آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

نحوه کسب رتبه های ستاره در نتایج جستجوی Google

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۲۴ ق.ظ

ستاره دار کردن مطالب در گوگل فقط در عناوین صفحه در نتایج جستجو ظاهر می شوند فرصتی درخشان برای گفتن جستجوگران به شما هستند که قابل اعتماد هستند. و تعجب می کنید که چگونه می توانید نحوه ستاره دار کردن مطالب در گوگل

برخی از شرکت ها  بعد از اجرای رتبه بندی های سایت ها در نتایج جستجوی خود ، افزایش در نرخ کلیک را تا 20٪ -30٪ مشاهده می کنند. مانند یک ارجاع عمل می کند ، به یک معنا. به همان روشی که افراد بیشتر محصولی را که دوست آن را توصیه می کند خریداری می کنند ، کاربران می فهمند که ستاره ها نماینده تجارب شخصی با یک محصول یا مارک تجاری هستند.

بررسی های Google در حساب Google+ شما ساده ترین راه برای دستیابی به ستاره ها در جستجوهای مارک دار است - یعنی جستجو در شغل شما. برای اجرای رتبه بندی های ستاره ای از این طریق ، تنها کاری که باید انجام دهید بررسی در صفحه Google+ شما است!

به نظر می رسد تعداد بررسی هایی که برای شروع نشان دادن ستاره ها باید انجام دهید چیزی است که Google نسبتاً در حال تغییر است. در این زمان ، Google قبل از نشان دادن رتبه بندی در جستجوها ، نیاز به حداقل پنج بررسی دارد .

حال این بدان معنا نیست که باید وب سایت خود را از میان حسابهای مختلف شروع به بررسی کنید! گوگل نسبت به بررسی ها بسیار هوشمندانه عمل کرده است و وقتی همه چیز از بین نمی رود ... یا هنگامی که همه بررسی ها را در مدت مشابه نیم ساعت انجام می دهید ، متوجه می شوید.

همچنین باید از ایجاد انگیزه در بررسی های Google+ خودداری کنید زیرا این امر به تعداد غیر طبیعی بررسی ها منجر می شود. این نه تنها از نظر Google بد نیست بلکه برای مشتریان بالقوه نیز بد به نظر می رسد. بیشتر کاربران نظرهای جعلی یا پولی را دریافت می کنند که به نظر خیلی کمی مثبت است.

به جای رشوه دادن به مشتریان یا ایجاد بررسی ، مشتریان را ترغیب به ترک بازخورد خود کنید . شرکت های تجارت الکترونیک باید معاملات را با یک ایمیل سپاسگزارانه دنبال کنند که شامل پیوندی برای بررسی های Google+ است. سایر شرکت ها با برجسته کردن نظرات مثبت اخیر در ایمیل های خود ، نظرات را تشویق کرده اند. برای توجه مشتری احساس مهم می شود ، و این باعث می شود آنها به شما نظر دهند.

همه دوست دارند که شناخته شوند - حتی اگر برای شناخت شما باشد!

جستجوی ارگانیک - رتبه بندی محصولات

ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل دیگری که به طور قابل بحث می تواند بیشترین تأثیر را در نتایج شما بگذارد کد نشانه گذاری بررسی ارگانیک است . افزودن این زبان به یک صفحه محصول واحد باعث می شود آن محصول به صورت ستاره دار کردن سایت در گوگل دهد. این به خصوص برای وب سایت های تجارت الکترونیکی ایده آل است.