادگیری ماشینی حرکت کردند. امروزه گوگل هر ماه قصد کاربر را تکرار می‌کند و می‌تواند تفاوت‌های جزئی را در خواسته‌های واقعی جستجوگران تشخیص دهد: کیفیت محتوا، ارائه محصول، طراحی، تجربه کاربر. واقعا هیچ محدودیتی وجود ندارد. در نتیجه، سئو از بهینه سازی معیارهای ثابت به کار در جهت تجربه کاربری بهینه تغییر کرده است.

بهینه سازی تصاویر محتوا

سئوکاران باهوش می دانند که باید از بک لینک ها و محتوا فراتر بروند. آنها باید نیازهای جستجوگران را در زمینه یک کلمه کلیدی درک کنند. تحقیق کلمات کلیدی تحقیق کلمات کلیدی یکی از کارهای اساسی سئو است. در این فصل، یاد خواهید گرفت که چگونه جایگاه خود را پیدا کنید آموزش سئو و چگونه کلمات کلیدی سودآوری را که می توانید برای آنها رتبه بندی کنید، پیدا کنید. سئو نکست ناوبری فصل از کجا کلمات کلیدی را پیدا کنیم؟ معیارهای کلیدواژه حجم جستجو دشواری کلمه کلیدی ارتباط کلمه کلیدی تحقیق کلمات کلیدی باید اولین قدم در مسیر سئوی شما باشد. به ویژه در دو سناریو رایج مهم است: شناخت جایگاه خود – هنگام راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید، تحقیقات کلمات کلیدی می‌تواند یک نمای کلی از موضوعات فرعی برای افراد در حوزه یا صنعت شما جالب باشد. پیدا کردن ایده‌های محتوای جدید – تحقیق کلمات کلیدی می‌تواند به شما کمک کند سودآورترین فرصت‌های کلمه کلیدی را پیدا کنید و استراتژی محتوای خود را برنامه‌ریزی کنید از کجا کلمات کلیدی را پیدا کنیم؟ راه های مختلفی برای یافتن کلمات کلیدی وجود دارد. اولین وظیفه شما این است که کلمات کلیدی اولیه را بیابید – عباراتی که به عنوان آموزش سئو پله ای برای یافتن ایده های کلیدی بیشتر استفاده می کنید. اگر یک وبلاگ قهوه راه اندازی می کنید، عبارات ساده ای مانند «دانه های قهوه» ، «ماشین های قهوه» یا «اسپرسو» عالی کار خواهند کرد. روش های کلاسیک برای جستجوی کلمات کلیدی: پیشنهادات گوگل گوگل بسیاری از پیشنهادات کلمه کلیدی را مستقیماً در SERP ارائه می دهد.

بهینه سازی و سئو محتوا

ویژگی‌هایی مانند تکمیل خودکار گوگل ، افراد همچنین می‌پرسند یا جستجوهای مرتبط می‌توانند منبع خوبی برای ایده‌های کلیدواژه باشند. با ویژگی تکمیل خودکار، فقط باید کلمه کلیدی seed خود را در جستجوی گوگل بنویسید و پیشنهادات به طور خودکار ظاهر می شوند. می توانید کلمه کلیدی اولیه خود را با حروف مختلف الفبا ترکیب کنید تا ایده های تکمیل خودکار بیشتری را بیابید (مثلاً بازاریابی ایمیلی a ، بازاریابی ایمیلی b و ...) در اینجا مثال دیگری از ایده های کلمه کلیدی است که می توانید در صفحه نتایج گوگل پیدا کنید: پیشنهادات بر اساس جستارهای جستجوی واقعی مورد استفاده مردم در سراسر جهان است. توجه: علاوه بر گوگل، پلتفرم های بسیار دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما در یافتن ایده های جدید برای کلمات کلیدی کمک کنند. روی آنهایی تمرکز کنید که افراد در جایگاه شما از آنها برای پرسیدن سوال، برقراری ارتباط و به اشتراک گذاشتن ایده استفاده می کنند. چند مثال: Reddit، Quora، YouTube، انجمن‌ها، گروه‌های فیسبوک… ابزار کلمات کلیدی بسیاری از ابزارهای رایگان کلمه کلیدی وجود دارند که می توانند صدها ایده برای کلمات کلیدی بر اساس یک کلمه کلیدی ساده به شما ارائه دهند. مشکل این است: وقتی صحبت از ویژگی های دیگر می شود، آنها بسیار محدود هستند. بنابراین اگر به هر طریقی با وب سایت خود درآمد کسب می کنید، یک ابزار کلمه کلیدی پولی باکیفیت یک سرمایه گذاری عالی است که دیر یا زود نتیجه خواهد داد. علاوه بر پیشنهادات کلمات کلیدی، ابزارهای حرفه ای سایر معیارها و بینش های مفید سئو را برای ارزیابی کلمات کلیدی و انتخاب بهترین آنها ارائه می دهند. بنابراین آنها می توانند در زمان شما صرفه جویی کنند و مزیت رقابتی به شما بدهند. دو راه.

تحقیق کلمات کلیدی

برای شروع تحقیق کلمات کلیدی با ابزار کلمات کلیدی وجود دارد: کلمه کلیدی seed دامنه/URL رقیب در اینجا لیستی از پیشنهادات کلمات کلیدی در KWFinder به نظر می رسد: همچنین می‌توانید با تایپ دامنه یا URL به دنبال کلمات کلیدی باشید که رقبای شما برای آنها رتبه می‌دهند: نکته: KWFinder را با یک دوره آزمایشی رایگان 10 روزه امتحان کنید. نیازی به کارت اعتباری نیست علاوه بر پیشنهادات کلمات کلیدی، دشواری رتبه بندی کلمات کلیدی را محاسبه می کند و به شما در تجزیه و تحلیل SERP کمک می کند. این ما را به بخش مهم بعدی می رساند: معیارهای کلیدواژه هدف شما یافتن کلمات کلیدی مرتبط با حجم جستجوی بالا و دشواری کلمات کلیدی کم است - ترکیبی ایده آل از سه عامل مهم تحقیق کلمات کلیدی. ما این اصل را قانون سه پایه کلیدواژه می نامیم و سه عامل نشان دهنده سه پایه هستند. به محض گرفتن یکی از پایه ها، سه پایه فرو می ریزد. حجم جستجو در گذشته، تولیدکنندگان محتوا فقط برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام می دادند. آنها آنها را در محتوا قرار دادند تا الگوریتم های موتور جستجو را فریب دهند و از رتبه های بالا در جستجوی ارگانیک اطمینان حاصل کنند. از آن زمان، تحقیقات کلمات کلیدی بسیار پیچیده تر شده است. کلمات کلیدی دم بلند در مقابل حجم جستجو بسیاری از راهنماهای تحقیق کلمات کلیدی توصیه می کنند که بر روی کلمات کلیدی به اصطلاح طولانی تمرکز کنید - کلمات کلیدی که خاص تر هستند و معمولاً از کلمات بیشتری تشکیل شده اند. دلیلش ساده است: کلمات کلیدی دم بلند معمولاً دشواری کمتر و نرخ تبدیل بالاتری دارند.  به این دلیل است که پرس و جو خاص تر است، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر در سفر خریدار بیشتر باشد. ناگفته نماند که صدها مورد از آنها وجود دارد - برآورد این است که حدود 70٪ از کل ترافیک از کلمات کلیدی دم بلند است.

آموزش سئو رایگان: شروع - مرحله 2

البته نکته منفی حجم جستجو کمتر است. بنابراین باید همه جوانب را در نظر بگیرید و بین تلاش و مزایای بالقوه تعادل پیدا کنید. علاوه بر این، رتبه بندی فقط برای کلمات کلیدی با حجم بالا همیشه امکان پذیر نیست. حقیقت این است که  به عنوان یک وب سایت جدید، به سادگی نمی توانید برای کلمات کلیدی بزرگ رتبه بندی کنید. این بدان معنا نیست که وقتی خود را در بازار تثبیت کردید و کمی اختیار به دست آوردید، نباید آن را امتحان کنید. همه چیز در مورد ارزیابی شانس آموزش سئو واقعی شماست. معیاری به نام دشواری کلمه کلیدی می تواند به شما در این امر کمک کند. دشواری کلمه کلیدی هنگامی که کلمات کلیدی را که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید پیدا کردید، باید با ارزیابی رقابت دریابید که چقدر سخت خواهد بود. معمولاً با معیاری به نام دشواری کلمه کلیدی بیان می شود . در اکثر ابزارها، مقدار دشواری کلمه کلیدی در مقیاسی از 0 تا 100 نشان داده شده است. هر چه امتیاز بالاتر باشد، رتبه بندی در SERP 1 برای کلمه کلیدی دشوارتر است. این بر اساس اعتبار رتبه بندی صفحات برای کلمه کلیدی داده شده است. با توجه به دشواری کلمه کلیدی: شما یک نمای کلی عالی از کلمات کلیدی "بزرگ" و بازیکنان "بزرگ" در جایگاه شما دریافت خواهید کرد. شما قادر خواهید بود کلمات کلیدی را شناسایی کنید که شانس واقعی رتبه بندی برای آنها را دارید شما قادر خواهید بود با تمرکز بر کلمات کلیدی که می توانند نتایجی را برای شما به ارمغان بیاورند، در زمان زیادی صرفه جویی کنید، حتی اگر هنوز قدرت زیادی ندارید. توجه:  مقادیر دشواری کلمه کلیدی ممکن است در ابزارهای مختلف متفاوت باشد - شما می توانید نمره 30 را در یک ابزار و 50 را در ابزار دیگر دقیقاً برای همان کلمه کلیدی مشاهده کنید. دلیلش این است که محاسبات بر اساس معیارها و الگوریتم‌های کمی متفاوت است. نکته مهم مقایسه نتایج در یک ابزار است.

آموزش افزایش سرعت سایت

دشواری کلمه کلیدی: چیست و چرا در سئو مهم است ارتباط کلمه کلیدی نکته آخر اینکه کلمه کلیدی شما باید مرتبط باشد. ساده ترین راه انجام یک تجزیه و تحلیل SERP مناسب برای یافتن موارد زیر است: اینکه آیا می‌توانید با وب‌سایت‌ها در SERP اول رقابت کنید (بخش قبلی در مورد دشواری کلمات کلیدی را ببینید) هدف جستجو در پشت کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها بهینه سازی کنید چیست؟ تجزیه و تحلیل SERP چیست و چگونه تحقیقات کلمات کلیدی شما را تقویت می کند؟ با نگاه کردن به SERP می توانید تشخیص دهید که هدف جستجو در پشت پرس و جو چیست و آیا با محتوای شما مطابقت دارد یا خیر. 4 نوع مختلف هدف جستجو وجود دارد: ناوبری – جستجوی یک وب سایت/برند خاص اطلاعاتی - جستجو برای اطلاعات عمومی تراکنشی - کاربر می خواهد چیزی را آنلاین بخرد تجاری - کاربر قبل از خرید تحقیق می کند برای مشاهده چند نمونه به این جدول نگاه کنید: فرض کنید یک فروشگاه تجارت الکترونیک با تجهیزات بدنسازی دارید. شما می خواهید صفحه محصول قفسه های اسکوات خود را بهینه کنید و کلمه کلیدی "بهترین قفسه اسکات" را پیدا می کنید . حجم جستجوی خوبی دارد و سختی آن خیلی زیاد نیست. با این حال، اگر به نتایج جستجو نگاه کنید،

آموزش بهینه سازی سورس کد سایت

متوجه خواهید شد که تمام صفحات رتبه بندی شده برای "بهترین قفسه اسکات" نظرات و آموزش سئو راهنمای خرید هستند، نه صفحات محصول. به عبارت دیگر، گوگل آن را آموزش سئو یک کلمه کلیدی تجاری و نه معامله ای می داند. نگاهی سریع به SERP این را به شما می گوید. همیشه این را در ذهن داشته باشید تا در نهایت برای کلمات کلیدی اشتباه بهینه سازی نشوید. بینش تخصصی توسط گائل برتون کارشناس سئو، بنیانگذار Authority Hacker یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد در تحقیقات کلمات کلیدی مرتکب می شوند این است که فقط به اعدادی که در ابزار کلمات کلیدی می بینند نگاه می کنند. آنها به ندرت قصد را در نظر می گیرند، در حالی که در واقعیت، حتی مهمتر از حجم جستجو است. چرا؟ اول اینکه، گوگل واقعاً می‌داند که چه نوع محتوایی را می‌خواهد برای هر پرس و جو ببیند و اگر نتایج برتر را بررسی کنید، اغلب نتایج مشابهی خواهید دید. بنابراین اگر در دسته بندی هایی که آنها می خواهند ببینند قرار نمی گیرید، شانس رتبه بندی شما بسیار کم است، حتی اگر تمام معیارهای پیوند را داشته باشید. دوم، حتی اگر واقعاً بازدیدکنندگانی را از Google جذب کنید، تغییرات کوچک در پرس و جو به معنای چیزهای بسیار متفاوتی برای افراد است و برخی ممکن است علاقه مند به خرید وسایل شما باشند در حالی که دیگران واقعاً اهمیتی نمی دهند. مثلا: اگر کلمه کلیدی "جاروبرقی" را بررسی کنید، افراد زیادی آن را جستجو می کنند (223000 متوسط ​​حجم جستجوی ماهانه). اما مردم بیشتر به دنبال نتایج برند و صفحات تجارت الکترونیک هستند و به همین دلیل است که گوگل نتایج آمازون، دایسون و والمارت را برمی گرداند. و شما به احتمال زیاد چیزی به آنها نمی فروشید. در حالی که عبارت «بهترین جاروبرقی» حجم جستجوی بسیار کمتری دارد (متوسط ​​13000 حجم جستجوی ماهانه). اما این پرس و جو ماهیت تجاری بیشتری دارد و مطمئناً درآمد بیشتری ایجاد می کند، به همین دلیل است که گوگل به جای صفحه محصول والمارت، راهنمای خرید را نشان می دهد. بنابراین فقط روی حجم جستجو تمرکز نکنید، هدف مهم ترین معیار است. نکته:  اگر می‌خواهید عمیق‌تر در تحقیق کلمات کلیدی غوطه‌ور شوید، باید  راهنمای.

آموزش SSL

نهایی ما برای تحقیق کلمات کلیدی برای SEO را بخوانید . در پایان یک مسابقه کوتاه برای آزمایش دانش تحقیق کلمات کلیدی شما وجود دارد بهینه سازی محتوا بسیاری از بازاریابان قبلاً فکر می کردند که محتوا و سئو بازیگران جداگانه ای هستند. آنها نمی توانند بیش از این اشتباه کنند. بیایید دریابیم که چگونه می توانید از هم افزایی آنها بهره مند شوید. ناوبری فصل شناسایی و سازماندهی موضوع تمرکز بهینه سازی کلمات کلیدی کیفیت محتوا طول محتوا به روز رسانی محتوا می گویند محتوا پادشاه است. همانطور که ممکن است کلیشه ای به نظر برسد، حقیقت زیادی در مورد آن وجود دارد. سئو و محتوا به هم مرتبط هستند. (به عبارت دیگر: اگر محتوای شما زباله است، انجام سئو فایده ای ندارد). به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این راهنمای سئو نکات کاربردی در مورد ایجاد یک استراتژی محتوای موفق را به اشتراک بگذاریم. شناسایی و سازماندهی موضوع استراتژی محتوای شما باید بر اساس درک مناسب از جایگاه و نیازهای مخاطبان باشد. ما اولین مرحله در این فرآیند - یافتن کلمات کلیدی مناسب - را در فصل قبل پوشش داده ایم. مرحله دوم شناسایی موضوعات است. در حال حاضر، بسیاری از اوقات کلمه کلیدی نیز یک موضوع مستقل است. اما همیشه اینطور نیست. به مثال زیر نگاه کنید: فرض کنید یک وبلاگ بازاریابی آنلاین دارید و چندین کلمه کلیدی مانند: چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنیم چگونه یک وبلاگ ایجاد کنیم شما چگونه یک وبلاگ را راه اندازی میکنید چگونه وبلاگ خود را راه اندازی کنیم ممکن است متوجه شوید که اگرچه کلمات متفاوت هستند، اما همه آنها در مورد یک چیز هستند - ایجاد یک وبلاگ. ایجاد یک پست جداگانه برای هر یک از آنها بی معنی است. در عوض، ما آنها را در یک موضوع گروه بندی می کنیم - نحوه ایجاد یک وبلاگ - و آن را در یک راهنمای جامع پوشش می دهیم که به طور بالقوه می تواند برای هر یک از این کلمات کلیدی رتبه بندی کند. (اگر یک تجزیه و تحلیل سریع SERP انجام دهید، متوجه خواهید شد که نتایج جستجو برای همه آنها تقریباً یکسان است). هنگامی که موضوع را تعیین کردید، می توانید به سطح کلمات کلیدی برگردید و یکی را انتخاب کنید که موضوع شما را به بهترین شکل نشان دهد - کلمه کلیدی تمرکز (که کلمه کلیدی هدف نیز نامیده می شود). اصل اساسی استراتژی محتوا برای سئو ساده است: 1 صفحه = 1 موضوع = 1 کلید واژه تمرکز برای انتخاب کلمه کلیدی تمرکز، باید اصول تحقیق کلمه کلیدی را که در فصل قبل به طور گسترده توضیح دادیم دنبال کنید - حجم جستجو، دشواری و ارتباط آن را در نظر بگیرید . چگونه موضوعات را سازماندهی کنیم؟ یک راه عالی برای برنامه ریزی و سازماندهی موضوعات خود استفاده از به اصطلاح هاب محتوا است. هاب محتوا مجموعه ای از صفحات است که همگی به موضوع خاصی مرتبط هستند. صفحات به هم مرتبط هستند و یک نمای کلی از موضوع و همچنین بینش عمیق تری در مورد موضوعات فرعی ارائه می دهند. دو نوع محتوا برای دستیابی به آن وجود دارد: محتوای ستون - صفحه ستونی که یک نمای کلی از موضوع گسترده آموزش سئو ارائه می دهد و معمولاً یک کلمه کلیدی گسترده را هدف قرار می دهد (مانند دویدن) محتوای خوشه ای – صفحات پشتیبانی که بر روی موضوعات فرعی درون موضوع با جزئیات تمرکز دارند (مثلاً مزایای دویدن، کفش های دویدن، اشتباهات آهسته دویدن) این استراتژی مزایای متعددی دارد: شما با پرداختن به جزئیات هر موضوع، ارزش بیشتری برای خوانندگان خود ایجاد می کنید - آنها مجبور نیستند از وب سایت های دیگر دیدن کنند تا همه چیز را در مورد یک موضوع خاص یاد بگیرند. شما مجبور هستید محتوای خود را برنامه ریزی و ساختار دهید و تمام کلمات کلیدی مهم را به طور سیستماتیک پوشش دهید شما اعتبار خود را در موضوعات خاصی با پیوند دادن صفحاتی که به صورت موضعی نزدیک هستند افزایش می دهید مراکز محتوا برای سئو: دید و اعتبار صفحات کلیدی خود را افزایش دهید انواع مختلف هدف را هدف قرار دهید هنگام انتخاب موضوعات برای محتوای خود، به یاد داشته باشید که انواع مختلفی از هدف جستجو وجود دارد (به فصل قبل مراجعه کنید) - اطلاعاتی، ناوبری، معاملاتی و تجاری. شما مجبور نیستید در هر پست "فروش" کنید. با تمرکز بر انواع مختلف هدف جستجو (از جمله هدف اطلاعاتی) می‌توانید مراحل مختلف سفر خریدار را هدف قرار دهید . به عنوان یک مزیت جانبی: شما خود را به عنوان یک مرجع در این زمینه تثبیت خواهید کرد اعتماد و آگاهی از برند ایجاد خواهید کرد به کاربران جدیدی خواهید رسید (که ممکن است بعداً تبدیل شوند) تمرکز بهینه سازی کلمات آموزش سئو کلیدی هنگامی که یک کلمه کلیدی تمرکز دارید، باید از آن برای بهینه سازی صفحه خود برای موضوع مورد نظر استفاده کنید. در اینجا لیستی از تمام عناصر ممکن است که می توانید از کلمه کلیدی تمرکز استفاده کنید: برچسب عنوان و توضیحات متا URL عنوان و عنوان فرعی متن بدنه فراداده تصویر متن لنگر پیوندهای داخلی برچسب عنوان و توضیحات متا قرار دادن کلمه کلیدی تمرکز خود در تگ عنوان (و تا حدی در توضیحات متا) بسیار مهم است. در حالت ایده‌آل، تا حد امکان نزدیک به آغاز. اگر در مورد موضوع خاصی بنویسید، طبیعی است که کلمه کلیدی مورد نظر در عناصر داخل صفحه که محتوای صفحه را خلاصه می کنند ظاهر شود. در اینجا نمونه ای از یک قطعه SERP برای پست ما در مورد "استراتژی سئو 7 مرحله ای" با کلمه کلیدی تمرکز استراتژی SEO آورده شده است . در فصل بعدی اطلاعات بیشتری در مورد بهینه سازی تگ عنوان و توضیحات متا خواهید داشت . URL URL های شما باید کوتاه و قابل خواندن باشند. این مهم ترین عامل سئو نیست، اما می تواند کمک کند. یکی از مزایا: اگر شخصی به صفحه شما با به اصطلاح "URL برهنه" لینک دهد، بک لینک شامل کلمه کلیدی تمرکز شما می شود. سرفصل ها و متن اصلی بهترین تمرین این است که از کلمه کلیدی تمرکز خود در عنوان H1 صفحه استفاده کنید. در صورت لزوم، ممکن است در برخی از عناوین فرعی استفاده شود. در نهایت، باید چند بار در متن اصلی ظاهر شود. همیشه به یاد داشته باشید که چیزی به نام تعداد ایده آل کلمات کلیدی در یک صفحه وجود ندارد (معروف به چگالی کلمه کلیدی ). در واقع می توانید با تلاش برای استفاده از کلمه کلیدی تعداد معینی از بارها در متن خود، ضرر بیشتری نسبت به سود داشته باشید. فراداده تصویر شما می توانید کلمه کلیدی فوکوس خود را در ابرداده های مختلف تصویر وارد کنید، به عنوان مثال: نام فایل تصویر عنوان تصویر عنوان تصویر متن جایگزین آموزش سئو تصویر متن جایگزین از نقطه نظر SEO مهم ترین است - این تصویر را برای بازدیدکنندگان کم بینا و همچنین خزنده ها (که نمی توانند تصویر شما را "دیدن" کنند، توصیف می کند. این بدان معنا نیست که شما باید آن را در همه این مکان ها قرار دهید. اگر کلمه کلیدی تمرکز شما "ورزش در فضای باز" است و تصویری از مردی را در حال بالا رفتن از کوه نشان می دهید، لازم نیست از متن جایگزین "مردی در حال انجام ورزش در فضای باز" استفاده کنید. متن لنگر پیوندهای داخلی آخرین اما نه کم اهمیت ترین، شما باید از کلمه کلیدی تمرکز در متن لنگر لینک های داخلی خود استفاده کنید. Anchor text قسمت قابل مشاهده پیوند است. اگر حاوی کلمه کلیدی تمرکز باشد، به گوگل اطلاع می دهید که صفحه ای که به آن پیوند می دهید درباره چیست. این یک مثال است: آموزش سئو استراتژی سئو 🙂 نکته: همین امر در مورد لینک های خارجی نیز صدق می کند. با این حال، شما همیشه نمی‌توانید روی اینکه چه انکر تکست در صفحات خارجی لینک‌شده به سایت شما استفاده آموزش سئو می‌شود، تأثیر بگذارید. در واقع، دستکاری متن های لنگر بک لینک های شما ممکن است بسیار خطرناک باشد (این یک "نه نه" بزرگ برای گوگل است). بیشتر در مورد آن در فصل ساخت لینک. اکنون، در اینجا مهمترین بخش در مورد بهینه سازی صفحه شما برای کلیدواژه فوکوس است: آن را مجبور نکنید. اگر کلمه کلیدی تمرکز شما «بهترین استراتژی بازاریابی محتوا برای کسب‌وکارهای کوچک» آموزش سئو است، استفاده از آن در تمام عناصر موجود در صفحه که در بالا ذکر شد فقط برای علامت زدن همه آنها از فهرست، دیوانه‌وار خواهد بود. از عقل سلیم استفاده کنید و طبیعی بنویسید. در مورد کلمات کلیدی LSI چطور؟ بسیاری از "گوروها" سئو استفاده از به.

آموزش سئو : نتیجه گیری!

اصطلاح کلمات کلیدی LSI را توصیه می کنند . منظور آنها این است که شما باید مترادف ها و کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید و آنها را در سراسر صفحه بپاشید تا مطمئن شوید که گوگل می داند در مورد چیست. حقیقت این است که کلمات کلیدی LSI فقط یک افسانه خطرناک SEO هستند. در اینجا دلیل آن است: این اصطلاح معنی ندارد و ربطی به الگوریتم نمایه سازی معنایی پنهان اصلی ندارد "تکنیک" تاکید زیادی بر ایده استفاده مصنوعی از کلمات خاص دارد که خطر بزرگی برای آموزش سئو یکپارچگی متن شما ایجاد می کند (و معمولاً منجر به پر کردن کلمات کلیدی می شود ) جان مولر، تحلیلگر روندهای وب مستر در گوگل ، پدیده کلمات کلیدی LSI را به صورت زیر خلاصه کرد : "چیزی به نام کلمات کلیدی LSI وجود ندارد - هر کسی که خلاف این را به شما می گوید اشتباه می کند، متاسفم." به جای آن چه باید کرد؟ به این فکر کنید که "چگونه پست را تا حد ممکن مرتبط کنیم" نه "چگونه پست را با کلمات کلیدی پر کنیم تا گوگل فکر کند که مرتبط است". در واقع بسیار ساده است: رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید، موضوع را مطالعه کنید و آن را به صورت جامع پوشش دهید.  اگر این کار آموزش سئو را انجام دهید، گوگل موضوع صفحه شما را مشخص خواهد کرد. کیفیت محتوا امروزه، رتبه‌بندی تقریباً برای هر کلمه کلیدی بسیار سخت‌تر از گذشته است – بیشتر جایگاه‌ها بیش از حد اشباع شده‌اند. اما یک استراتژی وجود دارد که کاملاً کار می کند – ایجاد محتوایی که 10 برابر بهتر از رقبای شما باشد که به عنوان استراتژی «محتوای 10 برابری» نیز شناخته می شود. در عمل به آموزش سئو این معنی است: کیفیت بهتر موضوع را با دقت بیشتری نسبت به رقبای خود پوشش دهید (شما می توانید به معنای واقعی کلمه به صفحات با رتبه برتر نگاه کنید و سعی کنید بفهمید چه کاری می تواند بهتر انجام شود) اطلاعات و داده های به روز بیشتری را ارائه دهید ارائه تخصص بیشتر (اطلاعات بینش از کارشناسان در جایگاه شما) و قابل اعتماد بودن (به منابع مورد اعتماد استناد کنید) اصیل باشید، از داده های منحصر به فرد استفاده کنید، زوایای جدید ارائه دهید، آزمایش انجام دهید پیوند به سایر منابع مرتبط با آموزش سئو کیفیت بالا آیا "پیوند کردن" به وب سایت های دیگر برای سئو خوب است؟ بسیاری از مردم از پیوند دادن به وب‌سایت‌های دیگر می‌ترسند، زیرا نمی‌خواهند «بازدیدکنندگان خود را بفرستند». حقیقت این است که لینک دادن به سایر منابع با کیفیت می تواند از نقطه نظر سئو برای شما مفید باشد. پیوند دادن به محتوای مرتبط به تقویت سیگنال های موضعی صفحات شما کمک می کند. این می تواند به گوگل کمک کند تا زمینه سایت شما را بهتر درک کند و ارزش افزوده ای برای بازدیدکنندگان شما به ارمغان می آورد.

منابع: