آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

برای لحظه ای از کفش خود خارج شوید. فرانک قصد دارد سوپر مارکت جدیدی طراحی کند. اکنون ، او بودجه نسبتاً سختی دارد ، بنابراین او به دنبال کاهش هزینه های مواد در هر کجا ممکن است. او ممکن است بخش مواد غذایی منجمد را در کنار سبزیجات قرار دهد تا هزینه های خنک کننده را کاهش دهد و قفسه ها را بر اساس میزان کار مجدد قفسه ها برای کارمندان آسان کند. طولی نکشید که سوپر مارکت جدید او عملیاتی می شود - اما مشکلی پیش می آید. مشتریان برای پیدا کردن وسایل غذایی مورد نیاز خود مشکل دارند و مرتباً در راهروها گم می شوند.

با توجه به تمام تلاشهای فرانک برای طراحی و ساخت یک سوپرمارکت جدید و کارآمد ، مقرون به صرفه ، وی یک عنصر کلیدی - کاربر را فراموش کرده است. وی در عدم کشف نحوه تفکر مردم از موارد مختلف ، وی مشکلات جدیدی را ایجاد کرده است.

هر زمان که قصد ساخت یک محصول جدید را دارید ، خواه یک برنامه بانکی تلفن همراه باشد یا یک سوپر مارکت جدید ، باید ابتدا از ساختن آن با داده های کاربر با کیفیت استفاده کنید. این  با تحقیقات UX شروع می شود .

در اینجا ، اجازه دهید به یک روش خاص تحقیق کاربر بپردازیم که به فرانک در طراحی یک سوپرمارکت با محور کاربر کمک کرده است. مرتب سازی کارت و نحوه جمع آوری ابزار برای جمع آوری بینش های کمی و کیفی.

چگونه دریابیم که چگونه مردم اطلاعات را درک و دسته بندی می کنند

برای افراد ناآشنا ،  مرتب سازی کارت یک روش تحقیق کاربر است  که می تواند به شما در کشف چگونگی طبقه بندی و درک اطلاعات افراد کمک کند.

در یک نوع کارت معمولی ، شرکت کنندگان کارت های حاوی موارد مختلف را به گروه ها مرتب می کنند. شما می توانید از نتایج استفاده کنید تا بفهمید چگونه می توانید اطلاعات را در وب سایت خود گروه بندی و برچسب گذاری کنید به گونه ای که بیشترین حس را برای مخاطبان شما ایجاد کند. یا می توانید از نتایج برای تشخیص نحوه چیدمان وسایل در یک سوپرمارکت استفاده کنید.

بهتر است هنگام تلاش برای پاسخ به یک سؤال مربوط به اطلاعات ، مرتب سازی بر اساس کارت را انجام دهید. بیایید بگوییم که می خواهید دسته جدیدی از "لباس های فعال" را به فروشگاه بدنسازی آنلاین خود اضافه کنید.  مرتب سازی کارت  می تواند به شما نشان دهد که در آن اکثر مردم فکر می کنند این دسته باید در ارتباط با سایر دسته های دیگر شما قرار بگیرد.

همانطور که احتمالاً حدس می زنید ، هنگام ساخت یک وب سایت جدید ، طبقه بندی کارت مکان بسیار خوبی برای شروع است. به جای اعتماد به غریزه روده و شواهد حکایتی ، می توانید از داده های افراد واقعی برای ساخت محصولاتی استفاده کنید که انتظارات کاربران را برآورده می کند.

اجرای نوع کارت ساده است. با استفاده از یک ابزار مرتب سازی کارت آنلاین (مانند OptimalSort) ، شما به سادگی کارت ها و دسته ها را تنظیم می کنید (بسته به  نوع مرتب سازی کارت  که به اجرای آن علاقه دارید) و لینک مطالعه را به شرکت کنندگان خود ارسال می کنید. آسان

چگونه می توان بینش کیفی به نتایج مرتب سازی کارت اضافه کرد

اجرای جلسات مرتب سازی کارت یک روش عالی برای جمع آوری بینش های کمی درباره مشکل یا محصولی است که روی آن کار می کنید - اما در ارائه بینش های کیفی چندان مناسب نیست یا  چرا  مردم تصمیم گیری های خاصی را انجام می دهند.

مطمئناً می توانید برای گرفتن این داده های کیفی ، یک نوع کارت را به صورت حضوری برگزار کنید ، اما این موضوع به همراه مجموعه مشکلات خاص خود است. برای مثال ، نمی توانید داده های کمی را جمع آوری کنید زیرا می خواهید تعداد افراد را برای هر نوع تحلیل معنی دار جذب کنید. ما به طور معمول هر جایی را بین 20-30 نفر توصیه می کنیم. همچنین گران است. میزبانی از شرکت کنندگان به صورت حضوری اغلب هزینه هایی (کارت های هدیه ، هزینه سفر و غیره) را متحمل می شود و در صورت نیاز به چاپ کارت ها و تهیه آنها ، کارهای دیگری ایجاد خواهید کرد. ایده آل نیست.

بنابراین بهترین روش چیست؟ خوب ، به یک ابزار مرتب سازی کارت از راه دور (مانند OptimalSort فوق الذکر) و  یک بستر طراحی شده برای ضبط کاربران در  هنگام تکمیل مرتب سازی کارت نیاز دارد. به این ترتیب ، داده های کمی از 20-30 نفر برای تکمیل نوع کارت و بینش های کیفی از تماشای و گوش دادن به هنگام انجام کار دریافت می کنید. شما قادر خواهید بود به سؤالاتی مانند:

  • "آیا مردم کار خاصی پیدا کردند که به ویژه گیج کننده باشد؟"
  • "چرا مردم کارت ها را به یک روش و گروهی دیگر گروه بندی کردند؟"
  • "چرا برخی از افراد دسته بندی ها را ایجاد کردند در حالی که دیگران این کار را نمی کردند؟"

استفاده از راه حل های مناسب برای ترکیب بینش های کمی و کیفی

کارگاه بهینه ابزارهای تحقیق کاربر از راه دور بدون تغییر و از راه دور ارائه می دهد - از جمله ابزار مرتب سازی کارت به نام OptimalSort. UserTesting یک بستر بینش بینش انسانی در صورت تقاضا را ارائه می دهد   که به سرعت در اختیار شرکت ها قرار می دهد تا شخص اول را در مورد چگونگی رفتار مخاطبان هدف خود در طول هر تجربه و چرایی درک کنند.

این ایده خوبی است که کاربران در هنگام تکمیل مرتب سازی کارت آنلاین با استفاده از ابزار شخص ثالث مانند OptimalSort ، خود را با استفاده از پلت فرم UserTesting ضبط کنند  شما می توانید از شرکت کنندگان بخواهید که با کامل کردن کارت نوع ، با صدای بلند فکر کنند ، بنابراین می توانید هنگام کار بر روی فعالیت خود ، رفتار آنها را مشاهده کرده و به بازخورد آنها گوش دهید.

با هم استفاده می شود ، کارگاه مطلوب و UserTesting یک سرویس تحقیقاتی کاربر بی نظیر است که بینش های کمی و کمی را برای تصمیم گیری مشتری محور با اطمینان ارائه می دهد.

منبع : آکادمی فن سئو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۹
کریم بنز اونا

OptimalSort

UserTesting

طبقه بندی