آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

آموزش سئو سایت

آموزش سئو به زبانی ساده

استراتژی های ایجاد لینک باورنکردنی 15 برابر برای 2020

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۴۰ ق.ظ

همه ما می دانیم که پیوندهای بیشتر = رتبه های بالاتر.

اما ساختن پیوندها همیشه آسان نیست.

بنابراین من قصد دارم امروز 15 استراتژی ساخت لینک باورنکردنی را با شما به اشتراک بگذارم .

شما می توانید برای جذب سریع و آسان لینکهای با کیفیت بالا به وب سایت خود از هر یک از این استراتژی های اثبات شده در ایجاد لینک استفاده کنید!

این استراتژی های دقیقی هستند که تیم پیوند ساختمان من برای ایجاد پیوندهایی با موفقیت بزرگ استفاده می کنند -

پیوند نرخ برنده ساختمان

… .اما باید فقط از 3x از آنها استفاده کنید.

چرا؟

از آنجا که آسان است که دچار غرق شدن شوید و کاری انجام ندهید

 این همان کاری است که شما باید انجام دهید- 
  • از طریق این پست بخوانید
  • استراتژی های ایجاد پیوند 3x مورد علاقه خود را انتخاب کنید
  • ابتدا کاری را انجام دهید که ساده ترین و سریعترین کار را انجام دهید

 

این امر باعث می شود تا حواس پرت نشوید و به شما در افزایش ترافیک جستجوی خود در سال 2020 کمک می کند!

 

بنابراین بدون آگهی بیشتر:

در اینجا 15 استراتژی ساخت پیوند بی پروا آورده شده است که می توانید از امروز برای ساختن لینک ها از آنها استفاده کنید.

چه چیزی یاد می گیرم؟ نمایش ]

1. توصیه های اهرمی در طاقچه شما

این استراتژی ساخت لینک تقریباً خیلی آسان به نظر می رسد ...

خوب…

دلیلش این است که!

فقط با چند دقیقه کار می توانید پیوندهای قدرتمندی را به وب سایت خود ایجاد کنید .

استراتژی ساختمان پیوند توصیفی

بگذارید منظورم را توضیح دهم.

با دستیابی و ارائه توصیفات مثبت برای خدمات و / یا محصولاتی که از آنها استفاده می کنید…

... شما می توانید توضیحات خود را با پیوند به وب سایت خود منتشر کنید.

در اینجا یکی از توصیفات من بر اساس یافته های بررسی سئو من Surfer SEO -

surfer توصیفی SEO

که شامل یک بک لینک به صفحه اصلی من است.

بنابراین بیایید نگاهی گذرا به چگونگی ایجاد پیوند با توصیفات بیندازیم ، اما اگر در ساختن پیوندهای توصیفی جدی هستید…

مرحله شماره 1 - لیستی از اهداف تهیه کنید

ابتدا باید وب سایتهایی را برای خدمات و محصولاتی پیدا کنید که بتوانید برای آنها توصیفی تهیه کنید.

هر سایت باید

  • به طاقچه خود مرتبط باشید
  • توصیفات موجود را داشته باشید
  • در واقع محصولی / خدماتی باشید که از آن استفاده می کنید

 

بنابراین با نوشتن لیستی از ابزارها / محصولات / خدماتی که قبلاً در تجارت خود استفاده می کنید ، شروع کنید.

 

اگر در تلاش هستید تا به ایده های خود برسید ، می توانید کمی تقلب کنید .

ببینید چه ابزار و خدمات دیگری را که افراد در طاقچه شما استفاده می کنند….

پژوهش

و اغلب شما می فهمید که یک آزمایش رایگان برای آزمایش ابزار ارائه می شود ...

مرحله شماره 2 - شخص مناسب برای پیشرفت را پیدا کنید

حال باید شخصی مناسب برای تماس با ما پیدا کنیم.

بعضی اوقات فقط می توانید از طریق فرم تماس در وب سایت سؤال کنید و برخی از آنها حتی فرم های تسلیم شهادت را نیز دارند .

یا می توانید از یکی از این افزونه های مفید برای یافتن آدرس های ایمیل استفاده کنید-

  • آن سرب را پیدا کنید
  • شکارچی

سپس می توانید هر آدرس ایمیل را به صفحه گسترده خود اضافه کنید و شروع به تماس با همه افراد موجود در لیست خود کنید.

مرحله شماره 3 - گام شهادت خود را بفرستید

قبل از گذراندن وقت برای ایجاد یک توصیف ...

ابتدا آنها را با این ایده که می توانند توصیفی ایجاد شده توسط شما داشته باشند ، مورد استفاده قرار دهند.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام جمع کردن امتیاز خود را به خاطر بسپارید:

  • خودتان را معرفی کنید
  • به آنها بگویید که چگونه ابزار آنها به شما کمک کرده است
  • نتایج خاص را درج کنید
  • از آنها بپرسید که آیا می توانید یک توصیف را کنار هم بگذارید
  • آن را ساده نگه دارید

 

فقط آن را کوتاه ، ساده و شیرین نگه دارید.

 

مرحله شماره 4 - نوشتن کتاب توضیحات عالی

نوشتن توصیف کامل کاملاً مستقیم است.

شما می خواهید یک متن کوتاه بنویسید که شامل-

 

  • آنچه شما بیشتر دوست داشتید
  • چگونه ابزار / خدمات به شما کمک کرده است
  • نتایج خاص
  • توصیه شخصی شما

 

در اینجا چند توصیف خوب از خوانندگان من آورده شده است -

توصیه شما به من کمک کرد تا 30،000 بازدیدکننده در ماه داشته باشم

 

من هرگز انتظار ندارم که توصیه شما واقعاً به من در افزایش رتبه ترافیک موتور جستجوگر کمک کند. من در ابتدا شکاک هستم اما سایت من arieon.my توانسته است به سطح دیگری بروم که در طی 5 ماه 30،000 بازدید منحصر به فرد در هر ماه دریافت می کنم. بهترین بخش این است که توصیه ها و آموزش های شما به راحتی دنبال می شود.

 

دئون سومبر
ابدیت

توانستم ترافیک ارگانیک را دو برابر کنم

 

سلام مت ، آموزش های آنلاین شما به راحتی دنبال می شوند و تکرار می شوند. من توانستم در مدت زمان بسیار کوتاهی ترافیک ارگانیک را در بسیاری از وب سایت های مشتری خود دو برابر کنم. کار خوب را ادامه دهید.

 

جورج پاپاتودورو
دیجیتال بنگ

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساختن لینک های توصیفی ، از جمله دقیقا نحوه ساخت این پیوندها از ابتدا تا به پایان ، راهنمای کامل من را بررسی کنید-

این بخش به طور خلاصه

استفاده از توصیفات به عنوان یک استراتژی ساخت لینک راهی عالی برای ایجاد لینک های صفحه اصلی با کیفیت بالا است.

  1. لیستی از خدمات و محصولات هدف تولید کنید
  2. فرد مناسبی را پیدا کنید که به آن بپردازد
  3. آنها را بفرست
  4. توصیف را بنویسید

این واقعا آسان است و در صورت نیاز به راهنمایی دیگری می توانید آموزش کامل ساخت لینک توصیفی من را مشاهده کنید .

2. معکوس بک لینک های رقبای خود را مهندسی کنید

رقبای شما هزاران دلار و صدها ساعت را صرف تهیه استراتژی های ایجاد لینک خود برای دستیابی به لینک های با کیفیت بالا می کنند.

اگر بودجه کمی دارید ، چرا سعی می کنید با آن شرکت ها رقابت کنید؟ شما به احتمال زیاد نتوانستید همان کیفیت پیوندهایی را که رقبا به دست می آورید بدست آورید.

به جای اینکه در عصبانیت سر خود را به دیوار خود بزنید و تصمیم بگیرید که سخت تر کار کنید ، باید باهوش تر کار کنید .

هرچه تعداد بیشتری از افراد سؤال کنید ، پیوندهای بیشتری به دست می آورید.

ساده!

این بخش به طور خلاصه

یک استراتژی ساده و در عین حال مؤثر برای ایجاد پیوند ، منبع ساختمان است.

صفحات منبعی را پیدا کنید که به مقاله ، ابزار ، محصول یا خدمات شما مربوط می شود و به صاحب وب سایت اهمیت می دهد تا محتوای شما را نشان دهد.

به آنها محتوای همیشه سبز مفید بدهید و در عوض یک بک لینک با ارزش کسب کنید.

آیا می خواهید در مورد چگونگی انجام این کار بیشتر بدانید؟ راهنمای کامل من برای ایجاد پیوند صفحه منبع را بررسی کنید .

 

 

منبع : faneseo.com - فن سئو

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۷
کریم بنز اونا